NyttVisningsnavn Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Takk for tipset, gikk glipp av det på TV. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Merker det begynner å krible nedentil nå før kamp. I dag har jeg ikke noe annet valg en å gå for seier. Kampen hadde vært desidert vanskeligere om den hadde vært på bortebane, så jeg mener vi har en ganske stor fordel. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Merker det begynner å krible nedentil nå før kamp. I dag har jeg ikke noe annet valg en å gå for seier. Kampen hadde vært desidert vanskeligere om den hadde vært på bortebane, så jeg mener vi har en ganske stor fordel. Dere har vel vunnet flere PL-kamper på bortebane enn på Anfield i 2012, så jeg vil ikke nødvendigvis kalle det en ganske stor fordel. Det morsomme er jo at Liverpool for alvor er med i CL-kampen igjen med seier her, så ingen tvil om at dette er en viktig kamp. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Newcastle har ikke skåret på Anfield på flere år, Liverpool sliter hjemme osv osv. Alt kan skje i dag. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Takk for analyse snurris. I dag blir det uavgjort. 1-1 Gerrard / Ba. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Merker det begynner å krible nedentil nå før kamp. I dag har jeg ikke noe annet valg en å gå for seier. Kampen hadde vært desidert vanskeligere om den hadde vært på bortebane, så jeg mener vi har en ganske stor fordel. Dere har vel vunnet flere PL-kamper på bortebane enn på Anfield i 2012, så jeg vil ikke nødvendigvis kalle det en ganske stor fordel. Det morsomme er jo at Liverpool for alvor er med i CL-kampen igjen med seier her, så ingen tvil om at dette er en viktig kamp. Forsåvidt sant det Latis, men jeg ser alikevel på det som en fordel. Om vi varter opp med god stemning på tribunen i dag og presterer godt tror jeg på seier. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Takk for analyse snurris. I dag blir det uavgjort. 1-1 Gerrard / Ba. Satser på 1-0 til Liverpool, men har spilt på handikapp med 1 mål og uavgjort på oddsen. Ikke det dummeste jeg har satset på tror jeg. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Man skal jo selvfølgerlig slå Newcastle hjemme uansett. Problemet er jo at det blir gjort idiotiske feil opp og i mente som Newcastle er greit i stand til å utnytte. Troppen til Liverpool er vel i for seg ikke av de verste, men jeg mistenker at det ligger mye i det mentale hos spillerne. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Newcastle har ikke skåret på Anfield på flere år, Liverpool sliter hjemme osv osv. Alt kan skje i dag. De scoret på Anfield forrige sesong. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Newcastle har ikke skåret på Anfield på flere år, Liverpool sliter hjemme osv osv. Alt kan skje i dag. De scoret på Anfield forrige sesong. Beklager om jeg tar feil, men det var vel et selvmål? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Stemmer nok det. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Det stemmer faktisk, glemte det i farten. Var tilstede på Anfield den kampen, ligger ann til at kun 3/11 av de som startet for Liverpool den gangen, starter i dag. (Agger, Skrtel, Enrique). Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Takk for analyse snurris. I dag blir det uavgjort. 1-1 Gerrard / Ba. Jeg tipper 1-0 siden Ba mest sannsynlig ikke starter. EDIT: Eksamen i morgen kl 14:00, og kampen er kl 03:00 i natt (Australsk tid). Går til sengs nå, og så får vi se om jeg kommer meg opp om 3 timer og ser litt av kampen. Come on you redmen! Endret 4. november 2012 av MagnusW Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 EDIT: Eksamen i morgen kl 14:00, og kampen er kl 03:00 i natt (Australsk tid). Går til sengs nå, og så får vi se om jeg kommer meg opp om 3 timer og ser litt av kampen. Come on you redmen! Den er kjip... Lykke til! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1468508 Kamptråd . Er såpass mange her på forumet i begge leire, så blir bedre å prate på samme sted. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Møkkakamp igjen. Det er så tamt og forutsigbart fremover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Ikke sjokkerende at de rundene vi kan ta igjen, så blir det uavgjort. Fuck Shelvey. 4! Ubersjanser og 4 jalla-avslutningner. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Tamt tamt tamt. Meget god kamp av Enrique & flott skoring av Suarez. Ellers elendig. Allen og Shelvey var virkelig råtne. Endret 4. november 2012 av NiRaM Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Shelvey provoserte meg virkelig i dag. Virka helt sløv og lite interessert når han kom inn. Suarez er klasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå