Reg2000 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg må innrømme at jeg ikke helt forstår dette hatet mot Torres. Han var fantastisk for oss i flere sesonger og vi tjente massevis på ham da han ble solgt. Når det gjelder Benitez tror jeg nok fortsatt at mange supportere ikke helt har innsett hvor bra han gjorde det for oss under svært vanskelige forhold. Skulle ønske han kom tilbake til Liverpool, og tror vel det er det han egentlig vil. Tror det er dumt av ham å gå til chelsea slik som den klubben styres. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Da er det vel enda en i tilknytning til Chelsea som ikke har jobb så veldig mye lenger.. Skjønner at flesteparten av supporterne ikke støtter det tullet Roman driver med. Hadde kutta ut LFC for lenge siden om det var det der som var normen på Merseyside også. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Nå må vi huske på at det ikke bare var Torres som svikta Liverpool, men også motsatt. På hvilken måte? Jeg vet den dag i dag ikke hvorfor Torres snudde 180 og gikk med halen mellom beina når han bare noen uker tidligere lovte å bli værende i lang tid. Hva var det som så drastisk forandret hans synspunkt på Liverpool? Nye eiere var på plass, som var fast bestemt på å ta tilbake Liverpool til toppen. Kongen Dalglish var manager, og vi hadde forsterket stallen iform av klasse ved å kjøpe Suarez. Hva forventet Torres egentlig? Mer penger? Flere spillere? Ingenting henger på greip, og det er ikke uten grunn han blir buet på hver eneste gang han har besøkt Anfield. Så jeg spør igjen, på hvilken måte svikta Liverpool han? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ja, du har rett i det du sier. Jeg tenkte ikke helt når jeg skrev det jeg skrev. Men tenkte litt på at han var en del år i klubben og det kom hele tiden lovnader om trofeer og lignende. Du har rett når du sier at han burde gitt det en sjanse til når det var nye eiere på plass. Det jeg synes er det verste er at han kommer helt i slutten av januar, som er et ræva transfervindu, og ber om å dra. Han kunne ihvertfall tatt det i sommerferien. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Håper virkelig ikke at Rafael går til Chelsea. Har så utrolig respekt ovenfor Benitez, men jeg klarer ikke fortsette å respektere han, som den herlige fyren og manageren han er, om han stikker til Chelsea. EDIT: Og der var det gjort. Endret 21. november 2012 av Hugol Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det er offisielt nå, så da får vel den respekten bare være borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Sky Sports News @SkySportsNewsSky sources: Rafael Benitez to be appointed Chelsea manager. #SSN Hadde han tatt over Villa så hadde jeg ønsket han lykke til, men Chelsea? Neppe. Spent å se motagelsen på Anfield. Håper de tar han godt imot. Det er offisielt nå, så da får vel den respekten bare være borte. Klander ikke Rafa for å ta jobben. Men ønsker han ikke lykke til heller. Satser på at det blir kortvarig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Han har bare fått til slutten av sesongen så det blir det nok uansett. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvis han vinner serien med Chelsea blir vel han sittende Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Trodde ikke Rafa skulle hoppe på den gitt. Jaja, får vel ha lykke til da! Han er vel innstilt på at det kan bli kortvarig. Katastrofal avgjørelse å sparke Di Matteo spør du meg. Har de glemt hva han fikk til for ikke så altfor lenge siden? Folka bak pengene har tydeligvis korttidshukommelse.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvis han vinner serien med Chelsea blir vel han sittende Det er ingen garanti i Chelsea. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det er offisielt nå, så da får vel den respekten bare være borte. Å være manager for Chelsea er vel mere å betrakte som en lottogevinst som du må jobbe et halvår for. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Håper virkelig ikke at Rafael går til Chelsea. Har så utrolig respekt ovenfor Benitez, men jeg klarer ikke fortsette å respektere han, som den herlige fyren og manageren han er, om han stikker til Chelsea. EDIT: Og der var det gjort. Respekten min for Benitez er uforandret. Skjønner godt at han velger å ta muligheten når han får den i en stor klubb som Chelsea (desverre) er, når han har hatt pause i nærmere to år. Om det er det rette stedet for han å fortsette, er jeg mer usikker på. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det er ingen garanti i Chelsea. Man kan jo bare spørre Jose! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvis han vinner serien med Chelsea blir vel han sittende Helt til han taper et par kamper på rad påfølgende sesong. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Nå blir neppe Rafa Liverpool manager igjen, så da kan den legges død. Vil hverken ha Torres eller Rafa tilbake igjen. Spesielt sistnevnte. Hadde Torres kommet og begynt å putte, ville det vært vanskelig å ikke falle pladask slik vi alle gjorde en gang i tiden. Nå, etter han dro fra klubben etter å ha sagt at han skulle bli, og det var ingen klubber han ville spille for i England bortsett fra LFC så føler jeg likegyldighet ovenfor mannen. Hatet han en god stund etter han gikk, men det gikk over etterhvert. Gir fullstendig blanke nå. Verste av alt var at han gikk det vinduet der, og til en rival. Det er vanskelig å tilgi, og slik burde det være. Selv om ting tyder på at mange supportere ikke er så krasse lengre i spillere som går imellom rivaler slik det kanskje var før. Blir interessant å se om Rafa får Torres til å putte slik han gjorde hos oss. Eller om han aldri vil nå det nivået igjen. Lenke til kommentar
Populært innlegg cmyrland Skrevet 21. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 21. november 2012 BREAKING: Rafa Benitez has been sacked as Chelsea manager for failing to win anything since taking over this morning. 10 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Og med god grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Tror Bénitez maks holder i tre sesonger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå