Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Skulle akkurat til å publisere det samme bildet som deg, Aleks. Vil bare ha dette bekreftet nå. Skal ta så jævla lang tid.

Her er et annet:

tumblr_mhe47zt2vB1rk3pyoo1_1280.jpg

Lenke til kommentar

http://liverpool.no/...id=35837&zone=1

Legg merkle til siste setningen. Der ligger mye av sannheten.

Veldig merkelig at B-Rod omtrent aldri kritiserer Joe Allen og Borini som har vært dårlige, men isteden gjerne kritiserer noen unggutter som man ikke kan forvente så mye av. Forøvrig burde nok B-rod aller mest kritisere seg selv og hans lagoppstilling. Å spille med to midtbanespillere foran et helt urutinert forsvar er vel ikke det smarteste man kan gjøre, selv om det "bare" var oldham.

Lenke til kommentar

Veldig merkelig at B-Rod omtrent aldri kritiserer Joe Allen og Borini som har vært dårlige, men isteden gjerne kritiserer noen unggutter som man ikke kan forvente så mye av. Forøvrig burde nok B-rod aller mest kritisere seg selv og hans lagoppstilling. Å spille med to midtbanespillere foran et helt urutinert forsvar er vel ikke det smarteste man kan gjøre, selv om det "bare" var oldham.

Det er mye hardere å kritisere sine egne darlings, vettu. Borini har ikke vært god etter comebacket, han fortsetter i samma tralten som før skdaen foreløpig. En får bare håpe at han setter et par mål snart for det tror jeg han trenger.

Lenke til kommentar

Litt usikker. Jeg kjenner ikke så godt til spilleren, men sies at han kan spille både kant og sentralt. Blir spennende å se hva planene til Brendan er, men sånn det ser ut nå går han nok inn i miksen/rulleringen med Borini, Sterling og Downing.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Spennende. Tror dere han kommer til å skli rett inn på førstelaget, eller er det noe som kommer til å skje litt mer over tid?

Tar over plassen til Sterling.

480610_534191299946217_1449081382_n.jpg

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Får håpe han er bedre enn forrige nr 10 da, noe som ikke burde være vanskelig. Forøvrig interessant at Carragher ble foretrukket fremfor Skrtel mot et lag som har mange kjappe spillere. Det tyder på at BR var særdeles misfornøyd med hva Martin gjorde i helga.

Og JC gjør jo en grei jobb så langt. Det må jeg si selv om jeg ikke akkurat er verdens største Carragher-fan.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...