Varmo Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Mye skader i en ganske tynn tropp nå, begynner å se veldig skralt ut fremover, men det har jo ligget i kortene en stund. Sannsynlig lag til helgen: ----Jones----- Johnson-Skrtel-Agger-Robinson ----Allen--Gerrard--Sahin----- Suso----Suarez-----Sterling Håper på benkplass for Yesil og Pacheco hvertfall. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Håper egentlig på Wisdom. Daglish brukte jo Johnson ofte som LB og har prestert godt mange ganger i nevnt posisjon. Wisdom sin form er stigende og han spiller som en rutinert spiller. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Håper egentlig på Wisdom. Daglish brukte jo Johnson ofte som LB og har prestert godt mange ganger i nevnt posisjon. Wisdom sin form er stigende og han spiller som en rutinert spiller. Wisdom er vel skadet? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har også hørt at han er skadet, men hvor lenge vet jeg ikke...!! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Det har jeg ikke fått med meg. Hva er skaden? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Noe med skuldern etter kampen mot Stoke, måtte dra hjem fra U 21 landslaget. Men jeg tror det var snakk til at det var håp om at han rakk matchen mot Reading, har ikke hørt noe etterpå.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Reina rekker trolig Readingkampen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hadde vært litt stas å fått sett Doni i mål igjen. Syns han virka god og solid i de få kampene han spilte i fjor. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Doni er jo MIA. Vært i Brasil siden sommern. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Ok. Jeg så bare at han forsatt var med i stallen her http://liverpool.no/zonepg.aspx?zone=37&teamid=5&MenuNode=633819351975085547 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Han er vel fortsatt Liverpools eiendom, men pga personlige problemer er han i Brasil. Spørs vel hvor lenge det varer før han blir løst fra kontrakten etc. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Suso skal visstnok signere ny kontrakt i løpet av uka. Viktig. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Som betyr at det var et godt valg å ha han bak på årets hjemmetrøye. Har venta på denne tiden helt siden jeg oppdaget han på FM for to år siden! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Synd med alle skadene, nå som jeg føler ting er i ferd med å endre seg. Needless to say, jeg er helt vannvittig imponert over unguttene. Husk at Benitez og Daglish skal ha en del av æren for dem. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Er klar over det. Benitez henta jo Suso og Sterling. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Brendan Rodgers has confirmed Suso will sign a New long Contract with the club. #LFC Faen så deilig Endret 18. oktober 2012 av Hugol 5 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det blir en viktig signering! Hadde klikket om vibhadde mistet han gratis til sommeren. Var vel noe prat på at Sterling skulle signere en forbedret kontrakt. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 De unge talentene som popper opp som ugress nå kan vi takke Rafa for. Det var han som hentet inn nye trenere og omstrukturerte hele ungdomssatsingen vår. Det er artig å se at LFC og MFK gjorde omtrent de samme tingene på omtrent samme tidspunkt, og satsingen bærer frukter på omtrent samme tid. Det viser jo at satsing på akademier gir avkastning på sikt, men man må vente 4, 5, 6 år før det tar av. Merk også at økt satsing på unggutter ikke utelukkende betyr å utvikle egne, lokale spillere, men også å finne uslepne diamanter andre steder, hente dem inn og slipe dem til toppspillere. Good times, good times. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hva skjedde med 19 åringen som ble hentet inn i januar? Terr+noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå