Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan ikke fatte all den negative mottagelsen Sturridge får. Han er jo akkurat hva Liverpool trenger.

Ung(23) engelsk spiss, med PL-erfaring som har kvaliteter vi sårt trenger. Hurtighet, teknikk og målteft. 8 mål på 12 kamper for Bolton. Han er meget god spiller, som kan spille spiss, men også ving om han må. Perfekt for BR's spillestil. 12Mill er langt for noe overpris for denne spilleren(som vi så sykt trenger pdd).

Han kan være ego, men det kan vi trenge. Vi har nok spillere som ikke ''tørr'' å avslutte selv.

Edit: Kan vel stille spørsmålet, hva har man imot Sturridge?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Kan ikke fatte all den negative mottagelsen Sturridge får. Han er jo akkurat hva Liverpool trenger.

Ung(23) engelsk spiss, med PL-erfaring som har kvaliteter vi sårt trenger. Hurtighet, teknikk og målteft. 8 mål på 12 kamper for Bolton. Han er meget god spiller, som kan spille spiss, men også ving om han må. Perfekt for BR's spillestil. 12Mill er langt for noe overpris for denne spilleren(som vi så sykt trenger pdd).

Han kan være ego, men det kan vi trenge. Vi har nok spillere som ikke ''tørr'' å avslutte selv.

Edit: Kan vel stille spørsmålet, hva har man imot Sturridge?

Du har min støtte Daniel. Det har din navnebror Sturridge også. Lyst på ham helt siden han var i Bolton og spilte konge for en klubb som nå er i Championship.

Lenke til kommentar

Jeg har tilgode å se en Chelsea supportere som synes det er dumt han drar.

Fyren har potensiale, men får han det ikke frem så er det bare latterlig frustrerende å se på. Sturridge hadde en kort kort periode hvor han var brukelig. Resten av karrieren var han ubrukelig.

Dumt jeg ikke har noen statistikk på hvor mange mål Sturridge har kostet oss, kontra de han har scoret. Uten å sitte på fasit tror jeg Sturridge har rotet bort flere mål enn han har scorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...