Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Fornøyd. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Zenit enkle? Er jo det beste laget i Russland og har vel spillere som Witsel og Hulk i troppen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Zenit ja. Var en av de jeg ikke ville ha. Tipper vi ryker her. Har vel forøvrig aldri møtt de før. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Enig med Jørgen. Det er tross alt bedre at mest mulig av de syke pengesummene som er i omløp i fotballen går til spillere og managere, og ikke til eiere. Enig med det. Om vi ikke har agenter kan klubber lure spillerne slik som for eksempel Malmø gjorde med Zlatan. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Sky Sports News @SkySportsNews Liverpool boss Brendan Rodgers is "confident" Raheem Sterling will sign a new deal within 24 hours. Details coming up on #SSN Veldig viktig for at Liverpool skal komme seg tilbake. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Enig med Jørgen. Det er tross alt bedre at mest mulig av de syke pengesummene som er i omløp i fotballen går til spillere og managere, og ikke til eiere. Mjeh, pdd går alt for mye av pengene til agenter som i bunn og grunn ikke har noe med sporten å gjøre.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Mjeh, pdd går alt for mye av pengene til agenter som i bunn og grunn ikke har noe med sporten å gjøre.. Nja. De hjelper spillere med administrative ting, slik at de kan konse om å spille best mulig. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Da ville jeg ikke sett Downing uten agent. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Nei, får vel komme meg til Gardermoen jeg. Ser frem til Anfield-tur i morgen! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Apropos frosttåke.... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Huff. Får håpe han kommer seg frem. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Avgang-Til------------Flynr------Selskap---Gate-Avgangstid 10:50 Manchester DY1348 Norwegian 59 - Ser ut til å gå greit , ikke kommet opp noe om forsinkelser. Endret 21. desember 2012 av AllFather Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Det har du helt rett i AllFather! Sitter og koser meg på Norwegians drittreige WiFi as we speak. Ingen forsinkelser, annet enn 5 min med avising av vibger føe takeoff. Hadde nok flaks der. Det har du helt rett i AllFather! Sitter og koser meg på Norwegians drittreige WiFi as we speak. Ingen forsinkelser, annet enn 5 min med avising av vinger før takeoff. Hadde nok flaks der. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 He he Har de wifi over andedammen også? Var det ikke når jeg flydde med de sist Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 De skulle vel fikse WiFi på samtlige flygninger innen året er omme? Ganske ustabilt de gangene jeg har prøvd det. Enkelte ganger fungerer det som vanlig mobildata, andre ganger kommer man ikke inn i det hele tatt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Blokkerer bare nettet til United bastards! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Liverpool FC @LFC We are delighted to announce that Raheem Sterling has today committed his future to #LFC by signing a new long-term contract. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Herlig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå