Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Nei.

Kom gjerne med en FA/FIFA link hvor det står.

http://www.fifa.com/aboutfifa/footballdevelopment/technicalsupport/refereeing/laws-of-the-game/law/newsid=1290867.html

Står forklart på interactive guide. Det er hvor kroppen, foten eller hodet er som avgjør om det er offside eller ikke. Armene er betydningsløse. Synes uansett at bildet viser en helt feil vinkel. klar offside i mine øyne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.fifa.com/...id=1290867.html

Står forklart på interactive guide. Det er hvor kroppen, foten eller hodet er som avgjør om det er offside eller ikke. Armene er betydningsløse. Synes uansett at bildet viser en helt feil vinkel. klar offside i mine øyne.

Litt usikker på om den er ment for eller mot meg. Viser iallefall akkurat det jeg mener.

Er heller ikke sånne offsider hvor det står om 1 cm som irriterer meg.

Lenke til kommentar

Litt usikker på om den er ment for eller mot meg. Viser iallefall akkurat det jeg mener.

Er heller ikke sånne offsider hvor det står om 1 cm som irriterer meg.

Ikke mot noen! Ville bare konstatere at alt, med unntak av armer, spilte en rolle. Ellers helt enig, synes avgjørelsen mot Swansea var grei. Irriterte meg dog grønn over offsideavgjørelsen mot Everton.

Ellers er jeg spent. Tottenham borte er en vanskelig match, men tror uavgjort er innen rekkevidde. Svak poengfangst så langt i sesongen, men trøster meg med at vi har unnagjort de vanskeligste kampene mot Manchester United, Arsenal, Jihad, og Roman. Synes spillet ser bedre og bedre ut, og tror vi kommer til å klatre en del i desember. Relativt enkle kamper.

Lenke til kommentar

Linkes fortsatt til Sturridge ser jeg. Ville styrket oss betraktelig. Om vi kunne plukket ham og Walcott i Januar ville det vært en kjempesuksees for vår del. Begge unge og gode, fart og kan score. Ser for meg en treer der framme hvor alle kan bekle alle posisjoner, og veksle på hvem som spiller hvor i løpet av kampene. Walcott - Sturridge - Suarez eks. Huntelaar kommer nok aldri. Spiller i Schalke som er videre i CL, og de vil neppe la ham gå uansett, eller bruke han til å komme så langt i CL som mulig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15
Disse skal kjempe for Liverpools ære - samme lag som mot Swansea med andre ord:

Reina, Johnson, Agger, Skrtel, Downing, Allen, Gerrard, Henderson, Enrique, Sterling, Suarez.

benken: Jones, Sahin, Assaidi, Carragher, Shelvey, Suso, Wisdom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Downing fra start? Hadde heller satt Carra på høyrekant og Johnson over på venstre. Eller tatt ned Enrique på backen og startet med Assaidi, Suso, pac-man. Fuck sake, heller Cole fra start enn Downing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...