Hyperio Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Kom over noe om at Downing kanskje går tilbake til Middlesbrough. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Zola on Torres: "He has good spirit, but he doesn't love Chelsea, you can buy his service but you can never buy his love for Liverpool." Hadde vi tatt han tilbake for 20M? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hadde vi tatt han tilbake for 20M? http://www.youtube.com/watch?v=kpj1uQHcf58 Jeg tipper nei. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 For min del er jeg først og fremst mest skeptisk til spilleren Torres pr, i dag. Føler risken ved å evt. hente han tilbake blir for stor, og en massiv smell hvis han ikke hadde funnet formen her heller. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg er overbevist om at Torres fortsatt har gode kvaliteter, og jeg hadde uten tvil tatt ham tilbake med åpne armer om prisen er rett. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 kanskje for en pakke skolisser, kanskje. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Skam dere alle mann som vil ha den illojale sippeungen tilbake. 1 Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Kommer til lån i januar. Blir vi top 4 neste sesong, så blir han kjøpt for 17mill. Avtalen er allerede signert Endret 20. november 2012 av Benson Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Skam dere alle mann som vil ha den illojale sippeungen tilbake. Lojalitet og penger er to ting som går dårlig sammen. Ja takk til Torres. Han var den Suarez ble kjøpt til å spille sammen med i utgangspunktet, og de to hadde garantert utfyllt hverandre godt(med en Sterling/Assaidi/etc i tillegg). Om det skjer er en annen sak. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Zola on Torres: "He has good spirit, but he doesn't love Chelsea, you can buy his service but you can never buy his love for Liverpool." Hadde vi tatt han tilbake for 20M? Ja uten tvil. Tror han hadde passet utmerket sammen med Suarez. Tror det er liten sannsynlighet for at det skjer da. Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Det skjer! Mark my words Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Skjerp dere! Vi skal ikke nedverdige oss selv og hente tilbake løgneren Fernando Torres. Han vendte ryggen til i de stunder vi trengte han som mest, i de stunder han var vår viktigste spiller. Jeg tør påstå han har lidd gjennom hele Chelsea-tiden på bakgrunn av sviket, vi har alle sitt nervøse Torres i Chelsea, den lille klatten som såvidt tør å se på Liverpool-fansen, den følelsen håper jeg han har resten av livet sitt. Blir regelrett rystet om man må ty til slikt for å bringe vår fantastiske klubb fremover. Et svik som stikker dypere enn noe annet... Takk, men ellers takk. Er ikke så keen på suksess at jeg tar sviker numero uno tilbake som en frelser. Måtte han holde seg langt unna. 2 Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Siden du hater han så mye, så vet du vel hele historien om hvorfor han stakk? Endret 21. november 2012 av Benson Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Grunnen hans til å stikke er uvesentlig. Han hadde en kontrakt, lovte supporterne å være i Liverpool. Det er alt man trenger å vite. Uansett har han sagt han skal si B i lang tid nå, men aldri har han gjort det... mon tro hvorfor... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Som nevnt tidligere av andre, men skeptisk til spilleren en personen. Lovnader fra tidligere eiere osv osv gjorde nok at både han og andre forsvant. Virker som en hyggelig og sympatisk person, fikk signaturen hans en gang på flyplassen i Manchester, var ikke noe primadonna Men om han blir like god som han var det er jeg litt mer i tvil på, må også huske at han hadde sinnsykt gode medspillere på den tiden han var ekstremt god for oss, det siste året hadde vi ikke det. Nå tror jeg vi har spillere som står bedre i stil til han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Virker som at kelneren tar over Chelsea nå. Hva synes dere om det? Husker det var folk her som var skuffet over at han ikke ble tilbudt jobb i Liverpool i sommer. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Nå må vi huske på at det ikke bare var Torres som svikta Liverpool, men også motsatt. 2 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Torres er hjertelig velkommen hvis prisen blir lav nok. Han kan vokse i den rette klubben igjen. Så kan vi selge han dyrt om noen år igjen... Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Torres er velkommen "hjem" om han selv ønsker det. Denne gangen. Alle har lov å drite seg ut og angre det etterpå. Når det gjelder Benitez må han gjerne ta Chelsea-jobben for min del. Han får sparken innen 12 mnd uansett. Chelsea er en tulleklubb som burde blitt utesperret fra alt som har med fotball å gjøre til de kvittet seg med de evneveike tullingne som styrer sjappa. Til og med City fremstår som mer sympatiske. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Roman er en tulling og så lenge han eier klubben kan lite gjøres av andre enn han. Det virker som mange mener at vi Chelsea fans direkte støtter og sier oss enige med han. En fra Chelsea tv (husker ikke navnet i farten) skrev på twitter i dag:"han gjør det vanskelig å være supporter ". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå