Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hva faen? Det står at kampen går på TV2PL2 i dag, men at den ikke vises fordi det ikke er lov å vise to kamper samtidig? Går kampen på tv, eller gjør den det ikke?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Liverpool: Jones, Wisdom, Johnson, Agger, Skrtel, Sahin, Gerrard, Allen, Sterling, Suso, Suarez.

LFC subs: Gulacsi, Shelvey, Henderson, Downing, Assaidi, Carragher, Enrique. No striker on bench..

Lenke til kommentar

Hva faen? Det står at kampen går på TV2PL2 i dag, men at den ikke vises fordi det ikke er lov å vise to kamper samtidig? Går kampen på tv, eller gjør den det ikke?

Ikke på parabol, men kabel.

Om man abonnere på TV2 PL på Canal Digital, kan du gå inn på mine sider, og få brukernavn og passord til TV2 sumo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15
29 Mål Liverpool 1 - 0 Raheem Sterling. Målgivende pasning Luis Suárez. Der sitter den! Luis Suarez vipper ballen silkemykt gjennom til Raheem Sterling, som bruker ett tocuh på å legge ballen tilrette før han banker den i hjørnet. Cummings kommer (!) litt for sent, og keeper McCarthy kan ingenting gjøre.
Lenke til kommentar

Som LFC-supporter syns eg det er moro når Suarez scorer, men heldigvis ble det ikke mål nå, i 38.minutt. Da ville det blitt bråk etterpå.

Suarez fikk frispak rett utenfor 16-meteren, noe reprisen viser at han ikke skulle ha. Forsvareren er ikke borti Suarez, men han falt om som om han var skutt.

Liker ikke dette, han bør absolutt skjerpe seg ASAP!!!

Lenke til kommentar

Mer irritert over dommerne jeg da. Er det så vanskelig å gi Suarez gult kort når de mener han filmer, og gi han frispark når han ikke gjør det? Stort sett vinker de bare spillet videre når Suarez er innblandet i en situasjon, eller kjører på med " jeg gir han ett og annet frispark innimellom jeg" og så dummer de seg loddrett ut når de biter på filmingen, men lar være å dømme når han blir slått ned.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...