Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra kamp idag, det må sies. Men svarte faen, hva gjør Downing på trening? Skjønner at BR vil se Enrique på vingen(noe som har funket yppelig) men bruk noen andre enn Downing for å ta Enrique's plass baki der da.

 

OG FOR SVARTE TA, SETT BALLEN I MÅL! Suarez burde ha notert mål idag, samme med Henderson og Enrique. Dette var et fittetap av dimensjoner. Og hva FAEN er det Liverpool gjør angående cornerne? Nærmet oss tresiffret cornere idag, der kun en gikk i mål. Pga komisk selvmål! Dette er for dårlig.

Gerrard har mistet gløden, kan ikke huske sist jeg gispet i forhåpning mens han ladet skuddfoten.

Lenke til kommentar

Rodgers ga Dowd det glatte lag i postmatch-intervjuet. Mente det var 2 klare straffer og at frisparket i forkant av 2-0 var klar filming.

 

Delvis enig, straffesituasjonene er diskuterbare, men uklare. Gerrard sin nærmest etter min mening. Frisparket i forkant av 2-0 er helt latterlig billig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Enig. Gerrard er for svak. Får håpe han bare er inne i en dårlig periode.

 

Jeg forventer nærmest ingenting resultatmessig denne sesongen, progresjon resultatmessig neste sesong og topp 4 sesongen deretter. Det bør være målet. Det er et trist skue å se hvor klubben er per nå.

Lenke til kommentar

Ikke imponert over dømmingen, men dette var ikke en av de kampene hvor dommeren avgjorde. Forhåpentligvis tar Wisdom plassen fra Downing neste kamp, og Lucas kommer er snart i kampform.

 

Gerrard burde bli benket, virker totalt uinspirert. Sterling er også i nedadgående form, og bør hvile - han har tross alt spilt ekstremt mye PL for en 17-åring. Ellers er vi helt avhengig av et pare store signeringer, og ikke minst at Suarez blir.

Lenke til kommentar

Noe jeg la merke til var hvordan våre cornere ble misbrukt. Synes det så ut som vi hele tiden prøvde på den samme varianten, med utover skru. Hadde ikke gjort noe med mer variasjon.

 

Og angående Brendans intervju etter kampen, han må ikke gå i den fella og være super-positiv hele tiden. Det blir bare feil og jeg må si jeg reagerte endel på det han sa, om at vi var så "fantastic" og "outstanding"... slike superlativer egner seg ikke etter dagens kamp synes jeg.

 

Dempsey skulle aldri hatt frispark, og Gerrards straffesituasjon er den eneste som kan diskuteres. Diskutabel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...