NyttVisningsnavn Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Suarez stiller i en egen klasse. Kan fort bli årets mål dette. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Motgangen fortsetter. Jeg håpte det var i dag det skulle snu.. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Det skumle er at Suarez fort kan finne på å forlate Liverpool hvis dette fortsetter. Kan ikke fatte annet enn at han må vær dritlei av å måtte bære et helt lag på skuldrene. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Liverpool er et one man-scoring team atm ja. Blir nok (endelig) kjøpt inn en habil målskytter i januar. Lenge til Borini er tilbake foresten? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Etter nyttår. Måltyven. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Angrepet på Suarez var helt hinsides stygt. Sikter seg inn på foten og ser ut som poenget var å knekke den Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg håpet at Shelvey skulle komme inn for å sette sjansene, der kunne jeg ikke ha tatt mer feil. Vi er nødt til å hente hvertfall en storscorer til jul, ellers ender fort Suarez som RVP. Fantastisk mål av Suarez, kun ett mål mindre enn RVP og Ba. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 5 uten tap nå. Det er også mye positivt i dagens kamp, mangler bare å sette ballen i mål. I fjor hadde vi sannsynligvis tapt denne kampen! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Nja, det er kanskje det. Når resultat og kampforlp kan tilnærmet sies på forhånd er det ikke noe stas syns jeg. Mye å ta tak i. Sahin og Gerrard var ikke all verdens i dag. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Ble som forventet 1-1. Vanskelig å forvente mer når Suarez må gjøre absolutt alt alene på topp. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Er mye positivt å ta med seg fra dagens kamp, men også mye å rette på, ingen av de tre sentralt som hadde noen stor kamp, men vi hadde likevel god kontroll på kampen. Det som er mest frustrerende og irriterende er faktum at vi er helt evneveike foran mål, lite bevegelser og trykk, og få som følger opp når Suarez kommer innover i boksen etter å ha trukket ut osv. Det problemet var alle helt klar over at vi kom til å få, og jeg frykter at inkompetansen som ble vist på deadline day kommer til å stå igjen som hovedårsaken til at vi sliter med å komme inn i kampen om topp 4 denne sesongen. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 From lips of Liverpool F.C Dutch Branch president Michael Kennedy just now, Huntelaar is a "done deal" for LFC. Litt salt, men ikke usannsynlig. Hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Er ikke Huntelaar 29? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jo, men han er fremdeles en spiller Liverpool kunne trengt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Stort byks fra nederlandsk liga til PL. Mener å huske at han falt igjennom for AC Milan og Real Madrid? Uansett. En målgarantist trenger vi, ja. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 TV2 påsto også at han var så godt som klar. Hadde vært en fantastisk julegave. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Stort byks fra nederlandsk liga til PL. Mener å huske at han falt igjennom for AC Milan og Real Madrid? Uansett. En målgarantist trenger vi, ja. Scoret 8 mål på 20 kamper i Real Madrid, akseptabelt det. I fjor scoret han 29 på 32 kamper i Bundesligaen. Ettersom han har et halvt år igjen av kontrakten ser jeg ikke noe problem med at han er 29 år (ref: Man Udt kjøpt en like gammel RvP for 24 millioner pund). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Stort byks fra nederlandsk liga til PL. Schalke ligger så vidt jeg vet ikke i Nederland, men det begynner å bli en god stund siden jeg hadde geografi på skolen. 6 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Husker han ene som kjørte oss fra Newcastle til Pool snakket om Huntelaar for mange år siden, litt ironisk om han kommer. Lurer forresten hvordan det går med sønnen hans, han spilte jo for ungdomslaget til pool. Anyways, fornøyd med kampen, dog mer av allerede kjente utfordringer. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Tror at Suarez blir å ende opp som oppscorer i PL 2012/13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå