theHerd Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Om det er £12m som ryktene sier, er det et magisk bra salg av Chelsea. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Om det er £12m som ryktene sier, er det et magisk bra salg av Chelsea. Næh, bare Liverpool som ikke evner å prute på pris. Har lidd av den sjuka en stund nå.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/liverpool-complete-sturridge-signing hahahaha 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Paul Tomkins @paul_tomkins Pleased with Sturridge singing. Adds pace, skill and goals from wide or centrally. Far from a world-beater yet, but lots of potential Velkommen skal du være DS. Godt at vi har gjort kjøp så tidlig i vinduet. Kan ikke huske at det har skjedd så mange ganger før. Endret 2. januar 2013 av Jefe Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Vel, som mange av dere: Litt skeptisk til Chelsea-rejects, til den prisen. Samtidig viser det at klubben vet hva som trengs og at det er vilje til å handle tidlig. Godt med spiss inn på første dagen. Sturridge har fart - og hvis han kan avslutte sjansene Suarez&Co skaper, men ikke klarer å sette sjøl, så kan dette fort bli en legende på Anfield. Vi har sett spillere gå fra Liverpool til Chelsea uten å gjøre det særlig skarpt (Torres, Meireles, Benayoun), og vi har fått en andre veien tidligere som vel ikke trenger noen nærmere forklaring (Joe Cole) - men Sturridge har jeg mer trua på enn jeg har hatt på noen signering siden Suarez. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Nå vet jeg at dette er en reservekamp, og derfor ikke så mye man kan tolke ut av det. Bortsett fra, at det er noen relativt lekre avslutninger fra vår nye nr 15. http://www.youtube.com/watch?v=xljLYRm8HyQ Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg er positiv til Sturridge, tilfører oss kvaliteter vi trenger, kan forhåpentligvis bidra både umiddelbart og på sikt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Han har da i hvert fall fart! Jeg er ikke helt 100% overbevist om han, men vi får se. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Velkommen skal han uansett være, vi har sårt trengt en alternativ spiss. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Oi, pluss i GJ-boka: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/liverpool/9731786/Liverpool-defender-Glen-Johnson-reveals-he-is-studying-for-maths-degree-in-his-downtime-from-playing.html Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Caller Sturridge som en total flopp. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg har faktisk tro på Sturridge. Han har mange ferdigheter Liverpool har manglet i lang tid. Lenke til kommentar
Qake Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg har også troen på Sturridge, men prisen var i drøyeste laget. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Laget vi starter med: Reina, Wisdom, Johnson, Agger, Skrtel, Gerrard, Henderson, Lucas, Downing, Sterling, Suarez. Har ikke sett laget til Sunderland, men det burde være sterkt nok til å slå dem. Endret 2. januar 2013 av Rachel Zane Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Laget vi starter med: Reina, Wisdom, Johnson, Agger, Skrtel, Gerrard, Henderson, Lucas, Downing, Sterling, Suarez. Har ikke sett laget til Sunderland, men det burde være sterkt nok til å slå dem. Hvis wisdom er like dårlig som sist kan dette bli farlig. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Har troen på Wisdom. Forutenom sist synes jeg han har prestert på et jevnt og godt nivå til alderen hans å være. Lenke til kommentar
sector Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Er 12 mill pund det samme som 19 mill dollar? McManaman forteller på en stream eg ser på at prisen for Sturrige er 19 millioner... Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ja, det er 19 Millioner $ per dags valuta. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Skjer med at YNWA er så jævlig fredet hos TV2? Unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå