Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Det høres kanskje litt rart ut, men jeg håper Benitez fokuserer mye mer på serien enn på CL. Det er nesten slik at jeg verdsetter en andreplass i PL mer enn en finaleplass i CL.

Lenke til kommentar
Det høres kanskje litt rart ut, men jeg håper Benitez fokuserer mye mer på serien enn på CL. Det er nesten slik at jeg verdsetter en andreplass i PL mer enn en finaleplass i CL.

9394835[/snapback]

Det høres VELDIG rart ut ja! Om vi ender med 2. eller 4. plass i PL, spiller mindre rolle. Så hvis vi ikke skal prioritere CL, så skal vi søren meg ikke sikte inn en 2. plass i PL. Da skal vi vinne hele driten!

Lenke til kommentar

9394835[/snapback]

Det høres VELDIG rart ut ja! Om vi ender med 2. eller 4. plass i PL, spiller mindre rolle. Så hvis vi ikke skal prioritere CL, så skal vi søren meg ikke sikte inn en 2. plass i PL. Da skal vi vinne hele driten!

9395609[/snapback]

Nå tror jeg ikke akkurat at Wh1te mener at Benitez skal satse på en andreplass heller da.

Lenke til kommentar

Link 1

1024: There is always the chance your club could sign a right chump today and Liverpool could be that club. Despite your rumours of a welter of wonderful signings coming to Anfield today, the Italian daily Tuttosport reports that Jean-Alain Boumsong will arrive from Juventus. Yes, that's the same Boumsong who blundered his way around Newcastle's defence from 2005 to 2006.

Herregud, nei! Nei og atter nei! Denne fyren vlle fått Riise til å se ut som Maldini... *grøsser* Vi er da ikke så desperate...

Boumsong <- *grøss* Husker dere kallenavnet hans i Newcastle?

"the Live Chuckle Brothers Show", han gjorde flere tabber i forsvar enn hele PL's forsvarsspillere... Vil ikke ha han...

Lenke til kommentar
Pako forlater Liverpool

Assistentmanager Pako Ayesteran forlater Liverpool FC etter å ha røket uklar med manager Rafael Benitez. Det melder Liverpool Echo nå i ettermiddag.

Liverpools assistentmanager Pako Ayesteran forlater Anfield etter en rekke overensstemmelser med manager Rafael Benitez.

Liverpool Echo forstår det slik at Ayesteran forlater Liverpool FC med øyeblikkelig virkning, etter at uenigheten mellom assistentmanager og manager skal ha toppet seg i går ettermiddag. Duoen, som har vært nære kolleger i et tiår,  skal ha vært på kollisjonskurs i flere måneder, og uenigheten nådde altså sitt klimaks på treningsfeltet på Melwood i går, da Ayesteran skal ha indikert at han ikke lenger var interessert i å jobbe for Liverpool FC.

Echo skriver at Ayesteran offisielt vil forlate klubben om kort tid, så snart en del administrative spørsmål rundt hans kontrakt er løst.

Som sagt skal avgangen komme som følge av at toppduoen har vært uenige på en rekke punkter. Ayesteran har hatt full kontroll med treningene og troppens forberedelser til kamper, og det var uenighet om preseason-treningen som skal ha startet konflikten. Echo tror ikke at Ayesteran har fått noe tilbud fra en annen klubb, selv om han var linket til Athletic Bilbao i sommer. Det spekuleres nå allerede i om ikke Manchester United og Chelsea kommer til å være ute etter Rafas høyre hånd, når han forsvinner fra Anfield.

Rafael Benitez må nå starte prosessen med å erstatte mannen som har fått en stor del av æren for Liverpools fremganger under hans ledelse. Ayesteran har vært kjent for sin dyktighet på områder som teknikk og fysikk, og har hatt ansvaret for klubbens treningsprogram.

Ayesterans avgang betyr at staben Benitez brakte med seg fra Valencia da han ankom Liverpool nå er en saga blott. Tidligere har både trener Paco Herrera og målvaktstrener Jose Ochotorena skilt lag med Liverpool og Benitez. Men disse oppsigelsene har vært helt udramatiske og har ikke kommet som følge av personkonflikter.

Uffda, den var litt kjip! La oss håpe de får på plass en ny og god assistenttrener da.

Lenke til kommentar

Synes det er rart at to kolleger som har jobbet så lenge sammen har noen krangler som plutselig skal splitte dem... Frykter at dette kanskje kan være mer alvorlig enn vi tror, da Pako er en svært dyktig fyr, spesielt på den fysiske treningen. Pako Hill, anyone? :p La oss nå bare håpe at dette ikke spiller negativt inn på laget, og at en erstatter ikke vil svekke oss.

Lenke til kommentar
Synes det er rart at to kolleger som har jobbet så lenge sammen har noen krangler som plutselig skal splitte dem...

9398231[/snapback]

Keane, Beckham osv.

Ikke uvanlig at folk går lei, Alex og Brian Kidd var f.eks ikke perlevenner alltid.

Forøvrig tror jeg dette kan bli et kraftig slag for LFC, United slet også litt når de manglet en skikkelig assistentmanager.

Lenke til kommentar
Men jeg skjønner at han ikke prøvde dem ut mot Toulouse, for mye på spill.

9389685[/snapback]

:)

9392130[/snapback]

Det står alltid mye på spill, dette er vell litt av problemet, hadde vi vert et 8-10 plass PL lag, så hadde det gitt større rom for å gi talentene en sjangse.

Btw: Syns du skal komme ut av skapet og egentlig innrømme where your hart truly is :love: , YNWA!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Men jeg skjønner at han ikke prøvde dem ut mot Toulouse, for mye på spill.

9389685[/snapback]

:)

9392130[/snapback]

Det står alltid mye på spill, dette er vell litt av problemet, hadde vi vert et 8-10 plass PL lag, så hadde det gitt større rom for å gi talentene en sjangse.

Btw: Syns du skal komme ut av skapet og egentlig innrømme where your hart truly is :love: , YNWA!

9399023[/snapback]

Merkelig at Arsenal og United klarer det da?

Hvis du mener heart så banker det takfast til sangen som starter med Glory glory :)

Lenke til kommentar

Hvem er så denne Jean-Alain Boumsong som VG-Nett skriver om?

En franskmann som spilte i Newcastle og gikk til Juventus i 2006.

Noen som vet noe om hvor god han er?

Edit: Står at Italienske Medier sier han er Liverpool-spiller fra i dag. :shrug:

Endret av danno_O
Lenke til kommentar
Hvem er så denne Jean-Alain Boumsong som VG-Nett skriver om?

En franskmann som spilte i Newcastle og gikk til Juventus i 2006.

Noen som vet noe om hvor god han er?

Edit: Står at Italienske Medier sier han er Liverpool-spiller fra i dag. :shrug:

9399119[/snapback]

Han er en fransk landslagspiller som er 27 år gammel, snart 28. Han er ikke franskmann, men kameruner. Spillte sesongen 05/06 i Newcastle, der han spillte forferdelig og gjorde grove tabber. Derfor fikk han kallenavnet "'the Live Chuckle Brothers Show". Han er rett og slett elendig, gjør grove tabber deluxe. Hjelper ingenting å være god med de tabbene han gjorde i Newcastle. Ville vært like dumt som å hente inn Morientes eller Forlan... Skal ha forbedret seg i Juventus, men jeg tviler...

Lenke til kommentar

Håper på denne lagoppstillingen.

------------------Reina------------------

-----Finnan----Hyypia----Agger----Riise-----

-----Pennant----Mascherano----Alonso----Babel----

--------------Voronin----------Torres-----------------

Det kan jo være at Sissoko starter, men jeg håper på Alonso/Masch spiller fra start.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...