Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ja jeg mener at Liverpool har den beste troppen enn på mange år jeg. Var kanskje litt rask å si at det blir vanskelig å ta gull i år, for når Chelsea tok bare ett poeng er det ikke såå ille alikevel..

6974625[/snapback]

3 bortetap på rad, ikke ille?

 

Nei Liverpool er ikke jevn nok, å mangler etter min mening en skikkelig makker til Gerrard som kan ta over når han har en litt av dag.

6975918[/snapback]

7002057[/snapback]

Ja Gerrard trenger noen, men hvem er god nok? Ronhaldinho!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi mangler ikke en spiller, bare prikke inn formen så POW

7002136[/snapback]

Kanskje, men jeg savner det at vi bruker for lite Crouch...

7002192[/snapback]

Tja.. Jeg vet ikke. I hele fjor var irritasjonsmomentet at man brukte Crouch alt for mye, selv om han nesten ikke fikk til noe. Han har imidlertid steget kraftig i gradene nå, men jeg er fortsatt litt usikker på om jeg vil foretrekke ham framfor duoen Kuyt/Bellamy. Bellamy er kanskje ikke i toppform akkurat nå, men det er han i så fall ikke alene om å være.

Lenke til kommentar
Utrolig at Crouch plutselig har fått så mange tilhengere. Det er ikke lenge siden han var det største hatobjektet blant supporterne (for å ta litt hardt i...), men etter å ha puttet jevnt og trutt på landslaget, samt et klassemål på Liverpool, er han plutselig blitt en helt!

7020371[/snapback]

 

It's football, dude. Gjør du sånne ting som Crouch har gjort i det siste, blir du jo automatisk helt =P Jeg har alltid likt Crouch selv, men er ikke rart at folk ble skeptiske.

 

[Dette sier vel alt!]

Endret av Leaf
Lenke til kommentar
Om du leser litt på Liverpool.no f.eks, ser du at Kuyt kom sterkt tilbake.. Han er aktuell til helgas kamp mot Blackburn..

 

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=91...=1&parentzone=0

 

Som dere ser, gjelder det samme for får danske venn som brakk noen ben i armen i landskampene.. Hater de landslag greiene.. Liverpool er ALLTID uheldige med skader :/

7058046[/snapback]

Mener nå heller det er bedre å la de stå over hvertfall en kamp til jeg da i så fall.. Tar jo en sjanse hvis man lar begge spille.. Heller sette inn Hyypia og Crouchie i stedet for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...