Svantekiller Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 til og si at det ikke var noe offensiv kreativitet, men et var en fin scoring. Forøvrig blir jeg bare fustrert over å se Benayoun spille. Han greier jo ikke å slå en enkel pasning en gang jo, det er jo elementært selv på lilleputtnivå. =/ 9380113[/snapback] Er sååå uenig med deg jeg... Synes dette er positivt jeg.. Og mr bena.. har gjort en bra figur.. Leto har det i seg ihvertfall, la oss ikke gjøre han dårlig... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Noen ganger så tenker jeg at det er bra vi har en spiss som er 2.01 Dette hadde ikke skjedd hvis vi hadde hatt Bellamy akkurat der Bra innelegg av Kuyt BTW. Leto har spillt bra, og viser god fart og god tehnikk + god fart. Men Benayon skuffer meg sikkelig. Han sliter rett og slett. Putt inn Pennant eller Babel for søren.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) til og si at det ikke var noe offensiv kreativitet, men et var en fin scoring. Forøvrig blir jeg bare fustrert over å se Benayoun spille. Han greier jo ikke å slå en enkel pasning en gang jo, det er jo elementært selv på lilleputtnivå. =/ 9380113[/snapback] Er sååå uenig med deg jeg... Synes dette er positivt jeg.. Og mr bena.. har gjort en bra figur.. 9380188[/snapback] Det har kommi seg litt i de siste minuttene, men mener at man burde kunne greie og treffe en 2 meter høy mann når man står 20 meter i fra, det greide ikke Benayoun i starten. Har vært greit i det siste, veldig god fighting, vinner så og si alt som er utpå der, men det offensive kunne vært mye bedre, spesielt når vi ser hvordan Tolouse spiller bak der. Edit: Den SKAL Kuyt sette, og Crouch SKULLE ha satt den headinga i sta, men det er jo desverre det som har vært problemet lenge nå. Endret 28. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Swome Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ser ut som Liverpool kommer til å roe ned spillet og safe inn seieren. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Edit: Den SKAL Kuyt sette, og Crouch SKULLE ha satt den headinga i sta, men det er jo desverre det som har vært problemet lenge nå. 9380228[/snapback] Hehe... Det er greit at de spiller seg til sjanser.. MEN de skal jo egentlig ha ledet med 8 nå!! Det er jo så mange divisjoner i forskjell.. Kan nesten ikke si meg fornøyd. Men de viser vilje og det er bra Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Faen, gikk glipp av starten. Var det fin hyllest av han elleve åringen eller? Håper sport N viser reprise. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Burde stått minst 4-0 nå, bør klare å sette så klare sjangser. Meget positivt av Leto, han har gjort mange gode ting. Må bare si at jeg digger Thor Eggen, han sier så mye genialt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Yay! Hyypia! Genialt hver gang Momo får ballen på 20-30meter. "shoooot" Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 De eldre er eldst. Hyypiä! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ser ut som Liverpool kommer til å roe ned spillet og safe inn seieren. 9380337[/snapback] Ser ikke slik ut for meg, men Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Yay! Leiva! Kjedelig kamp nå. Vil ha Torres. Edit: Haha, Sissoko "takla" Arbeloa, som fikk "veldig" vondt. Genial episode. Endret 28. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Blir gøy å se Leiva, håper han gjør en litt bedre figur enn det jeg så i pre-season. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Endelig fikk Kuyt et mål i år. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Endelig fikk Kuyt et mål i år. 9381032[/snapback] Fortjent så mye som han har jobbet. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Skulle ønske de brukte kantene mer, og heller slår 45 grader ut. Liker ikke at de står å stanger i midten. Så siste målet kom etter veldig bra iniativ på kanten. Edit, herlig med nr 4 Endret 28. august 2007 av guttorm Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det var deilig, nå er vi der Kuyt er pågang 35 på han i år! Gratulerer og god natt Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Syntes de brukte kantene meget bra jeg, selv om kantene hadde en tendens til å gå inn mot midten i 2. omgang. Da ble det 2 mål på Kuyt, vel fortjent som Swome sier. Nå gleder jeg meg veldig til Derby kampen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 God kamp! MAsche min MOM. Han gjør det rett og slett umulig for Toulouse idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Mye whine på Benayou her. Han leker seg jo. Spiller med huet. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Alt i alt en helt grei kamp mot en dårlig motstander. Benayon imponerer, og Lucas hadde et fint innhopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå