slettet_konto Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 transferviduet kunne fort ha sett slik ut for vår del; INN: Sneijder Walcott Ince Fazio/Williams Sturridge UT: Cole Downing Coates Men neida,istedet ser det slik ut; INN: Sturridge Coutinho? UT: J:Cole De nye eierne begynner å irritere meg Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Synes dere har kommet greit ut av vinduet. Sjelden det skjer noen store overganger i Januar. Sturridge ser jo ut til å fungere bra og Coutinho kan fort bli et røverkjøp. 1 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Coutinho kan fort ende opp som det helt motsatte. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Blir ikke en flopp til den prisen, om det var det du tenkte på. Der har vi et par andre som har lagt lista. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Skulle akkurat til å publisere det samme bildet som deg, Aleks. Vil bare ha dette bekreftet nå. Skal ta så jævla lang tid. Her er et annet: Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Er det nr. 28 han har på seg? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 http://liverpool.no/...id=35837&zone=1 Legg merkle til siste setningen. Der ligger mye av sannheten. Veldig merkelig at B-Rod omtrent aldri kritiserer Joe Allen og Borini som har vært dårlige, men isteden gjerne kritiserer noen unggutter som man ikke kan forvente så mye av. Forøvrig burde nok B-rod aller mest kritisere seg selv og hans lagoppstilling. Å spille med to midtbanespillere foran et helt urutinert forsvar er vel ikke det smarteste man kan gjøre, selv om det "bare" var oldham. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 De nye eierne begynner å irritere meg Når det kun er mancity og Chelsea som bruker mer penger burde vi ikke klage. Jeg har aldri skjønt den myten om at fsg ikke bruker penger. 3 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Har heller ingenting å utsette på eierne. De har brukt mye penger - bare synd Dalglish/Comolli sløste med det de fikk. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Veldig merkelig at B-Rod omtrent aldri kritiserer Joe Allen og Borini som har vært dårlige, men isteden gjerne kritiserer noen unggutter som man ikke kan forvente så mye av. Forøvrig burde nok B-rod aller mest kritisere seg selv og hans lagoppstilling. Å spille med to midtbanespillere foran et helt urutinert forsvar er vel ikke det smarteste man kan gjøre, selv om det "bare" var oldham. Det er mye hardere å kritisere sine egne darlings, vettu. Borini har ikke vært god etter comebacket, han fortsetter i samma tralten som før skdaen foreløpig. En får bare håpe at han setter et par mål snart for det tror jeg han trenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) En signert drakt. Falsk. Coutinho blir annonsert om tre minutter. Bekreftet. Endret 30. januar 2013 av Zeph Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Spennende. Tror dere han kommer til å skli rett inn på førstelaget, eller er det noe som kommer til å skje litt mer over tid? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Litt usikker. Jeg kjenner ikke så godt til spilleren, men sies at han kan spille både kant og sentralt. Blir spennende å se hva planene til Brendan er, men sånn det ser ut nå går han nok inn i miksen/rulleringen med Borini, Sterling og Downing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Spennende. Tror dere han kommer til å skli rett inn på førstelaget, eller er det noe som kommer til å skje litt mer over tid? Tar over plassen til Sterling. Endret 30. januar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
sector Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Når kan han spille første kamp? Sector Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Når kan han spille første kamp? Sector Det er vel mot City. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Får håpe han er bedre enn forrige nr 10 da, noe som ikke burde være vanskelig. Forøvrig interessant at Carragher ble foretrukket fremfor Skrtel mot et lag som har mange kjappe spillere. Det tyder på at BR var særdeles misfornøyd med hva Martin gjorde i helga. Og JC gjør jo en grei jobb så langt. Det må jeg si selv om jeg ikke akkurat er verdens største Carragher-fan. Endret 30. januar 2013 av oOF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå