knipsolini Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Skjønte ikke at det var photoshoppet Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Er ingen shop. Ser bare hyggelig ut? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hohoo... Hvis ikke det er en shop så er noe alvorlig galt i liverpool leiren. De drar ikke på besøk til en funksjonshemmet everton supporter 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Litt frekt av Cole å kreve en sluttpakke på £3,6 mill. tatt i betraktning hvor mye han har kostet oss, og hvor lite han har gitt oss? http://liverpool.no/newspg.aspx?id=35480&zone=1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Litt frekt av Cole å kreve en sluttpakke på £3,6 mill. tatt i betraktning hvor mye han har kostet oss, og hvor lite han har gitt oss? http://liverpool.no/newspg.aspx?id=35480&zone=1 Ikke Cole sin feil at han ble kjøpt og lønnet av inkompetente personer. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Da hadde jeg heller ofret lønnen hans og puttet han på reservelaget ut kontrakten. Lenke til kommentar
sector Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Vel,vel, da er det ikke bare Liverpool som har en "diver" i sin spillertropp. Bale fikk for filming i straffefeltet i kampen mot Sunderland idag, og såvidt eg husker fikk han vel gult for filming mot Liverpool for noen uker siden og? Endret 29. desember 2012 av sector Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Aston Villa ligger under igjen, Stoke ligger under. Resultatene de siste ukene er ikke noe å skryte av... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Vel,vel, da er det ikke bare Liverpool som har en "diver" i sin spillertropp. Bale fikk for filming i straffefeltet i kampen mot Sunderland idag, og såvidt eg husker fikk han vel gult for filming mot Liverpool for noen uker siden og? Suarez er ikke så mye en diver, som en sutrer. Bale er vel 10x Suarez når det gjelder filming. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Likefullt så jobber han steinhardt. En del av spillerne skulle hatt gutsen til Suarez... Lenke til kommentar
sector Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Ja enhver som ikke kunne ønsket Suarez på sitt lag, mener eg ikke følger med på fotball. Mannen jobber steinhardt for laget og supporterene. At han sutrer, det stemmer, men av og til har han god grunn. Det er ikke alltid han får de avblåsningene han skulle hatt. men det er pga de tingene han har gjort tidligere, som har gitt han et rykte som sutrer og diver. Men dette mener eg har bedret seg siste månedene. Det har blitt mindre tull og tøys, men han kan med fordel kutt ut mer enn han har gjort. Bale blir mer og mer diver, og høy på seg selv. Tror suksessen har gått til hodet på mannen, når Real Madrid o.l. blir nevnt som fremtidige arbeidsgivere. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Suarez har et ekstremt konkurranseinstinkt. Han gjør hva som helst for å vinne, noe som også gjør han til en uspiselig type for veldig mange. Selv digger jeg han. Lenke til kommentar
sector Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Idag er wesley scneider linket til Liverpool i gazzetto de la sport i Italia for 10 mill €. Altfor mye for en skadeplaget spiller som skal ha høy lønn for å skrive under. Men han er fantastisk god når han er i form. Og hvem skulle han tatt plassen på laget fra? Nok av de som kunne fått en stund på benken med tanke på siste resultater. Sector Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Ser vi er linket opp mot to forsvarere i dag og i mens folk klager, er jeg glad. Mot de to av de aller dårligste lagene i hele PL har vi sluppet inn 6 mål. Det er rett og slett ikke godt nok. Jeg sier meg fornøyd med Sturridge, Ince + en forsvarer. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Club doctor Zaf Iqbal said: "It was impossible for Brendan, Glen Driscoll and Brad Jones to attend the game. They are not fit to be at the match and any contact with the rest if the squad could cause the bug to spread to more of the playing staff." Colin Pascoe and Mike Marsh will deputise Brendan er altså ikke med.. Endret 30. desember 2012 av Hugol Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Ser vi er linket opp mot to forsvarere i dag og i mens folk klager, er jeg glad. Mot de to av de aller dårligste lagene i hele PL har vi sluppet inn 6 mål. Det er rett og slett ikke godt nok. Jeg sier meg fornøyd med Sturridge, Ince + en forsvarer. Det skyldes mye måten vi spiller på og ikke at forsvarspillerne er for dårlige. Vi er veldig sårbare overfor kontringer, og vi har ikke den pasninskvaliteten i midtbaneleddet vi trenger for å spille slik vi gjør. Når Brendan også tydeligvis blir overrasket over at Stoke spiller hardt fysisk med mye høye baller og velger å la den beste hodespilleren vi har i forsvaret sitte på benken og isteden spiller med et lag av kortvokste unggutter så går det som det går. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Nydelig av Suarez. Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Fantastisk fint mål! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Herlig! Suarez kommer til å leke seg i dag Lenke til kommentar
toreae Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 JADAAA. Bare hold deg der, og ikke ut på sidene, Suarez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå