Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Vi har jo blitt linket til han før, men tviler på at enda en ving er prioritet for Rafa. En forsvarer er det vi trenger. På en annen side er jo Kewell blitt linket bort nå, så kanskje Gamsten er med i backupplanene hvis Harry forlater oss. Men £10 mill? Never.

9378789[/snapback]

 

Vi har jo Aurelio, Riise, Pennant og Babel som kan spille venstrekant.

Lenke til kommentar
Vi har jo blitt linket til han før, men tviler på at enda en ving er prioritet for Rafa. En forsvarer er det vi trenger. På en annen side er jo Kewell blitt linket bort nå, så kanskje Gamsten er med i backupplanene hvis Harry forlater oss. Men £10 mill? Never.

9378789[/snapback]

 

Vi har jo Aurelio, Riise, Pennant og Babel som kan spille venstrekant.

9378861[/snapback]

Er jo bare Babel som er en fullgod venstrekant av de spør du meg. De andre blir mer backup. Men, kong Harold drar ikke, så den saken er egentlig grei. Basta.

Lenke til kommentar
Vi har jo blitt linket til han før, men tviler på at enda en ving er prioritet for Rafa. En forsvarer er det vi trenger. På en annen side er jo Kewell blitt linket bort nå, så kanskje Gamsten er med i backupplanene hvis Harry forlater oss. Men £10 mill? Never.

9378789[/snapback]

Hvis dere er villig og bla opp 7mill for Heinze så er Gamst hvertfall verd 10.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vi har jo blitt linket til han før, men tviler på at enda en ving er prioritet for Rafa. En forsvarer er det vi trenger. På en annen side er jo Kewell blitt linket bort nå, så kanskje Gamsten er med i backupplanene hvis Harry forlater oss. Men £10 mill? Never.

9378789[/snapback]

Hvis dere er villig og bla opp 7mill for Heinze så er Gamst hvertfall verd 10.

9378985[/snapback]

 

Fullstendig uenig. Vi trenger på ingen måte Gamsten og på flere måter trengte vi ikke Heinze heller, men vi har mye større behov for en god fullback enn en gjennomsnittlig kantspiller.

Lenke til kommentar
Vi har jo blitt linket til han før, men tviler på at enda en ving er prioritet for Rafa. En forsvarer er det vi trenger. På en annen side er jo Kewell blitt linket bort nå, så kanskje Gamsten er med i backupplanene hvis Harry forlater oss. Men £10 mill? Never.

9378789[/snapback]

Hvis dere er villig og bla opp 7mill for Heinze så er Gamst hvertfall verd 10.

9378985[/snapback]

 

Fullstendig uenig. Vi trenger på ingen måte Gamsten og på flere måter trengte vi ikke Heinze heller, men vi har mye større behov for en god fullback enn en gjennomsnittlig kantspiller.

9379033[/snapback]

Jeg tenker på prisen. Gamst er verd 10mill, så absolutt. Om dere trenger han er ikke mitt poeng. Noe jeg ikke kan tenke meg at dere gjør, selv om han er mye bedre defensivt enn noen annen ving dere har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg tenker på prisen. Gamst er verd 10mill, så absolutt. Om dere trenger han er ikke mitt poeng.  Noe jeg ikke kan tenke meg at dere gjør, selv om han er mye bedre defensivt enn noen annen ving dere har.

9379114[/snapback]

 

Fortell meg gjerne hva i huleste vi skal med en defensiv ving når vi har et glitrende forsvar og tre av verdens beste defensive sentrale midtbanespillere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...