Reg2000 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Han var et stort talent for et par år siden, men har ikke klart å ta steget opp. Kan bli bra, men en stor risiko å ta. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jay Spearing spelar visst bra mot Everton, i følge live kommentatorane til evertontv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Velkommen til Philippe Coutinho(så lenge AvB holder seg unna) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 sist vi møtte oldham Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1487147 Kamptråd til senere i dag . Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Yes! Da er vi ute av FA-cupen og kan konsentrere oss om å ta ligagull! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 This is slightly embarrassing. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Flaut. Helt patetisk dårlig av de 5 bakerste i dag. Langt under pari. Fortjent tap. Topp 6 og en bra vår i Europa må til for at sesongen skal være godkjent nå. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jævla fitte kamp! Hvordan i helvete er det mulig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ekstremt dårlig av backfirer'n idag. Slik jeg ser det er det ingen flere kamper igjen på programmet der BR har ''råd'' å benytte seg av B-lagspillere. Toppet lag herfra og ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jævla fitte kamp! Hvordan i helvete er det mulig? Undervurdering og overtente motstandere. Er du Liverpool-supporter? Velkommen inn. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ekstremt dårlig av backfirer'n idag. Slik jeg ser det er det ingen flere kamper igjen på programmet der BR har ''råd'' å benytte seg av B-lagspillere. Toppet lag herfra og ut. Enig. Laget vi stilte i dag skal være mer enn bra nok til å slå ut Oldham, men Jones og de fire bak var helt katastrofale. Sånn sett skøt de også seg selv i foten mtp. flere sjanser denne sesongen. Lang vei fram for Coates og Robinson med kamper som dette. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Cup er cup Må være en artig dag å være Oldham supporter, Chelsea tapte nesten (var dårligst) tottenham røk, og vi røk Er ustabit lag pluss undervurdering av motstander, noen uheldige avgjørelser og voila, tap Ingen vits å sutre, blir en god uke for United supporterne som har Liverpool som favoritt når det gjelder diskusjonsobjekter Robinson viste forresten nok en gang at han ikke er god nok for engelsk ligafotball, verken nivå en eller to, bør fristilles 2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ble gjort ekstra klart i dag at vi har et ganske så stort backproblem i klubben. Johnson og Enrique holder stand, men bak de er det skremmende tynt. Jeg sliter med å bli helt trygg på Wisdom, Robinson viste i dag at han ikke er i nærheten, og Flanagan virker ikke å ha tillit. Kelly er grei som backup, men en del skadet og har visstnok takket nei til et nytt kontraktstilbud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Vil helst ikke se Flanagan og Robinson i liverpoolskjorte igjen. Virker som Coates ikke holder PL-nivået. Wilson forsvinner nok også snart og Carragher gir seg nok om ikke så veldig lenge. Wisdom har vist seg positivt frem denne sesongen sett, Agger og Skrtel har blitt kvitt skademarerittet(bank i bordet) og på flankene har vi Jose og Glen. Hadde ikke skadet å kjøpe noen backer i sommer nei. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Wisdom liker jeg, men resten utenom de to faste har vist seg for svake gang på gang , fått nok tillit og muligheter. 2 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Ser dere egentlig for dere en fremtid for Wisdom på backen? For meg er han litt klønete med ball, og alt for dårlig fremover (fart, innlegg, dribling). En slags dårlig versjon av Kelly, egentlig. Positivt at han får matchtrening uansett, for han kan muligens bli en bra midstopper med tiden. Endret 27. januar 2013 av OKMarius 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg ser han for meg der eller som midtstopper, Kelly liker jeg ikke. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Coates var en katastrofe av det jeg så, Brad Jones tuller igjen, Skrtel fucker opp, og pasningsspillet fremover da.... Jeg har sagt det før, bunnivået til Liverpool er skremmende svakt og det ødelegger for laget gang etter gang. Skrtel bør stå frem mot dette laget og lede laget baki der. Coates er som å se Bambi og han kommer ikke til å bli mye lenger i Liverpool tror jeg. Den engelske ligaen er ikke for han. Og fremover er det kun Gerrard og Suarez som får godkjent i dag. Skremmende å se slike kamper, rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå