Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Tviler. De har jo en mye bedre Demba Ba! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Skulle ønske Liverpool fikk like mange straffer som Chelsea. De får jo faen meg straffe i hver eneste jævla kamp. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Rart å måtte "heie på" Chelski og Man Udt. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Skulle ønske Liverpool fikk like mange straffer som Chelsea. De får jo faen meg straffe i hver eneste jævla kamp. Merkelig uttalelse. Antar at du ikke har sett mange Chelsea kamper. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Liker Three Lions godt, jeg. Hvor ligger denne O'Learys? I krysset mellom Munkegata og Olav Tryggvasons gate. Det vil si tvers over gata for bussholdeplassene, ned mot elva. Uenig. Var innom der i går, funket i Stavanger, men den her i Trondheim rører ikke Dougie's place til fotsoppen engang. Pussig, jeg synes det var en knallplass. Vi er vel alle forskjellige Jeg tror nok likevel de kommer til å "stjele" en del kunder fra 3L og Lille London mtp fotballkamper. De plassene er jo alltid stappfulle, og en ny fotballpub er det absolutt plass til i Trondheim. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) De kan få gjestene som kommer 10.min før kampen og tror de får plass. Ikke så veldig fan av amerikansk kjedevirksomhet med ''preget'' dekor og uniform.( Hadde håpet de lærte av TGI Friday's spetakkelet i Trondheim.)Da tar jeg heller til takket med engelsk pub. Do it propper. Mulig jeg stikker innom på superbowl Endret 20. januar 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Merkelig uttalelse. Antar at du ikke har sett mange Chelsea kamper. Javel? Jeg har vel sett nok, de er jo på TV like ofte som Liverpool. http://www.myfootballfacts.com/Premier_League_Penalty_Statistics.html Så kan du legge på en til i dag. Ikke noe å si på den forøvrig. Endret 20. januar 2013 av oOF Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 De kan få gjestene som kommer 10.min før kampen og tror de får plass. Ikke så veldig fan av amerikansk kjedevirksomhet med ''preget'' dekor og uniform.( Hadde håpet de lærte av TGI Friday's spetakkelet i Trondheim.)Da tar jeg heller til takket med engelsk pub. Do it propper. Mulig jeg stikker innom på superbowl Mjo, ser poenget ditt angående atmosfæren. Men som opprinnelig sagt, synes jeg de fyller tomrommet etter Harvey's ganske greit mtp stil, og maten var jo sabla god med masse bacon på burgeren, noe de færreste restauranter er gode på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Ah, Harvey's. Good times. Ikke testet maten enda, får vel gjøre det før jeg gir fullstendig dom. Men noe ersatter for Dougie's place blir det nok ikke(for meg ivertfall). Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Javel? Jeg har vel sett nok, de er jo på TV like ofte som Liverpool. http://www.myfootbal...Statistics.html Så kan du legge på en til i dag. Ikke noe å si på den forøvrig. Den i dag var jo klar. Om lag får straffer som er klare så kan ikke folk bli sure for det. Slik er det alle veier. Det er de straffene som ikke skulle vært straffer som er interessant, samt hvor man skulle hatt straffer og ikke får det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 http://www.liverpoolfc.al/index.php?option=com_content&view=article&id=1007%3Arumor-has-it-that-luis-suarez-could-move-to-bayern-for-40-million&catid=47%3Aspekulime&Itemid=222 Lol Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Haha, 36mill utkjøpsklausul faktisk. Tror nok mange toppklubber i verden hadde gitt bud på ham om det var tilfellet. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hvorfor skriver de 40 mill. i overskriften? Måtte de runde av 36 til 40? Uansett... Det er slitsomt å bekymre seg for at Suarez skal dra hele tiden Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Tilbake "hjemme", litt lenger syd i England etter Liverpool i helgen. Perfekt tur, bra kamp og herlig resultat. Mye god mat og drikke. Bra plasser på Main Stand rett ut for 5m og nært The Kop. Godt å komme tilbake på Anfield, håper å få med en kamp til denne sesongen. Liverpool er en fantastisk by, hyggelige folk hele veien. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hyggelig å høre at du koste deg Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Faen da. Ja ja... det var jo uansett for godt til å være sant likevel. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Bare jeg som syns det er litt deilig at vi har funnet ut hvordan vi skal slå dårlige lag? Før tapte vi ofte latterlig mange poeng mot drittlag, mens vi gjorde det bra mot de beste lagene. I år (edit: denne sesongen) har vi ikke slått et eneste lag i topp 10 visstnok. Hadde jeg vært manager ville jeg fortsatt med samme spillestil mot drittlaga, men heller satsa mer på kontringsfotball mot de aller beste. FM-style. Endret 21. januar 2013 av OKMarius 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Glad han ikke om til Liverpool . Hvorfor skulle han betales 1-1,5 millioner kroner i uken når han ikke har prestert på to år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå