edge Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Stoke spilte ikke mot Liverpool? Eller er kommentaren bare dårlig skrevet ? :ap Okei? Hvilket lag spilte dere mot rett før landslagspausen? Stoke spiller jo ikke fotball. Judokamp var det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Duncan Alexander @oilysailor Shots off target in league games this season: Barcelona 30, Luis Suarez 27, Sunderland 26. 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 101 på lærerutdanningen: Det elevene ikke klarer, må de øve mer på. Suarez klarer ikke å treffe mål. Ergo...? 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Får trøste oss med at han har ett mål mindre enn RvP da, uten å ha tatt noen straffer. 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Men tenk bare på hvor mange mål Suarez hadde fått pr sesong om han bare hadde satt 30-40% av sjansene sine! Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ryktes Huntelaar... igjen. Ja takk! 1 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 enig der , huntelaar hadde vært utrolig digg. Har lenge ønsket han til klubben, han er vell i sitt siste kontraktår i schalke nå? får bare krysse fingrene Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Huntelaar hadde vært en enorm forsterkning! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Akkurat nå hadde jeg sagt ja takk til å plassere en kjegle inni straffeområdet til motstanderen. Ved å bombardere den med innlegg ville den garantert gitt flere mål pr "avslutning" enn Suarez & co 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Sterling, Huntelaar og Suarez på topp hadde vært en drøm. (Med David Villa som back-up for Sterling ) Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Til tross for delvis nye eiere, har de egentlig stort sett skuffet meg hvert overgangsvidu. Har heller ikke store forhåpninger før januar, og mtp. at Huntelaar vil gå på billigsalg så er vi nok neppe de eneste som vil ha signaturen hans og jeg ser ikke for meg at han ønsker å komme til Anfield om det står større klubber i veien for oss. Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hei Vurderer å reise bortover og sjå kamp. Har vore nokre gongar før på pakketur. Dette blir ofte "dyre" turar. Har nokon erfaring med å skaffe billettar sjølve(ringe bort/kjøpe på nett med fancard)? Er annonsene på finn.no å stole på? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Alt for sjukt at JOE COLE (!!) har en fortjeneste på 110.000 britiske pund. Få han ut. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Kan bli artig med kamp i dag, selv om jeg tror vi kommer til å tape (tipper 1-2). Alt for sjukt at JOE COLE (!!) har en fortjeneste på 110.000 britiske pund. Få han ut. Blir nok vanskelig med den lønna. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Uansett uakseptabel med tanke på hans plass i laget og hans synkende form (kanskje til tross for liten tillit). Uansett vil det gi oss store muligheter på merkedet om vi blir kvitt Cole og Downing i løpet av jan. Har troen i kveld hvis Suarez og Stevie starter. Vi tar dette! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Alt for sjukt at JOE COLE (!!) har en fortjeneste på 110.000 britiske pund. Få han ut. Synes og det sier litt om klubbens situasjon når vår nr. 10 er Joe Cole og nr. 9 er en utlånt Andy Carroll. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Går det ann å streame c-more? Typ tv2 sumo ish. Ser kampen blir sendt på c more fotball. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 Har du iPad ? Jeg bruker Filmon app, streamer til tv i hd Går gratis på ITV4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå