Hugol Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Liverpool U21 leder for øyeblikket 2-0 mot Chelsea med må av Ngoo og Robinson. Har vært god unerholdning for pengene hittil! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Herregud. fra 3-0 til 3-3 på 12 minutter. Forsvaret svikter totalt Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hahaa, og to år på rad! 6 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Den lønnsfordelingen der er så vanvittig feil. E: full versjon av bildet Endret 20. november 2012 av knipsolini Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) "En kjenning kommer tilbake til anfield"....Lyder avisene om noen dager eller uker Endret 19. november 2012 av Benson Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 £170k i uka for Downing og Cole? Er dette bare en veldig, veldig, veldig dårlig vits? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Nei, dessverre. Slik blir det når de ikke har gangsyn og byr tullete. Det skal sies at Cole kom på free transfer og Downing hadde jeg litt tro på før han kom. Men hælledussen. Stallen blir faktisk bedre den dagen de forsvinner fra Anfield. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hvor mye har Gerrard i uka? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Tror han har £120 000 i uka. Iallefall i følge FM Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Det bildet der er tullete, men det gir sikkert en liten visjon om hva som er sannheten. Å ha et lag i 2012 der Joe Cole, Jamie Carragher og Stewart Downing er 3 av de 5 best betalte spillerene er helt utopisk morsomt. Endret 20. november 2012 av niko. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Carragher og Gerrard er det forståelig at tjener cash. De er på lange kontrakter, og er de største "ambassadørene" til klubben. Cole og Downing er bare helt latterlig, spesielt Cole. Hvordan iHodge presterte å gi han den lønna er for meg uforståelig.. Rent sportslig forsvarer nok ikke Carra den lønnn han har, men om han signerer ny kontrakt, forventer jeg at lønnen iallefall blir halvert. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Det viser vel bare hvor mye som var feil i klubben før FSG tok over. Ikke at FSG har gjort alt perfekt, men de begynner omsider å få sving på sakene. Problemet med spillere som Cole og Downing er at de pdd ikke har noen reell markedsverdi, siden ingen andre klubber ønsker å kjøpe dem. Lønningene deres er også så høye at en bunnklubb som kunne vært interessert ikke er i nærheten av å kunne tilby en tilsvarende lønn.. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Flott å se at Borini, Assaidi og Allen har relativt lave lønninger hvertfall. Litt morsomt at Danny Wilson tjener mer enn Kelly og Shelvey. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Flott å se at Borini, Assaidi og Allen har relativt lave lønninger hvertfall. Litt morsomt at Danny Wilson tjener mer enn Kelly og Shelvey. Var nok også defor vi mistet han islendingen til Tottenham. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Jepp, er en ganske bevisst strategi nå at vi ikke skal gi overdrevne lønninger til spillere. Om det vil lønne (hehe) seg sportslig, gjenstår å se. Noen ganger må man bite i det sure eplet, som jeg f.eks håper vi gjør med Sterling hvis han har høye lønnskrav. Endret 20. november 2012 av OKMarius Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Så vidt jeg har fått med meg har ikke han islendingen imponert i Tottenham, så da fortjener han kanskje ikke mer lønn enn han ble tilbydd. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jepp, er en ganske bevisst strategi nå at vi ikke skal gi overdrevne lønninger til spillere. Om det vil lønne (hehe) seg sportslig, gjenstår å se. Noen ganger må man bite i det sure eplet, som jeg f.eks håper vi gjør med Sterling hvis han har høye lønnskrav. Sålenge lønningene hos toppklubbene er latterlig høye vil de beste spillerne alltid ønske seg høye lønninger. Hvis vi har ambisjoner om å nå toppen igjen må vi betale høy lønn til gode spillere, ellers vil spillerne bare forsvinne etterhvert som de når et toppnivå. At Sterling krever høy lønn når han spiller fast på førstelaget er vel bare naturlig, selv om han bare er en 17-åring. Vi bør nok bare tenke oss litt om før vi gir en spiller svært høy lønn så vi unngår slike fadeser som vi gjorde med Cole og Carragher. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Åh, jeg elsker Suso. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå