Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Dritt og lort. Da var fjerdeplassen hvertfall helt ute av verden. Deilig å slippe å gå rundt å tenke på den denne våren. Topp 6 er fortsatt mulig, og jeg forventer at vi går fuckings all inn for å hevde oss i EL nå, ellers blir det en kjipers sesong.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper jeg slipper å se flere innlegg av deg :p .

Neida, er vel egentlig ganske naturlig at Lucas ikke er helt topp, med tanke på at han har vært ute et år. Jeg vil ikke dømme prestasjonene hans så altfor mye denne sesongen.

Lucas har alt for lite å bidra med i kamper som vi dominerer. Der synes jeg selv en formsvak Allen er ett mye bedre alternativ. Men han gir alt, det skal han ha.

Fryktelig resultat, men gutta prøvde å spille og dominere kampen men touchen og bevegelsene satt dårlig synes jeg.

Lenke til kommentar

Er ikke så vanskelig å komme på en idé når noen (les: TV2 / Aleksander Schau og Thomas Aune) har gjort det før deg.

Ja, fordi TV2 var nok helt sikkert først i verden med et slikt fotballprogram! Schau og Aune bør få en Emmy ASAP for denne banebrytende idéen som man må være minst 2 år for å komme på! Invitere gjester for å se på ukens fotballhøydepunkter. WOW!

Dessuten liker jeg VG-versjonen bedre.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...