Jotun Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Imponerende! Er hjemme hos oldisene guttorm. Dårlig med mat da.... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hvilken premie er dette? Rekord antall situasjoner med filming og juks iløpet av en kamp? Er jo en støvel der, så kanskje det handler om stemplingene? Eller får man premie for 10 scorte mål? Nei, det er en premie for å ikke ha posta usaklige, ukontruktive poster, eller kanskje det var en premie for å ikke være troll på et Liverpool-forum. Men hva vet vel jeg, Persie er jo sikker snurt fordi det ikke var han som fikk den. Det er sikkert du også... 7 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Tror det siste van Persie bryr seg om er å være førstemann til ti mål. Han er nok superfornøyd med ni mål og tabelltopp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Nei, det er en premie for å ikke ha posta usaklige, ukontruktive poster, eller kanskje det var en premie for å ikke være troll på et Liverpool-forum. Men hva vet vel jeg, Persie er jo sikker snurt fordi det ikke var han som fikk den. Det er sikkert du også... skikkelig snurt. Fordi det er sånne ting som betyr noe. Det som gleder meg er sånne svar som ditt. Eller de gangene Daniel gidder. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Tror det siste van Persie bryr seg om er å være førstemann til ti mål. Han er nok superfornøyd med ni mål og tabelltopp. Han er vel mer happy for å ikke vært skadet. Tror han aldri har gått 1,5 år uten før kaptein glass. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Tror det siste van Persie bryr seg om er å være førstemann til ti mål. Han er nok superfornøyd med ni mål og tabelltopp. Du forstår ikke metaforer blanda med sarkasme, skjønner jeg... skikkelig snurt. Fordi det er sånne ting som betyr noe. Det som gleder meg er sånne svar som ditt. Eller de gangene Daniel gidder. Åhoi, for et tørt og elendig argument! Akkurat som Sir Fergie sine. Men for å svare deg ordentlig: Ja, det betyr faktisk en del, fordi det beviser jo bare hvilken spiller som dominerer og herjer i Premier Leauge. Håper du kan glede deg over dette svaret også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Håper du kan glede deg over dette svaret også. Tror ikke han bryr seg nevneverdig med tanke på posisjonen Liverpool har på tabellen. Og at han også tydeligvis bare er ute etter å provosere. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Tror ikke han bryr seg nevneverdig med tanke på posisjonen Liverpool har på tabellen. Og at han også tydeligvis bare er ute etter å provosere. Enten så prøver han å provosere eller så er det bare veldig vanskelig for han å svelge at Suarez en av de beste. Men la han få provosere, det er jo bare artig med trollere og kommentarene deres... Ellers da, hva tror dere resultatet blir i morgen, da? Jeg tipper 2 - 1 til Liverpool. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Suarez er jævlig god på å skåre mål, det skal han ha. Men jeg synes fortsatt at han er en ekkel fisk. Litt som Diouf. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Fult passende sammenligning. Kvalitetsmessig er Suarez selvfølgelig mye mye bedre enn Diouf. Men ser likheten mellom Suarez og Diouf når det kommer til ''kvalmhetskalan''. Fotballspilleren Suarez er fantastisk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Har aldri sagt at Suarez er noe som ligner dårlig. Dog... Det er jo ikke lenge siden hans målscorer egenskaper ble flittig kritisert her inne. Uten han, hvor mange mål hadde Liverpool hatt til nå i sesongen? Så... Ser ikke helt mine problemer med å svelge. Har eg aldri hatt. Tog du an? Men sånn helt seriøst: Hvis det overhodet er noe som skal bety noe i det hele tatt så er det ikke førstemann til 10 mål. Toppscorer tittelen ved sesongslutt derimot, den er artig å ha i klubben. Nå er det sjeldent United har denne, men de gangene de har hatt den er en god bonus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Er det virkelig så vanskelig å unne Suarez denne prisen? Betyr nok ikke mye for klubben, men kjekt for han. Lenke til kommentar
Populært innlegg Emils. Skrevet 30. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. november 2012 Ser du ikke problemet Daniel? Det var ingen United spiller som vant, ergo prisen er verdiløs. 16 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Ser du ikke problemet Daniel? Det var ingen United spiller som vant, ergo prisen er verdiløs. Herp derp. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Du vet Suarez hadde for en stund flere avslutninger enn andre fotball lag til sammen, eller tar jeg feil nå? Edit: Utenfor mål. Dette er nok med å bidra til bildet om at han scorer lite mål, dog stemte vell dette ganske bra tidligere, at han scoret lite altså. Endret 30. november 2012 av guttorm Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Det er premie til den første person som kommer først til 10, 20 og/eller 30 osv mål Fakta: http://en.wikipedia.org/wiki/Premier_League_Golden_Boot Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Er det virkelig så vanskelig å unne Suarez denne prisen? Betyr nok ikke mye for klubben, men kjekt for han. Er jo en fin pris sånn sett, og 10 gåller først betyr jo at han fortjener den. Noe annet har jeg ikke sagt . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Du er et positivt forbilde, Alastor Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=LJiKRGx99B4 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Looks like its the same line-up mentioned yesterday - Pepe, Johnson, Skrtel, Agger, Enrique, Lucas, Allen, Gerrard, Shelvey, Sterling and Suarez Deilig hvis det stemmer, muligens det beste laget vi kan stille pdd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå