Varmo Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Dritt og lort. Da var fjerdeplassen hvertfall helt ute av verden. Deilig å slippe å gå rundt å tenke på den denne våren. Topp 6 er fortsatt mulig, og jeg forventer at vi går fuckings all inn for å hevde oss i EL nå, ellers blir det en kjipers sesong. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Håper jeg slipper og se Lucas i Liverpool drakt igjen. Lucas var langt fra den dårligste på banen ikveld. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Ok, nå har vi bare Europa League å spille for. Nå må laget ta seg sammen å kjempe for at vår legende Jaime Carragher får en medalje i sin siste sesong. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hadde aldri tatt fjerdeplassen med seier i går, heller. Får håpe på ett godt transfervindu til sommeren, så kan vi kanskje klatre på tabellen neste sesong. Lenke til kommentar
Robban14 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Håper jeg slipper å se flere innlegg av deg . Neida, er vel egentlig ganske naturlig at Lucas ikke er helt topp, med tanke på at han har vært ute et år. Jeg vil ikke dømme prestasjonene hans så altfor mye denne sesongen. Lucas har alt for lite å bidra med i kamper som vi dominerer. Der synes jeg selv en formsvak Allen er ett mye bedre alternativ. Men han gir alt, det skal han ha. Fryktelig resultat, men gutta prøvde å spille og dominere kampen men touchen og bevegelsene satt dårlig synes jeg. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Fra dagbl.utd http://www.dagbladet.no/2013/02/12/sport/fotball/premier_league/liverpool/real_madrid/25714007/ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Oi der har vi et flott og fengende nyskapende ordspill Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Har sønnen til en av journalistene (som de liker å kalle seg) fått boltre seg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Haha, er det der sant? Noen som har papirutgaven? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Jepp, utsolgt for VG på jobben i dag foruten drn vi har utenfor butikken, bladde i rosa sidene og der står det svart på hvitt. Norsk journalistikk på sitt beste (tabloider). Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Forståelig at bestekompisene mine sa det når jeg var 12, men at VG skal skrive det blir bare dumt. Er så barnslig at jeg nesten, ikke blir provosert en gang... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Er så lei av VG og DB i utgangspunktet at jeg ikke klarer å hisse meg opp over det der. Temmelig labert nivå. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Haha. Selv har jeg blokkert db.no på hjemmemaskinen, lurer på om ikke vg også skal følge etter, men fotballprogrammet deres er litt artig. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Jeg var tidligere tidenes dagbladoholiker, men har nå greid å slutte . Må si livet mitt ble sånn 20% bedre kun på å slutte med lesing av tabloidaviser. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 VG er vel bare se og hør i dagsformat, er ikke en eneste journalist som jobber der. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Haha. Selv har jeg blokkert db.no på hjemmemaskinen, lurer på om ikke vg også skal følge etter, men fotballprogrammet deres er litt artig. Synes du det? Foppal er kun en dårlig etteraping av FC Football. 2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Synes du det? Foppal er kun en dårlig etteraping av FC Football. Vel, vel. Jeg skulle klart å komme på idéen selv, men synes likefullt det er artig. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Vel, vel. Jeg skulle klart å komme på idéen selv, men synes likefullt det er artig. Er ikke så vanskelig å komme på en idé når noen (les: TV2 / Aleksander Schau og Thomas Aune) har gjort det før deg. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Er ikke så vanskelig å komme på en idé når noen (les: TV2 / Aleksander Schau og Thomas Aune) har gjort det før deg. Ja, fordi TV2 var nok helt sikkert først i verden med et slikt fotballprogram! Schau og Aune bør få en Emmy ASAP for denne banebrytende idéen som man må være minst 2 år for å komme på! Invitere gjester for å se på ukens fotballhøydepunkter. WOW! Dessuten liker jeg VG-versjonen bedre. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå