iDude Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Pennant imponerer, og frekk skuddfinte av Babel Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg blir kvalm av Liverpool ass.. Vi får se, men noe sier meg at de kommer til å nå nye høyder denne sesongen i PL. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Liverpool spilte ikke så veldig overbevisende de første 30 minuttene, men etter dem fikk scoringen har dem tatt over litt. Må si han Pennant har spilt godt i dag, kommer på løp ofte og kommer til innlegg ofte. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Herlig scoring av Babel. 2-0 til Liverpool til pause. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Den der trengte Babel. Han har spilt sin dårligste kamp for oss, så putter han like før pause. Håper han starter andre omgang. Det hadde han nok ikke gjort hvis han ikke hadde puttet. Pennant er som vanlig glimrende. Begge spissene spiller under par, Kuyt et hakk under Torres. Forsvaret er eminent og Hyypiä gjør en strålende jobb som kaptein. Oppskriftsmessig ledelse. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Greit å lede, vi er hvert fall effektive i dag, men spillet er under pari og de aller fleste spillerne er det også. Lyspunktet i dag er Pennant. Og hu dama i studio. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hold kjeft om henne da! Jeg streamer kampen, så jeg får ikke sett henne Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Du kan se noen bryllupsbilder med hu og mannen med dressen et par sider tilbake, men hu var enda finere i studio. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja, har den linken i favoritter. Glad vi ikke kjøpte Eto'o gitt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ikke spesielt bra kamp altså, ikke sjelden jeg har rivi meg i håret av frustrasjon pga. misbrukte sjanser og rævva spill. Pennant den beste til nå som dere sier.. Nydelig mål av Babel, viser litt av hva han kan. Dette er langt under pari, men vi vinner nå hvertfall. Nå satser vi på at Carew senker Chelsea! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg fikk ikke med meg førsteomgang, men herlig å se at vi leder 2-0. Vi viser virkelig oss som et topplag. Enda ens seier blir flott. Stå på! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg elsker Torres!! Og Masche! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 FY FAEN JEG ELSKER FERNANDO TORRES Mascherano takk Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Torres<3! Endelig en Fernando som ikke flopper! Og Mascherano! Vi har verdens beste midtbane, selv uten Stevie G! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Haha, Mascha er så forbanna god at det går ikke an. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Liverpool vinner nok dessverre i dag, men neste kamp taper dem 2-0 på Fratton Park Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Begynner og bli stygge siffer for Derby dette. Er jo 20min igjen jo, tror det blir flere scoringer faktisk. EDIT: HAHA!! Voronin OG Torres!! Endret 1. september 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Flott av Liverpool, men gud så svake Derby er. Hvis ikke de rykker ned er det et mirakel. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Og der var det 5-0, av Voronin... For en kamp! 6-0! Endret 1. september 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Må bare le :!: Derby er jo 1. divisjons lag da, så liverpool trenger ikke å skryte selv om dem leder veldig fortjent :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå