Jefe Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hva tenker dere om Stevie G, blir han klar til kampen mot Derby? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ser ikke at Hyypiä får bindet når han har spilt såpass lite. 9370551[/snapback] Enig, tror det blir Alonso eller Finnan jeg også. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Tror det blir Hyypiä som blir kaptein. Mener han er tredje kaptein. Det at han spilt lite er uvesentlig i den sammenhengen. Endret 27. august 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hva tenker dere om Stevie G, blir han klar til kampen mot Derby? 9370761[/snapback] Det regner jeg med at han blir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Tror det blir Hyypiä som blir kaptein. Mener han er tredje kaptein. Det at han spilt lite er uvesentlig i den sammenhengen. 9370905[/snapback] Uvesentlig om kapteinen har spilt lite? Det er jo kanskje noe av det mest vesentlige ved å være kaptein. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Reina hadde passet bra som kaptein Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Reina hadde passet bra som kaptein 9371677[/snapback] En Keeper skal ikke være kaptein etter min mening, vanskelig og bidra hvis spillet ikke er mot hans mål og har en vanskelig jobb med å vise autoritet fremover på banen uansett. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Agger er jo også kapteinsmateriale for framtiden, men han får neppe sjansen til å prøve seg så tidlig. Enig med Hyrlen om keeper og kaptein. Endret 27. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Tror også Hyypiä blir kaptein hvis han spiller. Selv om han kanskje har spilt lite, har han bøttevis med rutine som er minst like viktig i en sånn avgjørende kamp mot Toulouse. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hypiiä har vel vært 3. kaptein i det siste, har han ikke? Tror det blir han hvis han spiller. Har vi blitt linket til noen forsvarere nå? Mange som snakker om Kompany, men det er vel ikke offesielt at Benitez er etter han (enda)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg tror dessverre ikke at vi handler inn noen flere i dette vinduet. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Tror det blir Hyypiä som blir kaptein. Mener han er tredje kaptein. Det at han spilt lite er uvesentlig i den sammenhengen. 9370905[/snapback] Uvesentlig om kapteinen har spilt lite? Det er jo kanskje noe av det mest vesentlige ved å være kaptein. 9371602[/snapback] Ja faktisk så er det det i Hyypiä's tilfelle. Mannen oser av rutine og har vært Kaptein både i Liverpool tidligere og i andre klubber. Hadde vi snakket om en spiller som akkurat hadde kommet til klubben eller en spiller som nesten ikke har spillt noen kamper over lenger tid er jeg enig. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Kanskje vi kan kjøpe Alves nå? LINK Men nei, blir vel aldri noe av. Ikke har jeg så veldig lyst på han lenger heller, men er jo tross alt bedre enn ingenting for å si det mildt. Edit: Når jeg tenker meg om så blir det vel nogenlunde samme prisen som Micah Richards, bedre og kjøpe han da i så fall. Endret 27. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Edit: Når jeg tenker meg om så blir det vel nogenlunde samme prisen som Micah Richards, bedre og kjøpe han da i så fall. 9373021[/snapback] Åh som jeg vil ha Richards. *skrive på ønskeliste til jul* Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Alves er kanonbra, altså. Se noen Sevilla-kamper, fyren er som regel strålende. Jeg har veldig lyst på ham, men prisen blir uansett for høy nå. Skulle kjøpt ham da vi hadde muligheten til ca £12M. Men for øvrig synes jeg det han driver med nå er veldig uprofesjonelt - å la være å møte opp til kamp for arbeidsgiveren sin fordi han ønsker seg bort. Selv om du ønsker deg bort, så må du da være profesjonell mot arbeidsgiveren din til siste slutt. Ikke akkurat noe som viser en strålende innstilling. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Alves er kongebra ja, men jeg tror han blir litt spinkel for PL jeg altså. Uansett, han er nok uaktuell nå. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Mulig han hadde ikke hadde passet i PL ja, men jeg tror også det er muligheter for at han hadde gjort det for han har god fysikk og enorm fart. Men slikt er uansett vanskelig å forutse. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg kunne absolutt ha tenkt meg Alves, men har han fått stjernenykker er han ikke verdt å ha i klubben. Richards er absolutt et godt alternativ, dessuten er han engelsk - er han ikke? Synes det er fint om vi kan prioritere engelske, så lenge det er gode alternativer der. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Mulig han hadde ikke hadde passet i PL ja, men jeg tror også det er muligheter for at han hadde gjort det for han har god fysikk og enorm fart. Men slikt er uansett vanskelig å forutse. 9373376[/snapback] På ving kunne han ha gjort det veldig bra tror jeg, med god fart, fysikk og teknikk, men jeg tror ikke han ville vært fullt så bra på backen. Det er jo heller ikke på høyrebacken eller vingen vi trenger mest folk, men på midtstopper. Ikke søren om jeg hadde putta Alves inn i midten hvertfall. Nei, Richards er og blir det beste alternativet synes jeg. Men tviler på at vi får noen av dem i dette vinduet. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 tviler på at vi får noen av dem i dette vinduet. 9373616[/snapback] Det tviler jeg på også. Det er vel ingen av disse som er linket til Liverpool lenger, så vidt jeg vet. Det er vel bare noen navn vi på forumet her har nevnt...? Synes det var en stor tabbe av Benitez at han var så skråsikker på at Heinze-saken ville ordne seg, at han ikke kikket etter andre alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå