JR Ewing Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hadde en fæl drøm i natt, at Chelsea hentet Xabi Alonso. Huff! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Wow, feit tatovering, ass! Skal godt gjøres å få det mer harry enn det. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Nei? http://www.tv2.no/play/sport/premierleague/bedriftsleder-nekter-aa-ansette-liverpool-fans-jeg-hater-youll-never-walk-alone-691288.html Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 http://www.tv2.no/pl...one-691288.html Hvem på forumet er dette? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Ingen så vidt jeg veit om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 http://www.tv2.no/play/sport/premierleague/bedriftsleder-nekter-aa-ansette-liverpool-fans-jeg-hater-youll-never-walk-alone-691288.html HAHA, jeg vet hvem han ene der er. Stakkarslig gjeng, ja. (Eller familie.) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Sahin gone. Skriver under ny låneavtale med Dortmund i kveld. Snakk om å kaste bort penger, tid og krefter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Sahin gone. Skriver under ny låneavtale med Dortmund i kveld. Snakk om å kaste bort penger, tid og krefter. Jeg synes det var verdt forsøket. Sahin er en god spiller, men av ymse årsaker slo han ikke til i Premier League. Helt greit. Det beste er helt klart å avslutte låneoppholdet nå. Ønsker ham lykke til videre. " Sahin's stay at #LFC is over. Paperwork on his return to Dortmund should be completed in the next couple of hours" (@JamesPearceEcho) #Daily MailChelsea striker Fernando Torres wants to quit the team and head back to Liverpool. He is aware of the Twitter storm that erupted after last Wednesday’s 1-0 defeat by QPR and he felt the backlash again following the scandalous Capital One Cup semi-final first leg loss at home to Swansea two days ago. The mood around Stamford Bridge is militant again and the executives, along with some of the highest-earning players in world football, are beginning to feel the heat. On the field the desire and application of Fernando Torres, who was booed off by Chelsea’s supporters when he was replaced by Demba Ba during the Swansea loss, is under scrutiny again. In training, he appears disinterested and his team-mates have lost count of the number of times he has told them he wishes he was back at Liverpool. Some of the Chelsea players wish he was. How much do you think he's worth? Endret 11. januar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Uhm… jeg kan verken bekrefte eller dementere hvorvidt dette bildet er tatt nå nylig, men her skal uansett Sahin være tilbake i Dortmund: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 http://www.tv2.no/play/sport/premierleague/bedriftsleder-nekter-aa-ansette-liverpool-fans-jeg-hater-youll-never-walk-alone-691288.html Haha. For en gjeng. Heldigvis er de i ekstremt mindretall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Bekreftet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Tja, en gratis Torres sier man ikke nei til Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Håper Sahin får fart på karrieren igjen. Var fantastisk i Dortmund, og virker som en sympatisk fyr! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Ja det beviste han jo i Podolski–situasjonen. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Må etter nærmere ettertanke si meg enig, denne enkeltsituasjonen begått i kampens hete er nok til å konkludere med at han er særdeles usympatisk =) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Sahin var verd forsøket, selv om han nok ikke slo til. Og det er veldig bra at de shipper han ut så fort de kan når det ikke fungerer. Torres har jeg ikke tro på, han har ikke steget lenger som han hadde i Liverpool-trøya. Det beste for han kan like gjerne være å returnere til Spania. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Verdt forsøket? Jeg synes ikke han fikk noen fair sajngse til å vise hva han var god for. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Lurer på hva LFC-fansen som sa at LFC hadde gjort et kupp ved å hente Sahin, tenker nå. Endret 12. januar 2013 av theHerd Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Skjønner ikke helt hvorfor lånet av Sahin kom igang i det hele tatt. Han fikk jo ikke engang prøve seg i posisjonen sin. Ble brukt i feil roller hele tiden, og har fått lite sjangser. Må nok ha slitt en del med småskader, og kan umulig ha imponert på trening. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Lurer på hva LFC-fansen som sa at LFC hadde gjort et kupp ved å hente Sahin, tenker nå. Hvorfor lurer du på det? Det er vel ganske åpenbart at vi er skuffet? Alle vet at Sahin kan være mye bedre enn det han viste hos oss. Som andre sier, synd han ikke fikk prøve seg som dyptliggende playmaker. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå