Aleks Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ja, ok. Så det ideelle blir et midtbane anker bestående av Allen og Lucas, der Lucas rydder opp og Allen sentrer videre? Eller skal Allen lengre frem på banen? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Blir vel på en måte Lucas bakerst, Allen i midten og Gerrard etc som den mest fremskutte. Men klart, Allen er jo en god ballvinner og førsteforsvarer, så han kommer til å ta mange dueller. Mye av stilen til Rodgers grunner jo ut i stor aggresivitet, og man skal vinne ballen tilbake hurtig. Allen er god til dette, og det er jo mye av grunnen til at han har funket såpass bra som erstatter for Lucas. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ok. Typisk spiller som man hører lite om men fremdeles presterer veldig bra. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 http://www.thisisanfield.com/2012/09/the-lfc-midfield-dynamic/ Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ok. Typisk spiller som man hører lite om men fremdeles presterer veldig bra. Han blir nok som Busquets, bare uten all uspiseligheten. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Edinson Cavanis agent hevder at hans klient skal ha samtaler med Liverpool og Arsenal. - Liverpool og Arsenal er de to første klubbene som Cavani har gått med på å ha samtaler med. Det er ingen hemmelighet at Cavani ønsker å spille i England. Det er en av hans drømmer, sier 25-åringens agent Claudio Annelucci. Vet ikke hvor troverdig Daily Express er jeg, men Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Satser på at Suarez alene klarer å lokke han over. 5 Lenke til kommentar
sommerkroppen Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Blir hvert fall en sinnsyk nedtur hvis vi IKKE får inn en skikkelig klassespiss i januarvinduet! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Cavani i Liverpool er i nå utopisk i mine øyne, men.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Om vi får Cavani er ikke veien lang til Frank Strandli. Så urealistisk er det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Han blir nok som Busquets, bare uten all uspiseligheten. Sånn bortsett fra at Busquets er en av verdens aller beste spillere (i den rollen).. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Eneste muligheten for at Cavani kan komme er at han vil spille sammen med Suarez, og han vet at han kan komme til å like seg i klubben siden Suarez og Coates er der, som snakker samme språk osv... Ut i fra Being Liverpool så ser det ut som de gjør mye sammen de sør-amerikanerne... Men, jeg har lite tro på at han kommer jeg også... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Trokke det er noe vits i å snakke om Cavani en gang. Er vel mer realistisk med spillere i sjangeren Anthony Ujah, Clayton Zane, Morten Berre. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Litt overdriving der, men du er ikke langt unna. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Ser vi også ryktes til Leandro Damiao. Egentlig tror ikke at det er veldig usannsynlig at vi får inn en klassespiller til jul. Utifra det jeg har lest er eierne villige til å bruke opp mot 20 mill pund på en spiss, dog vet jeg ikke hvor troverdige disse ryktene er. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/buy-out-clause-means-luis-suarez-1455760?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Dette bør være piss. Hvis noen i klubben har prestert å sette en klausul på 40M i kontrakten til Suarez så er det bare å legge ned. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Dette kan da umulig være sant. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Finner frem tauet om det der er sant, ass... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 £40m er latterlig mye penger for en spiller som ikke har vært i landet to år engang. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Suarez blir ihvertfall ikke dårligere enn det han er i dag. Per dags dato så voldtar han jo samtlige forsvar alene. Man kan snakke om RvP og hans målteft, men han må nærmest ha de lagt opp. Måten Suarez finner frem målene sine på er mer klasse, i mine øyne. Så per dags dato er Suarez Premier Leagues klart beste spiss. Om City skulle finne på å betale 40 millioner for han så er det faktisk ingen som kan komme å si at det er et dårlig kjøp. Bare for å sammenligne så er vel indexen i dag sammenlignet med det den var da Rooney ble kjøpt en høyere sum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå