Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt nytt år alle sammen!

Lurer på en ting. Har lekt litt med tanken om å reise over og se en Liverpool-match i år. Har aldri gjort dette før, så er interessert i å få vite hva som (erfaringsmessig) er det billigste og greieste alternativet? Tenker da på både fly, hotell og kampbillett. Ang sistnevnte, hvor får man tak i dette? Eneste stedene jeg har sett de er f.eks på Ving.

Har sett litt på Ving sine pakketilbud, men de krever så vidt jeg kan se at alle reisende er medlemmer i supporterklubben. Jeg er selvfølgelig det, men hva om f.eks broren min ikke er det?

Takk for alle forslag :)

Lenke til kommentar

Er vel ikke værre enn å melde inn broren din? Finnes også noe som heter familiemedlemskap som er billigere, tror jeg.

Angående hotell så lå jeg på Premier Inn på Albert Dock på kampen mot Fulham før jul. Dette er så vidt jeg vet det billigste på ving.no, men det anbefales. Det går helt sikkert an å få turer langt billigere, men jeg synes det var greit å bestille hotell + kamp på ving.no, og fly utenom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det tror jeg da ikke. Chelsea har Torres og nå som Sturridge etter sigende forsvinner, så får de jo muligheten til å kjøpe enda en verdensklassespiss for å supplere Fernando der oppe/eventuelt avlaste ham.

(Som altså er mye bedre enn Sturridge. De har dog Lukaku i bakhånd, så jeg er usikker på om de føler et behov for å sikre seg enda en spiss. Men så lenge Lukaku er på lån til WBA er Chelsea veldig sårbare helt der oppe.)

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Lukter jeg et snev av bitterhet?

Du må nok grave for å finne noen som er lei seg for at Sturridge drar. Fyren kan bli god i Liverpool, men noen Luis Suarez v2 blir han aldri. Jeg vet virkelig ikke hvilken spiller jeg skal sammenligne han med. På sitt beste så scorer han mål. Problemet Rodgers får er å få Sturridge til å prestere uke etter uke og ikke klage på alt.

Men for å svare på spørsmålet ditt: Jeg er langt i fra bitter. Jeg er glad vi klarte å få £12m for en oppskrytt engelsk spiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Går også mye rykter om at Sahin returnerer til Real øyeblikkelig.

Like greit. Han har ikke prestert, men det var verdt forsøket.

Lenke til kommentar

Han har vel enda ikke spilt en eneste kamp i sin beste posisjon heller. Hadde vel 3 mål og 4 assist på sine 7 første også. Helt greit å sende han tilbake for å frigjøre lønnsutgifter osv. så lenge han ikke spiller, men merkelig at en spiller av Sahins kaliber ikke engang har fått prøve seg i sin naturlige posisjon/rolle. Som noen på Twitter påpekte, blir det litt som om man skulle brukt Alonso i 10er-rollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...