Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Eg har klaget ganske høylydt på Gerrard de siste mnd, og lurt på om han var ferdig som toppspiller, men kan ikke si annet enn at de siste to-tre kampene har han hevet nivået sitt betraktelig.

Tror nok han føler seg mer vel i posisjonen han spiller lenger fremme, nå når Lucas er tilbake i laget.

Enig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Redd vi skulle fucke det til i dag før kampen. Uggen følelse, men med en gang Sterling putta, så var mesteparten av uroligheten borte. Henderson var god igjen, og ikke mange runder siden folk ville at Gerrard skulle benkes, og Suarez ta over som kaptein (satt på spissen, selv om det ble sagt). Bare han får prikke inn formen, og har spillere rundt seg som kan hjelpe ham, så er han klasse uansett. Viser det i dag. Ikke like synlig som før når han ligger dypere. Allen var også imponerende når han kom inn. Synd han ikke fikk en tellende goal.

Fin måte å starte 2013 på dette. FAC til helga. Satser på Sturridge start, et positivt resultat å ta med seg til Utd på OT. Ingen forventninger til den kampen, så det er litt deilig.

Lenke til kommentar

Digg match. Herlig å se at Gerrard er i ferd med å finne seg selv, Suarez er leken om dagen, og digg med en ny goal for Sterling. Igjen imponert over Henderson som har en bra kamp. Finfin start på det nye året, mer av dette, utvikling og stabilitet er ting jeg ønsker meg fremover.

Lenke til kommentar

Kampen i går var vel en fin måte å vise på at Gerrard passer godt bakover på banen, spre gode pasninger og at Allen (!) bør spille høyere oppe, han var voldsomt mye i nærheten av motstanders 16 meter. Ble mektig imponert :)

Men igjen ble jeg irritert over at Assaidi ikke fikk spilletid, og at vi putta inn Carra istedenfor.....

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...