NyttVisningsnavn Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Looks like its the same line-up mentioned yesterday - Pepe, Johnson, Skrtel, Agger, Enrique, Lucas, Allen, Gerrard, Shelvey, Sterling and Suarez Deilig hvis det stemmer, muligens det beste laget vi kan stille pdd. Håper dette stemmer. Kan bli morsomt å se Allen, nå når Lucas kommer inn og gjør drittjobben. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Satser bare på at Lucas ikke blir skada på ny. Litt risky å bruke ham så fort igjen, når han tross alt har vært ute i nesten et år nå. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 http://liverpool.no/newspg.aspx?id=35206&zone=1 Liverpool Echo slår fast at Arsenals Theo Walcott, Chelsea-spissen Daniel Sturridge og Blackpool-vingen Tom Ince står øverst på ønskelista til Brendan Rodgers i januar. Lokalavisen hevder at Liverpool definitivt ikke er interessert i Aston Villa-spissen Darren Bent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Andy Carroll ute i 2 månder. Kjipt for Andy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Kjipt for oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Nja, nå tror jeg ikke at Andy blir hentet tilbake i Januar FØR denne nyheten kom. BR kommer nok til å prioritere ny kjøpt spiss enn å hente Carroll hjem. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Problemet er vel bare at verdien til Carroll synker enda lavere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg liker særdeles dårlig at Lucas starter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Skadet ikke Lucas seg mot Chelsea? Schau sa det var mot City. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Var mot City i år. Chelsea skadet han seg mot i forrige sesong. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 At vi ikke leder med en 3-4 mål er faktisk intet annet enn utrolig Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 JAAAAA! Så jævlig fortjent! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Ett stykk jævlig bra førsteomgang. Total dominans. Keep it up! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 God omgang. Godt å se at Brendan har tatt grep etter det jeg påpekte mot Tottenham, mye mer variasjon når man får cornere, det liker jeg! Lenke til kommentar
sector Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Men Liverpool må gjerne begynne å utnytte cornerene sine snart, ingen mål enda men du verden så mange cornere de har hatt de første 73 minuttene. Lenke til kommentar
sector Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Suarez med sitt 5te gule. Utestengt mot West Ham. Hvem skal spille spiss da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Da regner jeg med at Suárez er suspendert mot West Ham. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Blir vel en Soton utligning nå snart da.... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Skuffende andreomgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå