Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har savnet deg Smågal.

Angående kampen er det ikke mye å si. Gikk som forventet. Vi er ustabile, lider av middelmådighet foran mål, og mye av det vi ellers gjør. Om Suarez hadde puttet den i goal den som gikk i stolpen ville mye vært annerledes. Gledelig at det er ny kamp så tidlig som søndag igjen. Og at vi får inn spillere tidlig i Januar. Ser så tydelig at Luis ikke burde være noen hovedspiss. Heller dytt han på høyre. Han er rett og slett ikke klinisk nok.

Vært fett om vi la inn et decent bud på Demba Ba. Er også en vi kan legge litt innlegg på, men samtidig kan score på mange andre måter også.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Fjeldsb__176875x.jpg

Ett år etter transplantasjonen fikk jeg besøke Melwood, begynner han å fortelle. Melwood er Liverpools treningsanlegg siden 50-årene. Etter at Bill Shankly forvandlet det forfalne stedet til å bli topp moderne, har alle de store møtt på jobb der. Kenny Dalglish, Ian Rush, Steven Gerrard. Og John Barnes.

- Han kom bort og køddet med meg, som en kompis. Det var veldig spesielt, en stor opplevelse. Jeg var vel ikke mer enn enogfemti kilo da.

http://fotball.bt.no...ticle262146.ece

:)

Lenke til kommentar

LLLLLLLLLLLLOOOOOOO[...]LLLLLLL

Han var kaptein i Ajax, og er vår klart beste spiller. Ganske normalt når noen er så mye bedre enn de andre, at vedkommende får bli kaptein bare av den grunn. I tillegg kunne det hatt positiv effekt på Suarez ved at han hadde måttet bli mer kapteinaktig, og mindre sutrete/irriterende på banen.

Det var uansett ikke helt seriøst ment, Gerrard kommer selvfølgelig aldri til å bli fratatt kapteinsbindet. Var mer ytret som kritikk til alle, fordi ingen tar ansvar og står frem når det trengs lenger. Vi har så latterlig få vinnere i laget vårt.

LoooooooooooooooooL?

Endret av OKMarius
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Godt å høre at Brendan hvertfall ikke var positiv igår og prøvde å skjule sannheten. Laget presterte nok en gang, pissdårlig. Ingen vinnervilje. All ære til Suarez for at han klarer å være positiv og trives med situasjonen han er i. Positivt at vi endelig fikk en straffe, hvem hadde trodde det var Webb som skulle til for at det skulle skje... Kanskje Suarez har fått/får mer respekt fremover av dommerne også.

Hver gang vi snuser på 4.plassen faller vi tilbake. Frustrerende og for dårlig. Men vi må ha håpet, ellers nytter det ikke.

Lenke til kommentar

Shelvey var grisefæl i går.

Man kan sannelig begynne å lure på om spillerne har det som skal til oppe i toppen, de lot seg rævkjøre i går til tross for 0-1 ledelse på straffe etter 30 sekunder.

Noe som irriterer meg noe inni granskauen er å se på hvor mange feilvalg de tar når de skal passe til medspiller. Ganske konsekvent blir ballen spilt litt for seint og til sides/bakover. De klarer ikke å ta i mot ballen og vende seg i en bevegelse og dermed taper de noen tiendeler hver eneste gang de gjør noe med ballen.

Det er i ingen vits i å beholde ballen når de ikke gjør noe med den annet enn å miste den etter 3 sekunder og dermed skaper de pressituasjoner mot eget mål som Stoke utnyttet bra i går.

Downing var vel ok i går dog, så ikke alt var nattsvart. Møkkakamp, og jeg kan ikke se for meg at neste kamp går noe bedre, Harry Redknapps lag gjør det bra mot Liverpool ofte.

Lenke til kommentar
Hodgson - P31 W13 D9 L9 F41 A33 GD+8 - Net Transfer Spend - Recouped £2.2mill

Rodgers - P31 W13 D9 L9 F48 A40 GD+8 - Net Transfer Spend - Spent £16.4mill

Liverpool now nine points worse off (25pts) than after 19 games last season (34pts). They're 17pts worse off than at same stage in 08/09.

Er dette godt nok?

Lenke til kommentar

Det er i ingen vits i å beholde ballen når de ikke gjør noe med den annet enn å miste den etter 3 sekunder og dermed skaper de pressituasjoner mot eget mål som Stoke utnyttet bra i går.

Brendan vil at vi skal spille som Barca, men vi har ikke ferdigheter til å spille slik og det har vel vært tydelig lenge. Ikke kjøper han spillere som kan spille på den måten heller. Kanskje han burde prate litt mindre om sine fine ideer og konsentrere seg om å få mest mulig ut av de spillerne vi faktisk har. På papiret bør vi kunne være med å kjempe om en fjerdeplass ihvertfall.

Lenke til kommentar

Brendan vil at vi skal spille som Barca, men vi har ikke ferdigheter til å spille slik og det har vel vært tydelig lenge. Ikke kjøper han spillere som kan spille på den måten heller. Kanskje han burde prate litt mindre om sine fine ideer og konsentrere seg om å få mest mulig ut av de spillerne vi faktisk har. På papiret bør vi kunne være med å kjempe om en fjerdeplass ihvertfall.

Han MÅ få spillerne til å ta flere bevegelser på en gang. Når det bare er en eller maks to spillere som gjør noe offensivt blir det fryktelig lett å stoppe Liverpool.

Lenke til kommentar

Hvordan er troppen deres god nok til en fjerde? kan du begrunne det vs troppen til Tottenham og arsenal som de jeg ser på som de største 4.plasskandidatene.

De burde være drit fornøyde om de får 6 plassen. United, Chelsea, City, Arsenal og Tottenham har langt bedre og mer bredde i troppen sin enn hva Liverpool har. I tillegg så har jeg vanskelig for å tro at Liverpool er et mer attraktivt lag å komme til enn de 5 andre og med det så vil Liverpool mest sannsynlig ikke å klare og hente de klassespillerne som de ville trengt for å kapre enn 4 plass.

De burde konsentrere seg om å komme forbi byrival Everton.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...