Hugol Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ryktes nå at Martin Kelly har skrevet under ny kontrakt som blir offentliggjort i morgen. Går nok inn som stopper på sikt. Er litt usikker på karen, desverre. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Noooooooooooooooooooooo Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 http://bit.ly/YXoeNe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Det der var så flaut at jeg ikke engang vet hva jeg skal si. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Kult med litt samisk preg da. Lenke til kommentar
sector Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Nå som Carra skal gi seg, hvem kan fylle hans plass? Hvem bør de hente inn? Det bør være en som er ung og likevel godt etablert som en glitrende midtstopper. Engelsk? Utenlandsk? Forslag folkens? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Carra har jo vært en utilityspiller de siste åra, så med mindre Skrtel også forsvinner så tror jeg ikke man kommer til å hente inn et klart førstevalg. (Så kan man jo mene hva man vil om Skrtel) Spørs vel også litt på hvordan utviklinga til Coates blir fram til, og iløpet av, sommeren. Om han har en fremtid her eller ikke er vel litt usikkert. Vi begynner jo etterhvert å få en del kropper som kan spille høyreback, så kan godt hende at Kelly eller Wisdom blir flyttet inn permanent, men sjøl er jeg ikke så sikker på at de holder nivået der enda. Kan godt hende at det blir en signering av typen Isimat-Mirin som vi var linket til tidligere i år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) http://bit.ly/YXoeNe Siden når ble bestemoren min draktdesigner hos Warriors? Grisestygt hvis det virkelig blir den drakten. Forresten, kjipt for fotballen at spillere som Carra aldri vant ligaen mens pengehorer som Tevez allerede har vunnet tre ganger. Endret 8. februar 2013 av Latias 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 De har pyntet en bil også http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Pimpet-naboens-bil-med-Marius-monster-2841669.html Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 http://bit.ly/YXoeNe Denne drakta er rett og slett laget for at Liverpool skal vinne flere bortekamper. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Håper det at Carra legger opp kan være en ekstra motivasjon til å virkelig gå for å ta EL-titelen denne våren. Mannen fortjener en siste finale/medalje før han legger skoene på hylla. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Den drakten er uansett finere enn Uniteds nåverende drakter. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Den drakten er uansett finere enn Uniteds nåverende drakter. Troll? vs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Troll? Nei, subjektive meninger er ikke ensbetydende med "troll". Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hans subjektive mening er feil. 5 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Moro å se at Warrior henter inspirasjon fra norske lusekofter! 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Kanskje han tenkte på ligaens styggeste drakt pdd, kiltdrakten ? Men hvis den der blir en realitet tar Liverpool tronen igjen . 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Styggeste drakta jeg har sett. Kler sikkert Sturridge når han tar en enda styggere dans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Styggeste drakta jeg har sett. Kler sikkert Sturridge når han tar en enda styggere dans. Bitter much? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Bitter much? Nei, subjektive meninger er ikke ensbetydende med "bitter". 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå