Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vel på en måte Lucas bakerst, Allen i midten og Gerrard etc som den mest fremskutte.

Men klart, Allen er jo en god ballvinner og førsteforsvarer, så han kommer til å ta mange dueller.

Mye av stilen til Rodgers grunner jo ut i stor aggresivitet, og man skal vinne ballen tilbake hurtig. Allen er god til dette, og det er jo mye av grunnen til at han har funket såpass bra som erstatter for Lucas.

Lenke til kommentar

Edinson Cavanis agent hevder at hans klient skal ha samtaler med Liverpool og Arsenal. - Liverpool og Arsenal er de to første klubbene som Cavani har gått med på å ha samtaler med. Det er ingen hemmelighet at Cavani ønsker å spille i England. Det er en av hans drømmer, sier 25-åringens agent Claudio Annelucci.

Vet ikke hvor troverdig Daily Express er jeg, men :ohmy:

Lenke til kommentar

Eneste muligheten for at Cavani kan komme er at han vil spille sammen med Suarez, og han vet at han kan komme til å like seg i klubben siden Suarez og Coates er der, som snakker samme språk osv...

Ut i fra Being Liverpool så ser det ut som de gjør mye sammen de sør-amerikanerne...

Men, jeg har lite tro på at han kommer jeg også...

Lenke til kommentar

Ser vi også ryktes til Leandro Damiao. Egentlig tror ikke at det er veldig usannsynlig at vi får inn en klassespiller til jul. Utifra det jeg har lest er eierne villige til å bruke opp mot 20 mill pund på en spiss, dog vet jeg ikke hvor troverdige disse ryktene er.

Lenke til kommentar

Suarez blir ihvertfall ikke dårligere enn det han er i dag. Per dags dato så voldtar han jo samtlige forsvar alene. Man kan snakke om RvP og hans målteft, men han må nærmest ha de lagt opp. Måten Suarez finner frem målene sine på er mer klasse, i mine øyne. Så per dags dato er Suarez Premier Leagues klart beste spiss. Om City skulle finne på å betale 40 millioner for han så er det faktisk ingen som kan komme å si at det er et dårlig kjøp.

Bare for å sammenligne så er vel indexen i dag sammenlignet med det den var da Rooney ble kjøpt en høyere sum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...