Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Jepp, skjønner hva du sier Anders, er egentlig litt enig i å ha Kuyt på topp med Torres. Men så lenge Torres spiller så er det samma for meg. Både Kuyt og Voronin er klassespillere, uansett blir spennende og se hvem Rafa velger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvertfall så er Torres sikret en plass når han er skadefri med tanke på det han har levert sålangt i den korte sesonginnledningen. Gleder meg til å se hvem Rafa velger sammen med Torres, overaskende laguttak er Rafas beste egenskap.

Ellers synes jeg det er deilig å se Pennant om dagen. Endelig en ving som vi ikke har hatt siden Mcmanaman driblet alt og alle fra sin kant. Jeg er sjokkert over at Mclaren ikke tok ut Pennant i landslagstroppen, men han tok en Gerrard som er skadet? Denne mannen burde konsentrere seg om å se Pennant i aksjon.

Lenke til kommentar

Pennant er en flott fyr. God ving, bedre enn hva vi har hatt på høyrekanten på lenge, men han er fortsatt litt for ustabil og han burde score mer. Men han har kommet seg voldsomt siden begynnelsen, og viser mer og mer. Jeg skulle dog ønske han turde å utfordre enda mer, for han kan hvis han vil og av og til snurrer han rundt med forsvarsspillere som om de var treningskjegler. Men er herlig å se at han gjør det bra, er godt å kontre tilbake mot de som bare kalte ham en dårlig Arsenal-reject og urokråke. :)

Lenke til kommentar

Pennant er vel litt typisk engelsk stjerne som kan være meget god en stund og så fyllekjøre som desverre kan gi en innvirkning på prestasjonene hans. Heldigvis har ikke det skjedd mens han har vært hos oss. Jeg tror han har lært av sin tid da han ble kastet ut av Arsenal og Birmingham ga han en ny start på hans karriere. Han har lært av sine erfaringer.

Lenke til kommentar
Det er kampdag  i dag. "Hammer Time? 'Kuyt Touch Us!" Satser på et eller to mål fra Kuyt jeg...

Her er troppen jeg tror vi vil bruke:

---Reina---

---Finnan---Agger---Hyppiä---Arbeloa---

---Pennant---Alonso---Mascherano---Babel/Riise---

---Kuyt---Torres---

Tipper 3-0 til oss, der Kuyt putter 2 og Torres 1.

9402846[/snapback]

Er enig med deg i lagoppstillinge. Tipper at Torres putter i denne kampen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Leste på VG at Juventus stopperen Jain-Alain Boumsong kanskje blir presentert som lfc spiller rett før transfervinduet.

Er det noe sannhet i dette? =o

9404557[/snapback]

Neppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...