Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Vi får håpe Rafa har ett ess i ermet. Det ville i så fall ikke vært første gang.

9373906[/snapback]

Nå har han enda tilgode og trekke opp spiss jokern dere har trengt i flere år. :)

9373983[/snapback]

 

Nei?

Lenke til kommentar
Jepp, håper han finner på noe lurt snart.

9373940[/snapback]

Det håper vi vel alle, men det har blitt bekreftet fra Anfield at Benitez ikke så seg om etter andre alternativer fordi han var sikker på å sikre seg Heinze. Dermed har han det travelt, og jeg er redd det ikke skjer noe før neste overgangsvindu. Med mindre det blir lagt så mye penger på bordet til å kjøpe en klassespiller med en gang, slik at nåværende eier/klubb ikke kan si nei. Men det er neppe realistisk.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
Vi får håpe Rafa har ett ess i ermet. Det ville i så fall ikke vært første gang.

9373906[/snapback]

Nå har han enda tilgode og trekke opp spiss jokern dere har trengt i flere år. :)

9373983[/snapback]

 

Nei?

9373986[/snapback]

Nå har enda både Torres og Voronin tilgode og bevise, så jeg sier dette med et forbehold.

 

Å det tok han da 3 år før han kom opp med dem.

Lenke til kommentar

Jepp, Torres er jo også kjent for å bomme stygt i Spania. Han kan score pent, men han kan bomme sikkelig stygt. Men han har kvalitet, av den typen vi trenger. Dersom Voronin eller Kuyt scorer 30 mål nå, så er mange av dem takket være Torres. Og vi vinner jo kamper greit. Derfor kan Torres få en del tid på seg.

 

Kampen mot Tolouse starter snart og jeg gjetter lagoppstilling:

 

-Reina/Itjande(har han fått internasjonal klarering?)-

 

-Finnan-Agger-Hyppiä-Arbeloa/Riise-

 

-Pennant/Benayon-Mascherano/Alonso-Sissokko-Babel/Riise-

 

-Kuyt-Crouch

 

Ganske usikker jeg...

Lenke til kommentar

Torres bidrar til mål uansett om han scorer eller ei, det har vi nå sett i de tre PL-kampene vi har spilt. Han har vært innblandet i mange mål og sjanser i alle tre kampene, har scoret ett og fått en assist, men han bidrar også på mange andre måter. Han bidrar selv ved for eksempel sitt enorme rykk, gode pasninger, godt overblikk og kommer til mange sjanser selv, men han legger også opp andre, enten ved assist eller ved å binde opp flere forsvarere slik at det blir rom for alle. Jeg er helt overbevist om at Torres er spissen vi har ventet på, og jeg tror han bare vil bli enda bedre ut over i sesongen. Herlig å se ham spille. :D

Lenke til kommentar

Nettopp! Det var flere som gav uttrykk for misnøye over Torres etter kampen mot Sunderland, men det synes jeg det er ingen grunn til. Han kom vel til 3 fete målsjanser som han kanskje burde ha scoret på, men alle disse sjansene kom ut av ingenting! De kom som et resultat av at han jobbet iherdig på baller som andre hadde gitt opp. Så selv om han ikke scorte på noen av disse sjansene, så hadde ikke disse sjansene vært der heller om ikke Torres spilte. Dessuten er det snakk om så små marginer her, at de like gjerne kunne gått i mål. Neste gang gjør de kanskje det... :)

Lenke til kommentar

Enig her. Å begynne å klage på Torres etter disse kampene sålangt blir bare for dumt spør du meg.

 

Torres gir utrolig mye til laget, og vi vil ha mye glede av han fremover, både i form av scoringer, men også assists og alt det han bidrar med for laget.

 

Hyypiä var jo tredjekaptein i fjor, var jo kaptein da både Gerrard og Carragher var ute en kamp ifjor, mot Fulham(?), og han hadde ikke spilt noe mye da heller...

 

Tipper han har bindet ikveld :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...