Alastor Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Trondheimboere og nordtrøndere er ikke samme folkeslaget, helt seriøst.. Endret 19. januar 2013 av Alastor Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Liker Three Lions godt, jeg. Hvor ligger denne O'Learys? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Trondheimboere og nordtrøndere er ikke samme folkeslaget, helt seriøst.. Er selv Nordtrønder! Ut ifra hva du skrev virket det som om det var den værste muligheten, eller? Haha Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) He he Rånebiler, hjemmebrent, bart og smårips i baksetet er hva jeg forbinder med trøndere Men bra der finnes noen unntak og de heier på Liverpool Dette foregår utenfor bygrensene, ranheim, heimdal, byneset, klæbu, malvik og slike incest-steder. Jeg er oppvokst midt i Trondheim og det er ikke slik der. Stor forskjell på å komme fra malvik f.eks og selve Trondheim. Gidder ikke nevne nord-trøndelag engang, helt jævlig. Endret 19. januar 2013 av theHerd Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Er selv Nordtrønder! Ut ifra hva du skrev virket det som om det var den værste muligheten, eller? Haha Mest det at siden jeg er fra Oslo, så var det klin umulig for meg å forstå hva nordtrønderne skulle ha når de kom for å kjøpe tv..ord og utrykk og stavelser jeg bare ikke klarte å høre hva betydde Sjefen min er selv fra nordtrøndelag, så menneskene i seg selv har jeg ingenting i mot - men ikke f.. om de er like de som er fra trondheim by Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Dette foregår utenfor bygrensene, ranheim, heimdal, byneset, klæbu, malvik og slike incest-steder. Jeg er oppvokst midt i Trondheim og det er ikke slik der. Stor forskjell på å komme fra malvik f.eks og selve Trondheim. Gidder ikke nevne nord-trøndelag engang, helt jævlig. Hvis Klæbu, Malvik og Heimdal er incest-steder, så må jeg være utrolig heldig som er i live.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Heh, jeg husker vi spilte mot et eller annet Byåsen-lag i serien. Der ble jeg kalt en jævla bondeknøl og det ironiske var at bana vi spilte på i trondheim var mye nærmere en gård enn der jeg kommer fra. Som ikke er en stor plass akkurat. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Mest det at siden jeg er fra Oslo, så var det klin umulig for meg å forstå hva nordtrønderne skulle ha når de kom for å kjøpe tv..ord og utrykk og stavelser jeg bare ikke klarte å høre hva betydde Sjefen min er selv fra nordtrøndelag, så menneskene i seg selv har jeg ingenting i mot - men ikke f.. om de er like de som er fra trondheim by Selv om det er klin umulig for deg å oppfatte ord og uttrykk fra nord for Sinsenkrysset: Om det blir mere om kjærlighetslivet til trøndere, by eller land, kan du være så snill å flytte det over til en passende kategori. Offtopic, humor eller til og med en gammel kamtråd til manunited anbefales. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Trøndere er hakket bedre enn bergensere. Fantastisk med fire(/fem) forskjellige målscorere i samme match! Suarez sammen med Sturridge kommer til å bli kanon, og med Gerrard på vei tilbake til gamle takter bør vi plukke en del poeng fremover. Får vi inn en solid erstatter for Downing, bør hvertfall målene fortsette å renne inn. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Jeg er født og oppvokst i den delen av Oslo som ligger nord for Sinsenkrysset, men den andre delen av poenget ditt er jeg enig i . Tid for å prate fotball igjen. Mye vakker angrepsfotball fra dere i dag, og lekre mål. Lenke til kommentar
Qake Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Storfornøyd med seieren i dag! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Mye vakker angrepsfotball fra dere i dag, og lekre mål. Takk for det Alastor. Når ikke-Liverpoolfans kommenterer hvordan vi spiller er det ofte sammenligninger med Stoke etc. Lett å se at vi prøver på andre ting denne sesongen. Ikke lange baller på Carroll slik vi gjorde mye i fjorårssesongen. Mye positivt å ta med seg fra dagens kamp. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Trondheimboere og nordtrøndere er ikke samme folkeslaget, helt seriøst.. Helt riktig. Vi nord-trøndere er ganske mye mer awesome. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Det er en løgn, og det vet du. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Som Nordtrønder er jeg enig i at ikke alle Nordtrøndere er så veldig perfekte mennesker, med det er ikke alle trondheimboere heller! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Har ikke klassifisert noen som bedre enn andre heller, bare at dere er vidt forskjellige Med det setter vi strek for offtopicz igjen. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Må si det var veldig morsomt å se kamp i går! Det var ikke bare det at vi knuste motstanderen, men vi spilte så fin og bra fotball. Mange av spillerne viste sine sterke sider, det var liksom ikke bare én som spilte bra, men laget spilte bra sammen. Morsomt å se Suarez og Sturridge spille så bra sammen, og spesielt morsomt å se Downing og Hendo spille en god kamp! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Kjekkeste er at vi har fire (fem) målscorere Eneste som er synd at Borini ikke fikk sitt mål, hadde garantert truffet mål hadde ballen fortsatt sin bane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå