Jotun Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Men hvordan får man nå med begge quotes om man faktisk ønsker det? Noen ganger blir jo svaret helt rart når et sitat fra en avis ikke kommer med f.eks.... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Du må i så fall bruke quote-kodene selv. Du kan lese mer om dette i tilbakemeldings-forumet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Sitter og ser Chelsea-Aston Villa og Aston Villa er helt hjelpesløse. Dette laget klarte Liverpool å tape mot... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2012 Er vel ikke noe nytt at folkog klubber kan ha gode og dårlige dager? Forskjellen mellom United og Liverpool er at United stort sett vinner eller får poeng på dårlige dager Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Tja, bunnivået til Liverpool er veldig, veldig mye lavere enn United. Der har du nok den største forskjellen. Forhåpentligvis klarer BR å gjøre noe med akkurat det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Om noen fler enn meg har lyst å følge nedtellingen på UK Christmas no. 1 så er det bare å gå hit og trykke på "listen" øverst på sida Spennende å se om Justice-sangen klarte det edit: Det gjorde den! Endret 23. desember 2012 av edge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Så Bénitez bekrefter at Sturridge har passert den medisinske testen... Ambivalent. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Så Bénitez bekrefter at Sturridge har passert den medisinske testen... Ambivalent. Om det er £12M, så kan Chelsea le den lange veien til banken. Drittkjøp 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Det er et helt ok kjøp, med potensiale til å bli et veldig bra kjøp. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Kan ikke fatte all den negative mottagelsen Sturridge får. Han er jo akkurat hva Liverpool trenger. Ung(23) engelsk spiss, med PL-erfaring som har kvaliteter vi sårt trenger. Hurtighet, teknikk og målteft. 8 mål på 12 kamper for Bolton. Han er meget god spiller, som kan spille spiss, men også ving om han må. Perfekt for BR's spillestil. 12Mill er langt for noe overpris for denne spilleren(som vi så sykt trenger pdd). Han kan være ego, men det kan vi trenge. Vi har nok spillere som ikke ''tørr'' å avslutte selv. Edit: Kan vel stille spørsmålet, hva har man imot Sturridge? Endret 23. desember 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Kan ikke fatte all den negative mottagelsen Sturridge får. Han er jo akkurat hva Liverpool trenger. Ung(23) engelsk spiss, med PL-erfaring som har kvaliteter vi sårt trenger. Hurtighet, teknikk og målteft. 8 mål på 12 kamper for Bolton. Han er meget god spiller, som kan spille spiss, men også ving om han må. Perfekt for BR's spillestil. 12Mill er langt for noe overpris for denne spilleren(som vi så sykt trenger pdd). Han kan være ego, men det kan vi trenge. Vi har nok spillere som ikke ''tørr'' å avslutte selv. Edit: Kan vel stille spørsmålet, hva har man imot Sturridge? Du har min støtte Daniel. Det har din navnebror Sturridge også. Lyst på ham helt siden han var i Bolton og spilte konge for en klubb som nå er i Championship. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg er positiv til han. Laget vårt som ikke kjemper i toppen og hvor supporterne vet det vil ta en stund før vi er der tror jeg er en fin plass for jevn å blomstre. Har gått fint med de andre unge, Rogers ser ut til å være flink på å få mye ut av unge spillere. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Edit: Kan vel stille spørsmålet, hva har man imot Sturridge? Manglende fotballintelligens, og scorer bare ca hver sjette kamp for Chelsea. Leser også på div Chelsea-forum at de fleste er glad for at han forsvinner. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg har tilgode å se en Chelsea supportere som synes det er dumt han drar. Fyren har potensiale, men får han det ikke frem så er det bare latterlig frustrerende å se på. Sturridge hadde en kort kort periode hvor han var brukelig. Resten av karrieren var han ubrukelig. Dumt jeg ikke har noen statistikk på hvor mange mål Sturridge har kostet oss, kontra de han har scoret. Uten å sitte på fasit tror jeg Sturridge har rotet bort flere mål enn han har scorer. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg er positiv til Sturridge, liker egoet hans. Slik er det muligens neste sesongs drakt vil se ut: Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Kilde? Tviler VELDIG sterkt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Det kan umulig være rett rødfarge? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) LFC Transfer Speculations på face. red: Hugol Endret 23. desember 2012 av Ally1987 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Finnes jo til og med egne sider for "fotballdrakt-rykter" men dette er nok et dårlig redigert bilde. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Håper i alle fall på det bare er et rykte. Drakta ser ikke så veldig fin ut, men jeg liker ''rødfargen'', da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå