MagnusW Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Det er alt for dårlig at vi ikke scorer flere mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Første seier på Anfield, faen meg på tide. Nå kommer Newcastle, Chelsea og Tottenham neste tre. Liverpool må bli bedre foran mål, og Suarez må holde på formen han har. Var ganske god idag, men trekkes ned pga overspilling og håpløse avsluttninger. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Får vel plukke opp en spiss fra ungdommene. Har jo gått greit med de andre. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 For dårlig at Reading er såpass nære å utligne, og de siste 20 minuttene er jo bare tragiske. Men bra med 3 poeng. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Knall med seier for en gangs skyld, men du verden det er mye å sette fingern på. Backspillet er til tider ganske rufsete og Suarez gjør så jæskla mye rart med ballen. Jeg tror mye av det skyldes at det er mange spillere som er urutinerte. Reading skal slås enkelt på Anfield, ikke en knapp 1-0 seier. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Til tider svakt og flaut i andre omgang, hjemme mot Reading liksom. Dog godt med 3 poeng, det er bare å kjempe videre. Blir til tider gal av Suarez. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Everton, Newcastle og Chelsea neste(EL-kamp mot russere samt LC-kamp mot Swansea imellom) på lista. Liverpool har et godt grep på Everton(borte) og på brua vinner vi som bare pøcken, så vinner vi der samt poeng på anfield mot Newcastle så er det lov til å snakke om muligheter. Men da må vi knyte bak og åpne snøret foran Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Første omgangen i dag var dominerende, men merket det veldig godt på stemningen at andreomgang var veldig spent, hvor begge lag hadde gode sjangser. Uansett spillte Joe Allen som en gud i dag. Hvilken midtbane vi kommer til å ha om noen få år! Endret 20. oktober 2012 av Hugol Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Morsomt at Sterling får sitt første mål i PL, av forhåpentligvis mange mål! Jeg må bare si at jeg elsker Brad Jones. Han er boss! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Syns ikke Allen var i nærheten av nivået han har vist tidligere i år. Men, bra førsteomgang. Andre omgang viser tydelig at det er nerver og at laget er redd for å tape. Vi må finne en vinnermentalitet. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Blir til tider gal av Suarez. Som god SOFA suporter lurer jeg mange ganger på hvor vanskelig det burde være for Suarez å treffe PÅ mål? han har hatt samme problemet i 1,5 år nå og burde overhodet ikke trent på noe annet enn det. Selvflølgelig en mental greie for han. men får han det på plass scorer han noe helt sykt med mål. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Håper den mentale mål-bøygen rundes snart.. Fy faen så frustrerende. Dette er som real-life FM.. 27/7 i avslutninger/på mål i dag, og kun ett mål... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Vi ble litt vel nervøse i andre omgang, men det er vel ingen tvil om hvilket lag som var best i dag. Suarez bommer på enkle sjanser og scorer på de umulige, ingenting nytt der. Hadde han scoret to i dag - noe han burde ha gjort - så hadde han vært toppscorer i PL. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Jeg må bare si at jeg elsker Brad Jones. Han er boss! Jones gjorde det han skulle på streken, men i 2. omgang hadde han alt for mange lange utspill som endte opp med ingenting. Hvis vi vil holde på ballen, må vi spille oss ut via forsvarerne eller den dyptliggende midtbanespilleren. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Nå så jeg ikke annet enn "høydepunktene" på MOTD fra Stoke-kampen, men av det de viste så slet Liverpool enormt da de prøvde å spille seg ut via forsvaret. Rota bort ballen ved flere anledninger, og ved ett tilfelle var det dårlig angrepsspill som gjorde at Stoke ikke stakk av med alle poengene. Bedre å få kula langt opp på banen enn å sentre til midtstoppere som ikke er trygge med den i beina, så får man heller jobbe med å bli ballsikker på treninger. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Stoke spilte ikke mot Liverpool? Eller er kommentaren bare dårlig skrevet ? :ap Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Stoke spilte ikke mot Liverpool? Eller er kommentaren bare dårlig skrevet ? :ap Okei? Hvilket lag spilte dere mot rett før landslagspausen? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) formulering Endret 21. oktober 2012 av Jesse Pinkman Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Greit nok at forsvaret vårt ikke har vært på topp de første 8 kampene i årets sesong, men jeg tror ikke å slå lange baller til motstanderens forsvarere er løsningen. Og det er definitivt IKKE en del av BR sin filosofi. Agger er god med ballen, og med hjelp fra Allen og sidebackene bør vi kunne starte å bygge angrepsspillet vårt derfra. Lange baller mot Suarez, Sterling og Suso er bare tullete. Endret 21. oktober 2012 av MagnusW 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Stoke spilte ikke mot Liverpool? Eller er kommentaren bare dårlig skrevet ? :ap Okei? Hvilket lag spilte dere mot rett før landslagspausen? Så ut som du mente lørdag, dere slet godt mot de selv om dere vant med fine sifre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå