Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Å når jeg så dette laget skjønner jeg ikke hvorfor Houllier ikke brukte reservelaget, .

9381849[/snapback]

Er det ikke Benitez som er manager for Liverpool nå da? :D

Nei Hyrlen, tror du får henge mer i United tråden enn her. Eller er du kanskje en skap-Liverpool supporter?

9382752[/snapback]

Ja, men de er så like at det går vel for det samme :)

Jeg har generell interesse for stort sett alle klubber i PL, å jeg ser stort sett alle kamper jeg har tid til. Så stort sett alle LFC kampene ifjor som ikke gikk samtidig med United.

Forøvrig så jeg ikke hva som var så B-preget over laget igår, med unntak av Leto og Crouch. At Gerrard og Carragher ikke spilte skyldtes jo skader. Dette laget var ikke veldig ulikt det som slo Sunderland.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7 forandringer på laget som slo Sunderland, er vel ganske ulikt vil jeg mene...

9385913[/snapback]

Så du mener det var B-preg over laget som ble mønstret til start igår? Forresten blir jeg litt overasket over hvor lite Babel blir brukt.

Lenke til kommentar

9385913[/snapback]

Så du mener det var B-preg over laget som ble mønstret til start igår?

9386057[/snapback]

Absolutt. Selv om Benitez er kjent for å rotere mye, er Gerrard og Carragher så godt som bankers. Når så ingen av disse spiller og i tillegg til at debutanter som Leto og Leiva spiller, så er det B-preg på laget. Ikke B-lag, men B-preg.

Lenke til kommentar

9385913[/snapback]

9386057[/snapback]

Absolutt. Selv om Benitez er kjent for å rotere mye, er Gerrard og Carragher så godt som bankers. Når så ingen av disse spiller og i tillegg til at debutanter som Leto og Leiva spiller, så er det B-preg på laget. Ikke B-lag, men B-preg.

9388679[/snapback]

Pennant og har blitt rimelig sikker på førstelaget. Og Cruch rangerer iallfall jeg sist av de fire vi har.

Lenke til kommentar

9385913[/snapback]

9386057[/snapback]

9388679[/snapback]

Carragher og Gerrard var begge skadet. Crouch scorer mer enn noen annen spiss dere har. Å dere hadde en debutant fra start. Så hvis det blir B-preg over Liverpool så snart det er skader og spillere blir rulert eller får prøve seg skal dere ikke skryte på dere en god stall. Forøvrig skjønner jeg ikke at Leto får spille, mens Babel blir benket hele tiden. Skjønner heller ikke hvor det blir av de Engelske talentene fra Akademiet til Liverpool. Men jeg skjønner at han ikke prøvde dem ut mot Toulouse, for mye på spill.

Lenke til kommentar
Babel har faktisk vært involvert i 4 av de 5 kampene som har blitt spilt denne sesongen. 2 fra start og 2 som innbytter.

9389932[/snapback]

Faktum at han blir benket i det hele tatt kunne jeg akseptert om det var Kewell som var iform, men en halvslapp Riise? Jeg sammenligner med Nani, mannen har vært involvert i alle kamper. Å nå er Anderson frisk og får mest sannsynlig sin debut i PL. Dette er ikke i Ligacupen eller mot et avdanket drit lag som har to avslutninger iløpet av 90min. Men mot Sunderland, laget med en manager som nok kjenner United best av alle.

Benitez er til tider litt feig i matching av unge og lovende.

Lenke til kommentar

Er egentlig enig i at Benitez kunne gitt flere sjanser til lovende, unge spillere. For eksempel spillere som Lucas, Leto, Hobbs, Lindfield og delvis også Babel, selv om jeg synes han har fått en del sjanser. Kunne nok fått mer, men skjønner også at Benitez ønsker å ta det litt rolig med ham. Men når alternativet på venstrekanten for øyeblikket bare er Riise, så håper jeg alltid at Babel starter.

Lenke til kommentar
Er egentlig enig i at Benitez kunne gitt flere sjanser til lovende, unge spillere. For eksempel spillere som Lucas, Leto, Hobbs, Lindfield og delvis også Babel, selv om jeg synes han har fått en del sjanser. Kunne nok fått mer, men skjønner også at Benitez ønsker å ta det litt rolig med ham. Men når alternativet på venstrekanten for øyeblikket bare er Riise, så håper jeg alltid at Babel starter.

9390407[/snapback]

I tillegg til de synes eg Anderson (som er på utlån nå) burde fått sjangsen for førstelaget. Han virker som en veldig lovende ving. Hammil også for den saks skyld (som for øvrig også er på utlån denne sesongen.

Enig i at Benitez ikke bruker de unge talentene mye nok.

Lenke til kommentar

Satser på at vi får se ungdommen i Carling Cup hvertfall. Babel burde være selvskreven på venstrekanten når Kewell er skadet, jo mer han matches jo bedre blir han.

Hadde også håpet vi kunne få se Idrizaj i tillegg til de som blir nevnt, men han blir jo lånt ut nå. :(

Edit: Blir spennende å se CL-gruppene ja. Håper på Rosenborg hvertfall, tror jeg de fleste gjør.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Temaskifte: Champions League trekning i morra. Hvem ønsker vi å møte, og hvem vil vi ikke møte? Personlig vil jeg helst unngå italienske lag, de er ofte fulle av dirty trick, filming og uthaling av tid. Vil gjerne møte Rosenborg. Ellers er jeg åpen for det meste.

9388723[/snapback]

enig, Italienere er skitne(ikke rasistisk ment)

Endret av messi91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...