NyttVisningsnavn Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Kjente gliset kom når Gerrard taklet Fabio. Kunne virke som om han tok igjen for Sterling. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Finfin seier i årets siste PL-kamp. Sturridge inn på tirsdag, scorer mot Sunderland. Gogo! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 QPR var forferdelig dårlige i første. Grei seier og ok å slappe av i andre med matchprogrammet som er nå. Synd med Enrique som ble skadd. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Assaidi kommer aldri til å bli noe i LFC, har vel så vidt jeg husker fått under 60 min i PL så langt, ofte småskadet, og forsvinner til Afrikamesterskapet nå samtidig som vi henter forsterkninger. Ellers solid seier i dag. Viktig å nulstille fort og være klar til Sunderland på onsdag. Henderson fortjener å starte flere matcher i PL. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Han har vært god når han kom inn for oss i år. Mange spillere som har vært verre. Men han går til Afrikamesterskapet ja, han QPR fyren ville landslaget ikke ha, men ville ha vår mann. Så så grusom kan han ikke være Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Ikke sagt at han er grusom, men totalen av de faktorene jeg lister over. Virker rett og slett ikke som Rodgers er særlig fan av han. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 I så tilfelle bør vi heller kvitte oss med Rodgers Men fra spøk til revolver, jeg kan ikke skjønne hvorfor han skal ha noe i mot han, må være trynefaktor eller noe i den dur Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Kan være mange grunner, mulig han gir faen på trening etc. etc. Er også en del rykter om at Assaidi var en signering hovedsaklig foretatt av speiderteamet og ikke Rodgers selv. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Nå er ikke Rodgers helt i vater til enhver tid, og har aldri noe plan B. Så kunne godt ha tenkt meg at han gir han spilletid. Hadde det ikke vært for liten tropp tror jeg han aldri ville ha brukt f.eks Sterling noe særlig, så folk kan bli positivt overrasket Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg føler meg rimelig sikker på ar BR ville brukt Assaidi hvis han hadde vært det beste alternativet. Vi kan jo ikke svare på hvordan han gjør det på trening og i hvor god form han er. Men jeg må si at det har overrasket meg at han ikke får spille en drit, spesielt ettersom spillere som Sterling har fortjent en hvilepause. Assaidi så spennende ut i ett par av EL-kampene. Kanskje han blir for "lett" mot PL-lagene? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Det er godt mulig han er for "lett", men han bruker da Sterling som også må sies å være "lett". Når det står 3-0 og sterling spiller elendig må det være mulig å gi ham noen minutter for å se hva han kan ihvertfall. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Ønsker alle medsupportere her inne et godt nytt år. Måtte det bli bedre enn det vi nå er ferdige med, hvertfall sett med Liverpool-øyne. Vanskelig å finne de store høydepunktene i et helsvart år, men to cupfinaler under Kenny, og da Suarez fikk straffe mot Stoke, er mine personlige favoritter. Endret 31. desember 2012 av Termo 2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår, folkens. Tror vi bare må forberede oss på nok et ustabilt kalenderår, få inspirerende spillerkjøp samtidig som vi ser langt etter CL. Er vel bare å være tålmodig, jeg har trua på at BR får det til tilslutt. Hødepunkter; Finalene, gjennombrudd for Sterling, Suso og Wisdom, come-back til Lucas (Måtte han få et skadefritt 2013). 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt år! Ta det med ro i kveld(haaaa-haha-ha). Snakkes om pinlige øyeblikk og stripteases i mårra, adios! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Gratiss til alle som heier på liverpool! Drep de andre! 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår og god natt Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) 2012 vil av meg bli husket for 3 ting. 1. Semifinalen vs Everton. 2. Sterlings gjennombrudd. 3. Nedslaktingen/"øksingen" av Suarez. Godt nyttår folkens! Endret 1. januar 2013 av 640509-040147 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 ØBØØØØØØØØØØØ BÆ BÆ LIKKDEAM............................................................ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Koselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå