Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

til og si at det ikke var noe offensiv kreativitet, men et var en fin scoring. Forøvrig blir jeg bare fustrert over å se Benayoun spille. Han greier jo ikke å slå en enkel pasning en gang jo, det er jo elementært selv på lilleputtnivå. =/

 

 

9380113[/snapback]

 

Er sååå uenig med deg jeg... Synes dette er positivt jeg.. Og mr bena.. har gjort en bra figur..

 

Leto har det i seg ihvertfall, la oss ikke gjøre han dårlig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
til og si at det ikke var noe offensiv kreativitet, men et var en fin scoring. Forøvrig blir jeg bare fustrert over å se Benayoun spille. Han greier jo ikke å slå en enkel pasning en gang jo, det er jo elementært selv på lilleputtnivå. =/

 

 

9380113[/snapback]

 

Er sååå uenig med deg jeg... Synes dette er positivt jeg.. Og mr bena.. har gjort en bra figur..

9380188[/snapback]

Det har kommi seg litt i de siste minuttene, men mener at man burde kunne greie og treffe en 2 meter høy mann når man står 20 meter i fra, det greide ikke Benayoun i starten. Har vært greit i det siste, veldig god fighting, vinner så og si alt som er utpå der, men det offensive kunne vært mye bedre, spesielt når vi ser hvordan Tolouse spiller bak der.

 

Edit: Den SKAL Kuyt sette, og Crouch SKULLE ha satt den headinga i sta, men det er jo desverre det som har vært problemet lenge nå. :(

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

 

Edit: Den SKAL Kuyt sette, og Crouch SKULLE ha satt den headinga i sta, men det er jo desverre det som har vært problemet lenge nå. :(

9380228[/snapback]

 

Hehe...

 

 

Det er greit at de spiller seg til sjanser.. MEN de skal jo egentlig ha ledet med 8 nå!!

Det er jo så mange divisjoner i forskjell.. Kan nesten ikke si meg fornøyd. Men de viser vilje og det er bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...