Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Henderson har imponert i de få kampene han har fått spille inneværende sesong, så jeg synes at han bør få spille enda litt mer nå som Lucas er ute på sidelinjen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Er han plutselig undervurdert nå? Var oppskrytt til de grader da han spilte i Sunderland. Ble glad da det ble klart at han ikke skulle til United. Jeg lo når liverpool hentet han, og jeg ler fremdeles. Kan også slå fast at sunderland-supportere fremdeles ler over at de fikk mer enn 5mp for han. Latterlig overvurdert. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Enig med at han er overvurdert. Han blir kanskje en backup høyreback/midtbanespiller. Greier ikke å se for meg at han skal bli en reell konkurrent til spillere som Gerrard, Lucas, Allen, Sahin (og Shelvey). Men, jeg håper at BR ser ting i han som jeg tydeligvis ikke greier å se. Tipper han blir en "ny Spearing". Suso/Sterling, det er talent. Henderson.. Not so much Endret 31. oktober 2012 av Leaf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Du håper at han blir en ny Spearing? Ville vært et trist skue i så fall. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Ble nok litt feil det der. Jeg håper ikke at han blir det, men jeg tror han blir det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvordan blir laget i kveld? Suarez hviler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Håper at Yesil starter. Shelvey, Carra, Coates, muligens Henderson, Cole (?), Pacheco (?), Assaidi, Downing inn? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 "Laget som ryktes å starte på Anfield i kveld er: Jones; Henderson, Carragher, Coates, Robinson; Allen, Shelvey, Cole; Assaidi, Yesil, Downing." Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hadde håpet på Suarez i kveld og gult kort på han. Er så typisk at han får gult i helga og må stå over kampen på brua. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Vi skal jo spille mot Anzhi før Chelsea. Tror uansett ikke at Suárez starter i dag. Godt mulig han er på benken. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Noen som vet hvor kampen går i dag? Har de stream på Liverpool sin side ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Nei. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Vi skal jo spille mot Anzhi før Chelsea. Tror uansett ikke at Suárez starter i dag. Godt mulig han er på benken. Anzhi-kampen har ingenting å si. Får han gult mot Newcastle så må han stå over mot Chelsea. Noen som vet hvor kampen går i dag? Mener bestemt å huske at den skulle gå på Anfield. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Your comical skills are only surpassed by the smallness of your penis 9 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Det tar jeg som et kompliment. Men for å svare på spørsmålet ditt, det vises ikke direktebilder fra kampen. Bare å finne en radiolink. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Vises ikke kampen en gang på utenlandske kanaler? Nedtur :nei2: Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Takk for et mer fornuftig svar Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Vises ikke kampen en gang på utenlandske kanaler? Nedtur :nei2: Jo, den vises i England. Jeg har i vertfall sett flere linker til stream.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Håper at Yesil starter. Shelvey, Carra, Coates, muligens Henderson, Cole (?), Pacheco (?), Assaidi, Downing inn? Forferdelig hvis Joe 'Bonerkiller' Cole sørger for at Henderson må spille back og ikke i sin beste posisjon. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Kan noen fortelle meg hvorfor kampen ikke sendes på TV? Trodde TV2 hadde kapret alle rettighetene i England jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå