cmyrland Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Teixeira? Er der, han. Trenger vel litt tid på akklimatisering etc. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Åå, denne uken må være en av de beste på veldig veldig lenge. Flott start på helgen med signering og kamp i morgen. Gleder meg! 2 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Bra kamp av Pacheco (1 mål), Morgan (2 mål) og Adorjan i går. Ngoo hadde også mange sjanser og burde ha scoret. En som overrasket meg, fordi jeg ikke har sett han spille før, var Craig Roddan. God med ballen, kald og god pasningsfot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hva faen? Det står at kampen går på TV2PL2 i dag, men at den ikke vises fordi det ikke er lov å vise to kamper samtidig? Går kampen på tv, eller gjør den det ikke? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hva faen? Det står at kampen går på TV2PL2 i dag, men at den ikke vises fordi det ikke er lov å vise to kamper samtidig? Går kampen på tv, eller gjør den det ikke? Ikke på parabol, men kabel. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Kampen skal jo sees på pub uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Reading bør slåes, men sitter likevell med en ekkel følelse på nok et poengtap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Tror vi vinner. Starter Reina, mon tro? Yesil? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Parabol-regelen er jævlig tåpelig. Burde da gå an å bannlyse paraboler (evt. signalene) på pubene i England uten at det rammer oss i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Liverpool: Jones, Wisdom, Johnson, Agger, Skrtel, Sahin, Gerrard, Allen, Sterling, Suso, Suarez. LFC subs: Gulacsi, Shelvey, Henderson, Downing, Assaidi, Carragher, Enrique. No striker on bench.. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hva faen? Det står at kampen går på TV2PL2 i dag, men at den ikke vises fordi det ikke er lov å vise to kamper samtidig? Går kampen på tv, eller gjør den det ikke? Ikke på parabol, men kabel. Om man abonnere på TV2 PL på Canal Digital, kan du gå inn på mine sider, og få brukernavn og passord til TV2 sumo. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jo men ikke på TV. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Young Blood! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 29 Mål Liverpool 1 - 0 Raheem Sterling. Målgivende pasning Luis Suárez. Der sitter den! Luis Suarez vipper ballen silkemykt gjennom til Raheem Sterling, som bruker ett tocuh på å legge ballen tilrette før han banker den i hjørnet. Cummings kommer (!) litt for sent, og keeper McCarthy kan ingenting gjøre. Lenke til kommentar
sector Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Som LFC-supporter syns eg det er moro når Suarez scorer, men heldigvis ble det ikke mål nå, i 38.minutt. Da ville det blitt bråk etterpå. Suarez fikk frispak rett utenfor 16-meteren, noe reprisen viser at han ikke skulle ha. Forsvareren er ikke borti Suarez, men han falt om som om han var skutt. Liker ikke dette, han bør absolutt skjerpe seg ASAP!!! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Er så jævlig unødvendig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Er så kjipt å se på Lenke til kommentar
magb Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Mer irritert over dommerne jeg da. Er det så vanskelig å gi Suarez gult kort når de mener han filmer, og gi han frispark når han ikke gjør det? Stort sett vinker de bare spillet videre når Suarez er innblandet i en situasjon, eller kjører på med " jeg gir han ett og annet frispark innimellom jeg" og så dummer de seg loddrett ut når de biter på filmingen, men lar være å dømme når han blir slått ned. 4 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Overlegen 1. omgang, og herlig at Sterling får sitt første mål. Får håpe at Suarez ikke ble skadet, men han må gi seg med filmingen, ellers fortsetter dommerne å overse alle "overfallene" mot han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå