Bob Sacamano Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Nei. Kom gjerne med en FA/FIFA link hvor det står. http://www.fifa.com/aboutfifa/footballdevelopment/technicalsupport/refereeing/laws-of-the-game/law/newsid=1290867.html Står forklart på interactive guide. Det er hvor kroppen, foten eller hodet er som avgjør om det er offside eller ikke. Armene er betydningsløse. Synes uansett at bildet viser en helt feil vinkel. klar offside i mine øyne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Tullete bilde uansett. Hvor er ballen? For alt vi vet kan det bildet ha blitt stoppet lenge før ballen ble spilt. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Tullete bilde uansett. Hvor er ballen? For alt vi vet kan det bildet ha blitt stoppet lenge før ballen ble spilt. Ser ut som offside for meg da men. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 http://www.fifa.com/...id=1290867.html Står forklart på interactive guide. Det er hvor kroppen, foten eller hodet er som avgjør om det er offside eller ikke. Armene er betydningsløse. Synes uansett at bildet viser en helt feil vinkel. klar offside i mine øyne. Litt usikker på om den er ment for eller mot meg. Viser iallefall akkurat det jeg mener. Er heller ikke sånne offsider hvor det står om 1 cm som irriterer meg. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Litt usikker på om den er ment for eller mot meg. Viser iallefall akkurat det jeg mener. Er heller ikke sånne offsider hvor det står om 1 cm som irriterer meg. Ikke mot noen! Ville bare konstatere at alt, med unntak av armer, spilte en rolle. Ellers helt enig, synes avgjørelsen mot Swansea var grei. Irriterte meg dog grønn over offsideavgjørelsen mot Everton. Ellers er jeg spent. Tottenham borte er en vanskelig match, men tror uavgjort er innen rekkevidde. Svak poengfangst så langt i sesongen, men trøster meg med at vi har unnagjort de vanskeligste kampene mot Manchester United, Arsenal, Jihad, og Roman. Synes spillet ser bedre og bedre ut, og tror vi kommer til å klatre en del i desember. Relativt enkle kamper. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ryktes at det er samme XI som mot Swansea. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Linkes fortsatt til Sturridge ser jeg. Ville styrket oss betraktelig. Om vi kunne plukket ham og Walcott i Januar ville det vært en kjempesuksees for vår del. Begge unge og gode, fart og kan score. Ser for meg en treer der framme hvor alle kan bekle alle posisjoner, og veksle på hvem som spiller hvor i løpet av kampene. Walcott - Sturridge - Suarez eks. Huntelaar kommer nok aldri. Spiller i Schalke som er videre i CL, og de vil neppe la ham gå uansett, eller bruke han til å komme så langt i CL som mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Jeg som trodde Huntelaars kontrakt utgår kommende sommer… Endret 28. november 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Er du sarkastisk, for den gjør vel det? Men kan være riktig at Schalke krever en for høy pris for å slippe han et halvt år før kontrakten går ut. Veldig spent på hvor han går, enten det blir dette eller neste overgangsvindu. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Kan jo godt være at Liverpool prøver seg på å tilby han en kontrakt, men det er nok rimelig mange andre, bedre klubber, som gjør det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Tottenhams lag:Lloris, Walker, Dawson, Gallas, Vertonghen, Sandro, Dembele, Lennon, Dempsey, Bale & Defoe Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Liverpool med 2-0 ledesle på St Helens Langtree Park. Morsomt å se de unge i aksjon Begge mål av Coady Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Disse skal kjempe for Liverpools ære - samme lag som mot Swansea med andre ord:Reina, Johnson, Agger, Skrtel, Downing, Allen, Gerrard, Henderson, Enrique, Sterling, Suarez. benken: Jones, Sahin, Assaidi, Carragher, Shelvey, Suso, Wisdom. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Line-up: Reina, Johnson, Downing, Agger, Skrtel, Allen, Gerrard, Henderson, Enrique, Sterling, Suarez. red: too late... Endret 28. november 2012 av Ally1987 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Noen som vet om det stemmer at Tottenham har vunnet de fem siste på WHL? Erindrer iallefall at vi alltid sliter der. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Noen som vet om det stemmer at Tottenham har vunnet de fem siste på WHL? Erindrer iallefall at vi alltid sliter der. De sa ihvertfall 4 i studio. Liverpool ikke scoret de 3 siste. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Husker screameren til Edman.. Doumbia ble klar ja, faen og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Downing fra start? Hadde heller satt Carra på høyrekant og Johnson over på venstre. Eller tatt ned Enrique på backen og startet med Assaidi, Suso, pac-man. Fuck sake, heller Cole fra start enn Downing. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Suarez leker nok med Gallas idag. Målrikt opprør blir det nok. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Er vel skrevet i stein at Dempsey putter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå