Suburbian Hero Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja jeg mener at Liverpool har den beste troppen enn på mange år jeg. Var kanskje litt rask å si at det blir vanskelig å ta gull i år, for når Chelsea tok bare ett poeng er det ikke såå ille alikevel.. 6974625[/snapback] 3 bortetap på rad, ikke ille? Nei Liverpool er ikke jevn nok, å mangler etter min mening en skikkelig makker til Gerrard som kan ta over når han har en litt av dag. 6975918[/snapback] 7002057[/snapback] Ja Gerrard trenger noen, men hvem er god nok? Ronhaldinho! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vi mangler ikke en spiller, bare prikke inn formen så POW Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vi mangler ikke en spiller, bare prikke inn formen så POW 7002136[/snapback] Kanskje, men jeg savner det at vi bruker for lite Crouch... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vi mangler ikke en spiller, bare prikke inn formen så POW 7002136[/snapback] Kanskje, men jeg savner det at vi bruker for lite Crouch... 7002192[/snapback] Tja.. Jeg vet ikke. I hele fjor var irritasjonsmomentet at man brukte Crouch alt for mye, selv om han nesten ikke fikk til noe. Han har imidlertid steget kraftig i gradene nå, men jeg er fortsatt litt usikker på om jeg vil foretrekke ham framfor duoen Kuyt/Bellamy. Bellamy er kanskje ikke i toppform akkurat nå, men det er han i så fall ikke alene om å være. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Husk at Bellamy bidrar med langt mer enn hva man hele tiden kan se, selv om han ikke har puttet mål i fleng foreløpig. Han er en konstant trussel for ethvert forsvar med farten sin, og dermed åpner han mer rom for andre fordi de frykter fartens hans i så høy grad. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Korrekt, han binder opp forsvarsspillere på samme måte som Crouch, bare at han er langt mer bevegelig. Men jeg er enig i at vi burde gitt han mer tilitt nå om dagen, han er i form. Pluss han gir meg en god latter, han er morsom å se på, uansett hva han gjør Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Enig.. Er utrolig artig å se på Crouch spille.. Utrolig at han greier å stokke de lange beina, også har han faktisk ganske god teknikk også.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Skuddene til Gerrard. 7003843[/snapback] Orgasmisk, finnes ikke maken. Jeg vil ha Gerrard. På laget mitt, that is. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Enig.. Er utrolig artig å se på Crouch spille.. Utrolig at han greier å stokke de lange beina, også har han faktisk ganske god teknikk også.. 7002938[/snapback] Ja han er litt komsik, med den tynne kroppen og høyden 202cm ikke sant? Han rår i lufta da. Den røde baron kan gå og legge seg... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Utrolig at Crouch plutselig har fått så mange tilhengere. Det er ikke lenge siden han var det største hatobjektet blant supporterne (for å ta litt hardt i...), men etter å ha puttet jevnt og trutt på landslaget, samt et klassemål på Liverpool, er han plutselig blitt en helt! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Utrolig at Crouch plutselig har fått så mange tilhengere. Det er ikke lenge siden han var det største hatobjektet blant supporterne (for å ta litt hardt i...), men etter å ha puttet jevnt og trutt på landslaget, samt et klassemål på Liverpool, er han plutselig blitt en helt! 7020371[/snapback] It's football, dude. Gjør du sånne ting som Crouch har gjort i det siste, blir du jo automatisk helt =P Jeg har alltid likt Crouch selv, men er ikke rart at folk ble skeptiske. [Dette sier vel alt!] Endret 7. oktober 2006 av Leaf Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg elsker Bellamy og Kuyt, nye stjernespillere spør du meg=) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg elsker Bellamy og Kuyt, nye stjernespillere spør du meg=) 7055655[/snapback] Kuyt er ute i to uker nå. På tide å bruke Crouch... Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg elsker Bellamy og Kuyt, nye stjernespillere spør du meg=) 7055655[/snapback] Kuyt er ute i to uker nå. På tide å bruke Crouch... 7057611[/snapback] Mhm, Crouch burde settes inn og score noen mål for oss. Herlig volley herom dagen. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Om du leser litt på Liverpool.no f.eks, ser du at Kuyt kom sterkt tilbake.. Han er aktuell til helgas kamp mot Blackburn.. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=91...=1&parentzone=0 Som dere ser, gjelder det samme for får danske venn som brakk noen ben i armen i landskampene.. Hater de landslag greiene.. Liverpool er ALLTID uheldige med skader :/ Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ja dere er kanskje litt uheldige. Men vil bare fremhev mitt kjære city, handlet inn en del nye spillere denne sesongen, så og si samtlige har vært ute med skader i 6uker +++ haha Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Om du leser litt på Liverpool.no f.eks, ser du at Kuyt kom sterkt tilbake.. Han er aktuell til helgas kamp mot Blackburn.. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=91...=1&parentzone=0 Som dere ser, gjelder det samme for får danske venn som brakk noen ben i armen i landskampene.. Hater de landslag greiene.. Liverpool er ALLTID uheldige med skader :/ 7058046[/snapback] Mener nå heller det er bedre å la de stå over hvertfall en kamp til jeg da i så fall.. Tar jo en sjanse hvis man lar begge spille.. Heller sette inn Hyypia og Crouchie i stedet for. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Vil vel tro at Kuyt ikke starter kampen, men kanskje kommer innpå iløpet av 2. omgang dersom vi fortsatt trenger mål... Tipper på Crouch / Bellamy fra start. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Vil vel tro at Kuyt ikke starter kampen, men kanskje kommer innpå iløpet av 2. omgang dersom vi fortsatt trenger mål... Tipper på Crouch / Bellamy fra start. 7062498[/snapback] Vi får se men jeg håper på Crouch... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå