Reg2000 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jo, men han er fremdeles en spiller Liverpool kunne trengt. Vi trenger ihvertfall noen som kan gi Suarez litt hjelp. Ingen av de andre offensive spillerne er gode nok for tiden. Jeg er ikke så sikker på at dette blir så mye bedre om det betyr at suarez blir dyttet ut på kanten. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Er ikke Huntelaar 29? He is. Likevel en spiller som kan være akkurat det vi trenger. Trolig vil han kunne spille lenge på toppnivå, hvis han holder seg unna skader. Hvorfor? Fordi han er ikke avhengig av fart eller slike attributter som forsvinner med årene. Ren finisher, som skal putte ballen i mål. Gleder meg til januar. Topp 4 har jeg aldri trodd at vi skulle klare, så tenker ikke noe på det i det hele tatt. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Muligheten for topp 4 er fremdeles en mulighet, spesielt mtp. at Everton ligger med 6 poeng over oss. Det skal da være mulig å ta igjen det, til tross for at det blir vanskelig før januar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det er fortsatt lenge igjen. Halvparten av lagene foran dere vil falle som fluer etter hvert. Mange lag foran dere sliter jo med det samme, nemlig få spisser som kan stå for målene. Kjøp Huntelaar pluss en annen klassespiller i januar, så havner dere på 4. plassen. Bygg et storlag foran neste sesong, og vær med United og kjemp om ligagullet. Det er ikke fullt så moro å slå dopere, derfor var det gullet i 08/09 som smakte best. Ikke la pengene vinne. Takk. 3 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det er fortsatt lenge igjen. Halvparten av lagene foran dere vil falle som fluer etter hvert. Mange lag foran dere sliter jo med det samme, nemlig få spisser som kan stå for målene. Kjøp Huntelaar pluss en annen klassespiller i januar, så havner dere på 4. plassen. Bygg et storlag foran neste sesong, og vær med United og kjemp om ligagullet. Det er ikke fullt så moro å slå dopere, derfor var det gullet i 08/09 som smakte best. Ikke la pengene vinne. Takk. At Liverpool skal kjempe om seriegull allerede til neste sesong er kun en utopi. Det har gått tre sesonger siden Liverpool sist var konkurransedyktige, og det er som kjent lettere å bryte ned enn å bygge opp. Jeg blir veldig overrasket hvis Liverpool vinner ligaen dette tiåret. 2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det er fortsatt lenge igjen. Halvparten av lagene foran dere vil falle som fluer etter hvert. Mange lag foran dere sliter jo med det samme, nemlig få spisser som kan stå for målene. Kjøp Huntelaar pluss en annen klassespiller i januar, så havner dere på 4. plassen. Bygg et storlag foran neste sesong, og vær med United og kjemp om ligagullet. Det er ikke fullt så moro å slå dopere, derfor var det gullet i 08/09 som smakte best. Ikke la pengene vinne. Takk. Sounds like a plan! Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 At Liverpool skal kjempe om seriegull allerede til neste sesong er kun en utopi. Det har gått tre sesonger siden Liverpool sist var konkurransedyktige, og det er som kjent lettere å bryte ned enn å bygge opp. Jeg blir veldig overrasket hvis Liverpool vinner ligaen dette tiåret. Vi kommer ikke til å ha noen sjanse neste sesong heller, men å si vi ikke har sjanse dette tiåret er å ta litt hardt i. Vi må først og fremst komme oss tilbake til topp4 og holde oss der. Da har vi sjansen til å tiltrekke den typen spillere vi trenger for å kunne vinne ligaen. Jeg er dessverre ikke så sikker på at Rodgers er mannen som tar oss til et nytt seriegull. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg for min del har trua på Rodgers. Patience! Kommer til å bli et par tøffe sesonger, det er jeg overbevist om, men håper han får tid og tillit. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hadde vært digg å fått Huntelaar og Walcott nå i januar. Hadde styrket våre sjanser til en 4.plass betraktelig. Den eneste som kan score regelmessig p.d.d er Suarez, og det sier seg selv at han alene ikke kan stå for målene. Carroll virker ikke å imponere i West Ham heller av det jeg har lest, så tviler på det er noe poeng i å hente han tilbake i januar. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Tror at Suarez blir å ende opp som oppscorer i PL 2012/13 Jeg skulle ønske at straffemål ikke telte i kampen om å bli toppscorer, da hadde Suarez hatt en reell sjanse. 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Er enig i at Rodgers trenger tid og tillitt. Det er faktisk ikke så lett å klare topp 4 med stallen han arvet fra Kenny/Comolli. Er enig i at Rodgers trenger tid og tillitt. Det er faktisk ikke så lett å klare topp 4 med stallen han arvet fra Kenny/Comolli. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Perspektiv: Roy asked to be judged after 10 games at LFC. He won 3, drew 3, and lost 4 to earn 12 points. We currently have 11 points after 10 games. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Uansett poeng, synes jeg vi spiller mye bedre enn i fjor. Kampen i går hadde vært tapt med Roy eller Dalglish bak roret. Det er jeg helt sikker på. 4 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Svakeste starten på 100 år. Men jeg tror jaggu slutten på sist sesong var den verste på 100 år og. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Folkens, dette er en "testsesong". Vi kommer til å gjøre det ræva, det er bare å nyte de små positive tingene vi får. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Fjern RvP fra dere også er ikke dere så høyt på tabellen eller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Fjern RvP fra dere også er ikke dere så høyt på tabellen eller. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Se der ja Selv om det muligens burde vært +3 på Chelsea og enda -2 på United mtp RvP skjøt i stolpen og i ryggen på David Luiz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå