Leo_Khenir Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Brendan har vel også uttalt at han vurderer Suarez til å passe bedre i den hengende rollen, en rolle han fyller ganske greit for Uruguay, der han forer Cavani med ferdigscora mål. Hvis han får til det samme med Sturridge er jeg fornøyd, jeg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jepp, konstellasjonen Suarez-Sturridge tror jeg ikke kommer til å bli et stort problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Brendan Rodgers on Coates: "It's been difficult for him to get games. The best thing for Sebastian will be to go out on loan and play some games." Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Lurt av Rodgers det. Da slipper vi i tillegg å betale store deler av lønnen hans, som vi kan bruke på lønn til nye signeringer. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Suarez kommer til å flyte rundt overalt uansett hvor han spiller. Han henter ballen dypt, kommer inn fra kanten og går på løp gjennom midten. På høyre siden har vi Johnson uansett, så Suarez trenger ikke spille som en klassisk ving. Med Sturridge får vi mer angrepsstyrke og forhåpentligvis mål, og jeg tror Suarez kommer til å bli enda bedre med en annen spiss i troppen. Gir han enda mer frihet. Kall det 442, 433, 4231 eller hva du vil, Suarez og Sturridge kommer begge til å spille. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Spent på hvordan vi starter på søndag. Sturridge får vel i alle fall noen minutter som innbytter. Vært artig om han startet. En hel uke til kampen mot Man Utd så jeg håper vi starter sterkt. Ikke dumt og la Suarez og Sturridge få spille litt i lag så snart som mulig. Sterling på benk. Allen, Henderson burde få starte. Sahin også. Lest at Mansfield er som et Stoke i Conference. Så blir fort en fysisk match foran 7,500 tilskuere. Gleder meg. Reina Wisdom - Carragher - Coates - Johnson Henderson - Sahin - Allen Suarez - Sturridge - Assaidi Kanskje Skrtel får fortsette i midtforsvaret selv om han godt kunne fått en hvil. Noe sånt kanskje? Suarez hater å hviles så jeg håper han bare starter. Kan fortsette på den formen han allerede har. Burde minst være på benk. Dumt å kjøre på med et veldig uerfarent lag, og så gå på en smell. Heller kjøre litt safe, og bygge videre på det momentument vi har. Endret 5. januar 2013 av Jefe Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Sturridge £12M Ba £7M Tiden vil vise om Liverpool har gjort bra kjøp. Ba passer kanskje ikke inn i Rodgers sin spillestil uansett. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Nå hadde Ba en latterlig lav utkjøpsklausul da, det hadde ikke Sturridge. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Når man legger til agenthonoraret i Ba-overgangen, er nok ikke summene så ekstremt langt fra hverandre. Også viktig å ta med lønn i beregningen. Snakkes vel om 80k i uka for Ba og rundt 60k for Sturride, så jevner seg ut i lengden. Joe Cole var gratis, men har kostet oss (og vil fortsette å koste oss de neste 18 mnd) masse penger. Viktig å ta både kjøpesum og lønninger i betraktning når man diskuterer kostnader i forbindelse med spilleroverganger. Endret 5. januar 2013 av Termo Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Sturridge £12M Ba £7M Tiden vil vise om Liverpool har gjort bra kjøp. Ba passer kanskje ikke inn i Rodgers sin spillestil uansett. Hadde aldri valgt Ba over Sturridge. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 ba har jo levert som faen i pl. hadde selv valgt han ni av ti ganger. enorm spiller! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ba: 27 år med dårlige knær og stort ønske om å spille i PSG Sturridge: 23år og britisk(som ofte ønsker å holde seg ofte i PL) Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ba er god, Sturridge middels. Er en viss forskjell der. 2 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ba har 5 år igjen som toppspiller. Sturridge har 9. Er en viss forskjell der. 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Så fotballspillere kan spille toppfotball til de er 32? Synd JT er ferdig som toppspiller i år, og at Frank Lampard og Drogba har vært ferdig som toppspillere i 2 år allerede. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Så du mener at fotballspillere generelt holder et like høyt nivå etter fylte 32 år? Deg om det. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ba har 5 år igjen som toppspiller. Sturridge har 9. Er en viss forskjell der. Det er vel bedre å ha en god spiller i 5 år en en middels god i 9 år. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jepp, men så kan fortsatt Sturridge utvikle seg til til en toppspiller? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Nå må vi huske på at Liverpool ikke kan plukke spillere fra samme hylle som Chelsea også. Selv om vi hadde kastet oss inn i kampen om Ba, kunne han fortsatt valgt Chelsea. Er egentlig ganske fornøyd med Sturridge jeg. Vi er ikke ett topplag, og januarvinduet er ikke det beste å handle i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå