Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

I blant er det bare så jævlig tungt å være Liverpool-supporter. I fjor tapte vi en bunch med poeng på stang ut, i år taper vi poeng på enorme tabber, dommerfeil, eller total mental svikt.

Jeg synes ikke det er tungt å være Liverpool-supporter. Vi spiller bare bedre og bedre fotball, og på tross av poengtap de siste to kampene, som riktignok var mot henholdsvis topplagene Arsenal og Man City, så synes jeg vi har tatt store fremskritt siden sesongstart. Det var ingen, om enn svært få som trodde på CL-plassering inneværende sesong, jeg synes ikke vi kan forvente det, men om vi mot formodning skulle klare det så vil det være en stor bonus. Neste sesong bør topp 4 absolutt være et sesongmål.

Kjøp 3 (SOM/Kant)

1. Valg: Isco/Rodriguez 2. Valg: Eriksen

Ikke så realistisk, spør du meg. Ellers enig.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Huff.. Fatter ikke hva Reina tenkte på. Du ser jo av reprisene at Skrtel til og med ber han holde seg på linja fordi han er i ferd med å skyve Aguero ut mot sidelinja.

Så jævlig surt!

Hører kommentatorene og folk gir Agger skylda for det første målet, men hadde vi hatt en keeper med selvtillit så hadde han vært ute og plukket det innlegget, spesielt når det ikke var på første stolpe Dzeko kom.

Lenke til kommentar

Duncan Alexander ‏@oilysailor

Today was Liverpool's oldest starting XI in the Premier League in 17 months.

Kanskje begynne å satse på de litt eldre?

Definitivt et poeng å satse på rutine.. Ungdommelig overmot er vel og bra til tider, men man trenger de gamle ringrevene til å bære laget.

Var vel Tomkins som regnet på at alle lagene som hadde vunnet PL de siste X antall år (for noen år tilbake) hadde tilnærmet nøyaktig like gjennomsnittsalder. Lurer på om det var rundt 26 år i snitt. Og da helst med en relativt jevn aldersgruppe, ikke spillere fra 17 til 40 år..

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er tungt å være Liverpool-supporter. Vi spiller bare bedre og bedre fotball, og på tross av poengtap de siste to kampene, som riktignok var mot henholdsvis topplagene Arsenal og Man City, så synes jeg vi har tatt store fremskritt siden sesongstart. Det var ingen, om enn svært få som trodde på CL-plassering inneværende sesong, jeg synes ikke vi kan forvente det, men om vi mot formodning skulle klare det så vil det være en stor bonus. Neste sesong bør topp 4 absolutt være et sesongmål.

Vi er vel enige, da jeg skriver at vi har mindre poeng enn vi "fortjener". :)

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvordan det blir fremover nå. Kampprogrammet for resten av sesongen ser jo forholdsvis greit ut. Med tanke på spillet vi har vist de to siste kampene (syns vi har vist bedring, vel, fremover iallefall) så kan det jo bli bra. Tar vi Tottenham hjemme også så kan det til og med bli spennende mtp fjerdeplassen, selv om den begynner å bli ganske uoppnåelig nå.

Lenke til kommentar

Alt over en uefa cup plass blir som en bonus for meg. Du må huske at det er de "lette" kampene vi stort sett taper poeng i. At vi er gode mot store lag er vel ikke noe nytt?

Det der gjelder vel ikke denne sesongen? Liverpool har ikke slått noen lag på den øvre halvdelen av tabellen i år.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det der gjelder vel ikke denne sesongen? Liverpool har ikke slått noen lag på den øvre halvdelen av tabellen i år.

Korrekt, Latias.

Og ja, det er bonus. Sier bare at det er ganske åpent der i år. Og nei, vi er ikke først i køa for den fjerdeplassen, men det er ikke umulig.

Lenke til kommentar

Stemmer vel forsåvidt. Men vi spiller våre beste kamper mot de største lagene fortsatt. Vi burde ha hatt 6 poeng fra city oppgjørene. Vi kunne med litt flaks tatt 6 poeng fra arsenal. Vi burde hatt 3 mot united.

Men, med lag som Stoke, WBA, QPR, Wigan osv igjen, så ser det stygt ut for oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...