Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Penger+ Dzeko(kan ikke trives på benken vell?) for Suarez, så hadde jeg fundert tanken. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Ikke pokker. Man selger ikke den eneste som er i stand til å score mål. 3 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Han skårer jo ikke bare mål! Han skaper sjanser, er en veeldig god dribler og har mange assist! Dzeko er bare målskårer.. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Si hva du vil om Dzeko. Han er ikke kun en målscorer, men et dyktig oppspillspunkt med gode ferdigheter spesielt mtp. styrke og avslutninger. Vil egentlig si at han er en lik spiller som Huntelaar. Dog går Huntelaar på billigsalg og er nesten en like god spiller, om ikke bedre, i mine øyne. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Forøvrig: Luis Suarez @luis16suarez I'm here to make the supporters happy. I'm Liverpool. #imliverpool #itsliverpool. Elsker den gutten 3 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Si hva du vil om Dzeko. Han er ikke kun en målscorer, men et dyktig oppspillspunkt med gode ferdigheter spesielt mtp. styrke og avslutninger. Vil egentlig si at han er en lik spiller som Huntelaar. Dog går Huntelaar på billigsalg og er nesten en like god spiller, om ikke bedre, i mine øyne. Ryktene om Huntelaar var med at vi henta han. Så vi har han og Suarez. Om det hadde blitt Dzeko, hadde det blitt uten Suarez.. Vi har for lite med spillere som kan gjøre det utrolige med ballen i beina slik som Suarez gjør det, om han drar. EDIT: Slurv... Endret 15. november 2012 av LFCboy Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Yahoo! Heller Suarez enn hele laget til Shitty. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Forøvrig: Elsker den gutten Jeg fant ikke den tweeten. Har han slettet den, eller er den falsk? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Nei den var på den sertifiserte profilen hans nå, men den er plutselig vekke?! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Forøvrig: Elsker den gutten Med all respekt, du kan seriøst ikke være så naiv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Nei den var på den sertifiserte profilen hans nå, men den er plutselig vekke?! Han har sikkert fått beskjed av klubben å fjerne den. For hvis "Suarez is Liverpool" ser det virkelig ikke bra ut for klubben..... 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Yahoo! Heller Suarez enn hele laget til Shitty. Så med andre ord: Heller et one-man team enn et fotballag? Lenke til kommentar
Disippelen Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Han har sikkert fått beskjed av klubben å fjerne den. For hvis "Suarez is Liverpool" ser det virkelig ikke bra ut for klubben..... Med tanke på at LFC valgte å feire med Carragher istadenfor Suarez så avkrefta dei det vell sjølv. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Er vel ikke akkurat vanlig å ferie med den som assisterer målet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Er ikke akkurat vanlig at Carragher står for assisten heller. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Var vell og snakk til at noen trodde det var Carra som skåra? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Viinner vi i morgen eller gutta? (og jente)??? Jeg håper det :) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 I og med at jeg ikke får sett kampen regner jeg med tidenes voldtekt av Wigan. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Tja, kampforløpet har jeg en viss anelse om hvorden det blir. Wigan kommer til å dominere midtbanen mer enn jeg liker. Så får vi nå se. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Så med andre ord: Heller et one-man team enn et fotballag? Med andre ord: kvalitet, fremfor olje 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå