Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 På 96 kamper i premier league, har Sturridge scora 26 mål. Ikke akkurat imponerende. På 96 kamper i premier league, har Sturridge scora 26 mål. Ikke akkurat imponerende. For chelsea * (som ving) Totalt i Pl har han 26 mål av 96 kamper. (N'Gog har 16 mål på 109 kamper.) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 + Han kan vel ikke akkurat regnes som et talent lengre eller. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Mye penger for en som fremdeles har en del å bevise.. Men sammen med Suarez kan det jo faktisk bli bra! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Må gjerne si en spiss til rundt £12M som kan være aktuell for oss, siden folk ikke er fornøyd med Sturridge selv om han ikke har fått en eneste kamp. Får bare sterkere inntrykk av at folk tror det er fryktelig enkelt å signere toppspillere, selv om klubben sportslig har slitt. Kan ikke huske hvor mange ganger jeg har sett "signer Huntelaar" diverse plasser. Forresten en ukelønn på 60k er fortsatt mindre enn hva Downing, Henderson og Cole har (i følge ThisIsAnfield på Twitter). Ingen av de har levd opp til forventningene. Forresten enig med MJ. Han er ikke noe talent lengre. Men det er et stort potensiale der. Og uansett hvordan man ser på det, 23 er ungt. Og BR har vist med de andre spillerne vi har at han er flink til å veilede spillere i riktig retning. Også de litt eldre. For bare se på Glen Johnson som har vært enormt bøtte tidligere, og har denne sesongen vært blant våre to-tre beste spillere. God jul boys, og les dette. http://www.shootingstarchase.org.uk/sites/default/files/uploads/matthias_barker_updated.pdf 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Jepp. Hvordan det? Og ditt ekte navn er ikke Nathalie? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Du kan spørre meg på PM. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Får ikke resten av oss få vite om din kjendistatus da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Bare å spørre, men jeg tar ikke dette i plenum. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Kan ikke noen bare spørre og så skrive det i plenum? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg er ikke CampBeethoven, nei... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Sturridge var vel toppscoreren vår forrige sesong sammen med Lampard tror jeg, så synes ikke man skal dømme han før han har spilt. Var riktig nok ikke med på den morsomme delen av sesongen, og han kunne vært så sykt mye bedre bare ved endring i holdning. Men han har god fart og et godt skuddbein. Spørs bare om han har hode nok til å virkelig ta av. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2012 Må være realistisk med hvem vi kan få. Og jeg liker at han satser ungt. Vi holder på med lagbygging, det tar tid 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Virker ihvertfall som vi ikke har noen gode speidere i utlandet lenger. Har vært alt for mye ustabilitet på det området, mye pga utskiftninger før og etter Comolli. Er så kjedelig med britiske spillere. Tror det hadde vært mye å hente i Nederland og Frankrike f.eks, og attpåtil billigere. 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Eg vil tro det var noe av poenget til kloffsk.... Apropos kloffsk, fått juleferie? Hei der! Du kan vel kalle det det, selv om det å være i selskap hver eneste dag tærer mer på enn en vanlig arbeidsuke. Hva med deg? Feirer jul på oljeplattform? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Jul i sjøen ja.... Dvs: Me spiser bedre mat, og har opplegg på quellen. Kan knapt kalles det eg ser på som jul dog.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 http://www.express.co.uk/posts/view/366714/Brendan-Rodgers-has-bucks-to-buy-Daniel-Sturridge-in-40m-shake-up Rodgers får £40m å bruke på overganger i følge Express. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ikke en Carroll engang? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Carroll kosta 35? Tror uansett det er usant. Tipper vi har fått 20mill å rutte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå