Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Det holder nok ikke å bare kjøpe noen spisser når vi ikke lager allverdens med ordentlige sjanser. Vi legger altfor mye press på unge spillere som ikke er klare for å spille på maks nivå hver uke.

Vi sliter også litt med teknikken som kreves av den nye spillestilen og har endel pasningsfeil på midtbanen som fører til kontringer mot oss. Det har ført til at vi har sluppet inn mange flere mål denne sesongen sammenliknet med ifjor.

Dette blir nok en frustrerende sesong og jeg regner med vi ender opp omtrent på samme plass som ifjor.

Du har nok rett i det. Brendan Rodgers er ikke ferdig enda med å kvitte seg med daukjøttet i klubben, han må få gjort det og hentet inn noen spillere som har bevist at de er kvalitet i spillestilen han ønsker å få laget til å spille. Det meste han har hentet til nå er jo unggutter under i 24. Vet at det er litt av målet å kjøpe ungt og "billig", men jeg mener man må, helst i januar om mulig, kjøpe inn en skikkelig klassespiller ala Suarez. Selv om Sterling, Suso og Shelvey har vært strålende, så er det ikke ment at man skal være avhengig av dem for at Liverpool skal holde seg i toppen. Troppen er i bunn og grunn for tynn og for svak.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke så mye daukjøtt igjen utenom Joe Cole og han blir vi neppe kvitt før kontrakten går ut. Men ja stallen er syltynn og der burde Rodgers gjort en bedre jobb i sommer.

Gjort en bedre jobb? Han fikk jo ikke økonomisk støtte fra eierne. Han ønsket seg Dempsey men fikk ikke støtte fra eierne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Det er ikke så mye daukjøtt igjen utenom Joe Cole og han blir vi neppe kvitt før kontrakten går ut. Men ja stallen er syltynn og der burde Rodgers gjort en bedre jobb i sommer.

Gjort en bedre jobb? Han fikk jo ikke økonomisk støtte fra eierne. Han ønsket seg Dempsey men fikk ikke støtte fra eierne.

Han hadde nok penger for dempsey ellers hadde han ikke sendt Carroll ut på lån.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Han hadde nok penger for dempsey ellers hadde han ikke sendt Carroll ut på lån.

Her må vi følge med i timen! (Les: kommunikasjonssvikt)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Borini har 0 mål og 0 assists på 333 minutter i PL. Har ikke sett mye av han før denne sesongen, ble han hentet inn som en goalgetter?

Han ble hentet inn som en angriper/spiss, trodde jeg. Brukes jo på kant rett som det er, så er litt usikker egentlig.

Lenke til kommentar

Borini har 0 mål og 0 assists på 333 minutter i PL. Har ikke sett mye av han før denne sesongen, ble han hentet inn som en goalgetter?

Det som var mest attraktivt ved ham er bevegeligheten. Han waster mange muligheter, og må bli bedre foran kassa. Heldigvis har han godt tid på seg alderen tatt i betraktning.

Lenke til kommentar

Han ble hentet inn som en angriper/spiss, trodde jeg. Brukes jo på kant rett som det er, så er litt usikker egentlig.

Gjør jo utlånet av Carroll enda merkeligere når man bruker nysigneringen ute på kanten.

Lenke til kommentar

Hvor mange mål har Shrek denne sesongen?

3 PL-assists på 236 minutter, pluss 2 CL-assists på 90 minutter. Skjønner uansett ikke hva det har med innlegget mitt å gjøre. Jeg lurte bare på hva slags spillertype Borini var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...