oOF Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Er jo så close, er bare den jævlade sistepassningen som skurrer noe så inn i HELVETE. Med seier i dag(som strengt tatt var både hør og bør) hadde vi vært i meget gunstig posisjon. Gerrard(tross målet) bør virkelig ikke få starte mot QPR, ei heller Sterling. Men heldigvis så taper vi på en dag der resten også mister poeng. Så vi er med om kampen cl-plass enda. Det går for treigt og det er for få bevegelser fremover. Det er ingen vits i å ha ballen i 72 % av tida når det stort sett spilles sideveis/bakover. At BR ikke ser ut til å skjønne det, syns jeg er rart. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Tipper vi ender med Thomas Ince og Daniel Sturridge. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Tipper vi ender med Thomas Ince og Daniel Sturridge. Hva skal vi med de? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 For å gjenta meg selv, jeg vil ha Suarez innenfor 16 meteren i etablert angrep. 1: Det er han som skårer flest mål, og det gjør han ikke fra sidelinjen. Suarez bør bruke energien sin der den gjør mest nytte 2: Da finnes det minst en å sikte på ved innlegg. Syntes det var tafatt ved dølinjen i dag. Veldig sjelden at det var to stykker der. En løper ned med ball, mens nestemann står 20 meter borte. Mister førstemann ballen er det ikke sjangs for at nestemann for tak i ballen igjen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hvilken fantasiverden lever du i da JR? Hihihi.... Atletico vil jo ha Suarez, så da bytter vi jevnt med Falcao, elementært 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hva skal vi med de? De er evig mye bedre en Cole, Suso, Sterling, Assaidi, Downing og det møkket vi har. VI kan ikke forvente oss noe større navn tbh. At vi i det hele tatt solgte Tom Ince er for meg en gåte. Han har herjet i wankership i år. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Tom Ince ville som juniorspiller ha en kontrakt verd 30k i uka, er glad for at vi slapp ham. Nekter å tro at han er så mye bedre enn Sterling. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Ville valgt Sterling over Sturridge på vingen hver eneste gang. Som spiss er han litt uprøvd, men et talent. Mest egoistiske spilleren jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 De er evig mye bedre en Cole, Suso, Sterling, Assaidi, Downing og det møkket vi har. VI kan ikke forvente oss noe større navn tbh. At vi i det hele tatt solgte Tom Ince er for meg en gåte. Han har herjet i wankership i år. Shelvey herjet også championship for ikke å snakke om Carroll. Vi har vel nok av "talenter" som ikke har vist stort i PL. Kan ikke tenke meg at Ince er spesielt mye bedre enn de vi har, og har ikke spesiell tro på sturridge heller. Vi trenger noen etablerte spillere som kan passe inn i laget nå, ikke "talenter" som kanskje vil komme opp på toppnivå om en 3-4 år. 2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Vel, en god start ville jo vært å holde Cole så langt unna fotballbanen i England som mulig. Neste steg, slutt å bruke Downing, hvertfall på back og helst i det store og hele. Vet du hva, jeg ville heller hatt MacLaughlin på høyre og Johnson på venstre enn han skitne Downing. For han er kanskje mange ting, men venstreback er ikke en av dem! Endret 15. desember 2012 av Cappo Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Neste steg, slutt å bruke Downing, hvertfall på back og helst i det store og hele. Vet du hva, jeg ville heller hatt MacLaughlin på høyre og Johnson på venstre enn han skitne Downing. For han er kanskje mange ting, men venstreback er ikke en av dem! Jeg er igrunn enig i det, men idag var han faktisk en av de bedre på laget, så da blir det litt merkelig å dra fram denne sesongens syndebukk. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hvilke stjernespillere ønsker du deg og som samtidig er realistisk for Liverpool? Mente stjernespillere som i spillere som er mye bedre enn de vi har, noe som ikke burde være så vanskelig å få tak i. Huntelaar og Walcott/Sturridge/Ince hadde for eksempel gått fint inn og forsterket laget. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Özil og Higuain, takk! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg kan ikke se at Thomas Ince skal komme og styrke laget i januar. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg ser heller ikke for meg Ince eller Sturridge som umiddelbare forsterkninger, vi bør heller rette fokuset mot veletablerte spillere. Vi har mange spennende talenter, men ikke nok spillere som kan dominere kamper. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Føler at et kjøp av Ince er enten eller. Vi har ikke råd til å gamble på denne, selv om det på den andre siden kanskje er det vi blir nødt til å gjøre. Det er vel heller ikke så lett for Liverpool å kjøpe veletablerte spillere på dette tidspunktet. Enten så må vi se på klasse-B spillere, kjøpe med risiko(Ince) eller lokke noen av de aller største talentene til Anfield med HØYE lønninger. En ting er hvertfall sikkert. Noe må gjøres i januar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Synes Carragher fra KopForum oppsummerer denne sesongen ganske bra: Poenget er at Liverpool har vært ganske middelmådige over tid. Å snu det krever faktisk arbeid på treningsfeltet, salg og kjøp gjennom mer enn ett transfervindu - altså tid. Jeg godtar ikke middelmådighet, jeg erkjenner middelmådigheten - og forstår at den ikke kan trylles vekk. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Dette er det beste jeg har lest om klubben, ledelsen, Rodgers og stallen på veldig lenge. Anbefales. http://tomkinstimes.com/2012/12/what-is-brendan-rodgers/ 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Ah, Tomkins. En herlig, fornuftig observatør i en verden av søppelmedier. Mener selv at Rodgers bør få lenger tid enn Dalglish gjorde, men det hadde også vært befriende å se at Pool klarte å vinne en håndfull kamper og score minst et par håndfuller med mål på rad. (Btw, å putte Sktrl på topp for å få litt mer "trøkk" minner veldig mye om det Arild Stavrum gjorde med stakkars Toni Kallio på Molde for noen år tilbake... Ga aldri uttelling da, og jeg tviler på at det gir uttelling nå. Note: Molde rykket ned under Stavrum) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 Den spanske avisen AS hevder at Barcelona-spissen David Villa kan ende opp i Premier League neste sommer. Liverpool skal være villig til å betale omlag 150 millioner kroner for angriperen, som selv skal være svært interessert i en overgang til Anfield. Tviler, men hadde vært artig (tv2) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå