Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Benayon eller jøden som far kalte han, var banens beste i min mening.. for en spiller two meter peter trenger mer trenning Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Syntes de brukte kantene meget bra jeg, selv om kantene hadde en tendens til å gå inn mot midten i 2. omgang. 9381108[/snapback] Var i andre omgang jeg mente. Uansett er 2.01 sjef i lufta og før eller siden hadde han lagt den under tverleggeren. Vet ikke om det var de 2 headingene i første som gjor at de kjørte mer gjennom midten i siste omgang. Nå blir det litt skam på meg da, for de lykkes jo perfekt med mål nr 4 gjennom midten. Det var godt at kuyt fikk mål ja, syns MAsche bidrog veldig posetivt i dag. Skulle forsatt ønske Rise finner enda mer av det gode han har vist fremover i tidligere sesonger, er litt feil/upresise passninger og sånn. Førøvrig virker stallen veldig solid, og når alle spisser scorer tror jeg vi kan ha mye og glede oss til fremmover. Kampen går om at på sportN 23:10 for dem som vil se. Endret 28. august 2007 av guttorm Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ble Liverpool - Toulouse sammenlignet med Molde - Mandalskameratene? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Mascherano er fantastisk. Det løpet han gjorde hjem når Riise var på bærtur var helt sykt. Føttene hans gikk som et tog bortover banen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Fy faen for et drittlag, aldri sett så dårlig fotball noensinne. Selv når Liverpool slipper det lille presset på ballfører de hadde klarer de fortsatt rote bort ballen nesten på egen 16! Jeg må ha sjokkterapi med season review med United fra ifjor for og glemme dette grusomme møkkalaget. Noe så tafatt og hjelpesløst, så ut som hele forsvaret hadde fått drypp i første omgang! Å Liverpool slår dem 4-0, når de spiller på 20%. Jeg mistenker at disse karene har vunnet en konkurranse i lokalavisa. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Synes Arbeloa bare blir bedre og bedre for hver kamp, og i dag på høyresiden Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Vi vinner 4-0 mot et mildt sagt dårlig Toulouse, Benayoun spilte veldig bra fra midten av 1 omgang og utover, Kuyt fortjente de to scoringene han fikk. Babel hadde et godt innhopp og viser gang på gang hvilken klassespiller han er. Lucas og Leto spilte bra de å. Mascherano er bare helt sjef på midten. En god kamp fra vår side. Deilig å høre You'll Never Walk Alone på slutten av kampen. Kan nesten ikke vente til Derby-matchen.... Gratulerer til resten av Liverpoolfansen Endret 28. august 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Det skal sies at Benayoun kom seg veldig utover i kampen, han begynte etterhvert og treffe på pasningene han sendte avgårde, noe han ikke gjorde i starten til min store frustrasjon. Momo var også god til tross for noen av de vanlige balltapene, Masche og. Bra at Kuyt fikk noen mål. Tror fortsatt han kan score 20+ for oss i år. Vi kunne forøvrig vunnet denne kampen med langt flere mål, så er ikke helt fornøyd akkurat.. Endret 28. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jo jeg er kjempefornøyd med kampen i kveld! Med så mange A-lags-spillere ute (Carragher, Gerrard, Torres, Pennant, Alonso), og med flere debutanter inn (Leto og Leiva) er det en fryd å se at vi fortsatt kan dominere kamper så til de grader! Dette synes jeg var veldig oppløftende. Tror Liverpool skal bli et vanskelig lag å slå i år. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det Toulouse presterte idag var vel kanskje det dårligste på Anfield jeg noensinne har sett. Så ikke gå helt av skaftet nå. Å når jeg så dette laget skjønner jeg ikke hvorfor Houllier ikke brukte reservelaget, de hadde kanskje måtte springe på seg noen svetteperler om ikke annet. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Var da mange som spilte for liverpool som ikke spilte til vanlig. Ikke rart liverpool slakka da, du så jo motstanden. Motstanden var tragisk, men jeg hadde mista motet bare av allsangen i starten av kampen om jeg var motstander. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Vil ikke "gå av skaftet" nei. Det var et ekstremt dårlig Toulouse-lag i dag, ingen tvil om det. Men jeg kan likevel være kjempefornøyd over at et B-preget Liverpool på krabbegir kjører over motstanderen og vinner 4-0. Neste kamp vil garantert se annerledes ut, og jeg tar overhodet ingenting for gitt. Endret 28. august 2007 av Superparanoid Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Vi vant over et lag som spillte svært dårlig, men vi viste at flere av spillerene kan spille godt når det trengs. Synes Kuyt spillte sikkelig bra, og banens beste for min del, sammen med Mascherano. Kuyt hadde et bra innlegg til Coruch som scorte, pluss at han scorte to mål og løp som Forrest gump gjennom 90 minutter. Momo spillte litt dårlig, og Riise er litt vel optimistisk med noen av langskuddene sine. Men en grei seier, og håper vi gir litt mer mot Derby, siden Tolouse spillte som et juniorlag... Lenke til kommentar
mintman Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Å når jeg så dette laget skjønner jeg ikke hvorfor Houllier ikke brukte reservelaget, . 9381849[/snapback] Er det ikke Benitez som er manager for Liverpool nå da? Nei Hyrlen, tror du får henge mer i United tråden enn her. Eller er du kanskje en skap-Liverpool supporter? Endret 29. august 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hm.. Han mente vel Lyon? Ellers, grei treningsøkt. Er utrolig kjekt å se på Liverpool om dagen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Tolouse vant vel mot Lyon for en liten stund siden, er vel kanskje dette han sikter til? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er det noen her som har kjøpt Liverpool drakt her(i år)? Jeg har bestillt hjemmedrakten med 9, Torres bakpå Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er det noen her som har kjøpt Liverpool drakt her(i år)? Jeg har bestillt hjemmedrakten med 9, Torres bakpå 9383271[/snapback] Jeg har både hjemme og bortedrakt for denne sesongen. Har Torres på bortedrakta og ingenting på hjemme. Tror også jeg kjøper den svarte en eller annen gang. Jeg synes det var bra at vi klarte hele 4-0, mot dog et svakt lag. Bra for Benayoun, Crouch og Hyypia at de gjorde gode kamper for å få selvtillit til å kjempe seg inn på laget. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er det noen her som har kjøpt Liverpool drakt her(i år)? Jeg har bestillt hjemmedrakten med 9, Torres bakpå 9383271[/snapback] Har også hjemmedrakta med 9 Torres. Må også få bestilt bortedrakta, da med 8 Gerrard sannsynligvis. Sliter alltid med å velge navn og nummer. Nå ble 9 Torres et ganske opplagt valg når han kom i sommer. Men ellers er det så mange å velge mellom - Gerrard, Carragher, Alonso, Kuyt, Finnan, etc. Men det må nesten bli 8 Gerrard på bortedrakta, siden jeg ikke har ham fra før. Han er så stor at han fortjener at jeg har en drakt med hans trykk bakpå! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg skal også få bortedrakt med Torres nå. Er litt redd ettersom jeg kjøpte drakt med Le Tallec på for noen år siden. Makan til bomkjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå