Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Nå forteller jo tabellene ingenting om hvordan lagene hadde gjort det uten Rvp/Suarez, da de tar utgangspunkt i at begge lagene startet med ti mann. Men det gir likevel en fin indikasjon på hvor viktige begge spillerne har vært for sine respektive klubber.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Perspektiv:

Roy asked to be judged after 10 games at LFC. He won 3, drew 3, and lost 4 to earn 12 points. We currently have 11 points after 10 games.

Heldigvis er det ikke ene og alene antall poeng som avgjør om en manager får sparken etter såpass få kamper.

Pool spiller bedre fotball, er mer fremtidsrettet og har en genuin glød rundt klubben nå. Da Roy var her var det meste sugent. Spillet, spillermateriellet og interessen for klubben. Roy hentet Paulsen og Konchesky, BR har hentet Allen, Sahin, Assaidi. samt at han faktisk bruker unge spillere.

BR er -heldigvis- ansatt for å bygge KLUBB, ikke bare LAG. BR skal gjennomsyre klubben. Jeg tåler noen svake sesonger til, for det er lenge siden vi har hatt mye å glede oss over fra august til mai. Nå bygger vi stein for stein, så vi kan ikke forvente resultater over natten. Selvfølgelig håper jeg på CL-kvalik som alle andre, men om vi må ta et par år til i EL så får vi bare gjøre det. Nå MÅ klubben satse på kontinuitet i minst(!) fem år fremover, selv om vi skulle havne utenfor europacup igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skal også sies at vi har møtt City, United, Arsenal, Newcastle og et sterkt Everton-lag. Legger du til et par dommertabber som har kostet oss noen poeng, så får man et litt mer nyansert forhold til tabellen.

Veldig enig! Spesielt med tanke på hvor bra vi egentlig presterte i disse kampene, forutenom Everton kampen som var helt utrolig ræva.

Lenke til kommentar

Da Roy var her var det meste sugent. Spillet, spillermateriellet og interessen for klubben. Roy hentet Paulsen og Konchesky, BR har hentet Allen, Sahin, Assaidi. samt at han faktisk bruker unge spillere.

Det var nå ikke akkurat bare Roys feil. Han overtok på et for ham utrolig dårlig tidspunkt da klubben var iferd med å gå under.

Jeg er glad Roy er borte, men kan ikke si at jeg er helt overbevist om at Rodgers er mannen som vil vinne ligaen. Foreløpig blir det mest mye fint snakk.

Lenke til kommentar

Roy tok ikke over på et godt tidspunkt, men signeringene hans, kroppsspråket og den generelle holdningen utad var heller ikke med på å skape noe engasjement. Jeg var skeptisk til ham fra første gang det verserte rykter om at han var aktuell, og ikke én gang ga han meg noen grunn til å endre mening.

Husk at klubben har hengt i et slags vakuum med mislykkede signeringer, brutte løfter og mye tungsinn de siste årene, og fjoråret gjorde ikke noe for å bedre på den situasjonen. Derfor var det ikke -veldig- mye annerledes i klubben fra da Roy tok over til Rodgers tok over. Likevel - fotballen vi spiller under Rodgers er det en helt annen klasse over enn da Roy var i klubben. Dalglish løftet spillet noe, men stolper og liten evne til å bryte ned motstandere som parkerte bussen ødela mye for helhetsinntrykket. Nå dominerer vi derimot pasningsstatistikken, ballinnehavstat., avslutningsstat., og de fleste andre, bortsett fra mål- og poengstatistikken. Men så lenge vi fortsetter å spille som vi gjør kommer både mål og poeng til å ta seg bra opp etterhvert!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var en helt annen situasjon når Roy tok over. Klubben var iferd med å gå konkurs når Roy tok over.

Vi har mer ball, men slipper inn flere mål og er like vaksinert mot å score som før. Den eneste trusselen er Suarez og alle vet at om man stopper Suarez så stopper man Liverpool. Det hjelper ikke å ha ballen litt mer når forsvaret vårt er dårligere og vi ikke skaper de helt store sjansene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Schalke ligger så vidt jeg vet ikke i Nederland, men det begynner å bli en god stund siden jeg hadde geografi på skolen.

Selvfølgelig. Tenkte feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...