Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I etablert angrep vil jeg ha Suarez mere nær/innenfor 16 meteren, og mindre ved sidelinjen og ned mot midtsirkelen.

Tja, Suarez har evne til å briljere samme hvor han er på banen, men det er støtten rundt ham som er viktig. Suarez kan bli assistkonge på en av flankene om han har noen å spille til inne i feltet, men det er akkurat det vi mangler. I dag bærer Suarez alt målansvar alene, og så lenge han blir tatt av av kampen er Liverpool helt ufarlige.

Lenke til kommentar

Så jeg håper inderlig at FSG putter noen solide mengder £ i julestrømpa til Mr. Rodgers i år..

Vi kan alltids håpe, men det skjer nok desverre ikke. På deadlineday var det en skandale, så sa Rodgers at han ville hente 3-4 spillere i januar, for litt siden var det 1-2 og i går snakket han om at eierene var opptatt av å holde balanse i regnskapet. Dårlig utvikling.

Lenke til kommentar

At han har justert ned fra 3-4 til 1-2 kan vel ha noe med at spillere har innfridd i større grad enn forventet, slik at vi nå kun trenger 1-2 rutinerte spillere.

Om vi forhåpentligvis blir kvitt Downing og Cole kan det åpnes opp bra med plass i lønnsbudsjettet også.. Det er lov å drømme? :p

Jeg forstår at FSG har brukt 2012 til å balansere regnskapet, men nå må vi skru opp trykket litt igjen. Hvis vi ikke forsterker nå, tror jeg Suarez er tapt innen januar 2014.

Lenke til kommentar

Tja, Suarez har evne til å briljere samme hvor han er på banen, men det er støtten rundt ham som er viktig. Suarez kan bli assistkonge på en av flankene om han har noen å spille til inne i feltet, men det er akkurat det vi mangler. I dag bærer Suarez alt målansvar alene, og så lenge han blir tatt av av kampen er Liverpool helt ufarlige.

Men han skårer ikke mange mål fra sidelinjen. Kansje litt enkel filosofi, men når det er han som skårer flest mål, bør han kansje oppholde seg litt mere der mål skåres fra.

Lenke til kommentar

@Termis: Dæven altså. Jævlig irriterende det der. Husker jeg var det etter Everton kampen, og håpet at jeg ikke skulle bli det igjen på en stund. Så skjer dette. Vi skaper mye på bortebane for tiden også. Spurs borte er en kamp vi ikke har vunnet på lenge, så den blir tøff. Håper Assaidi får starte på venstre. Ser progresjon i spillet ofte jeg. Mer enn jeg kanskje hadde forventet, og det blir bare bedre med tiden. Lover ikke bra for Januarvinduet eller resten av sesongen, om pengesekken blir stroppet igjen akkurat som på deadline day. At vi trenger flere målscorere i final third er åpenbart for alle.

Lenke til kommentar

[url=

Hadde vært på 6. plass hvis linjedommerene hadde dømt korrekt. Denne fra i går + Everton.

Marginer.

Eh, det er målsnøreprinsippet som teller - hvor foten til forsvareren står har ingenting å si, det er hvor overkroppen er.

Han er mao i offside. Korrekt vinket.

Endret av Alastor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dessuten virker den linja litt skeiv. Kan være det er kameravinkelen som forårsaker det, men offsidelinja ser ikke ut til å være helt parallell med 5-meteren. Uansett, det å være linjedommer er ingen enkel jobb. Tipper Enrique er en halv meter offside noen tideler senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...