Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Ah, det gjorde analhullet godt. Endret 7. oktober 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hvis det er en kamp Sterling burde få pause ifra så er det vel kanskje Stoke eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Liverpool kommer jo til å få en flust med frispark i gode posisjoner, får bare håpe kroppen hans tåler det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Sterling var ubenyttet reserve mot Udinese, og Assaidi skuffet stort. Helt greit at førstnevnte starter mot Stoke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jepp. Har jo vært noe prat om at han er for ung til å spille fast på laget over en lengre periode. Slår meg heller ikke som en spiller som er veldig mye skadefri heller uten at jeg kjenner til noen historie der. Men forstår jo at det er utrolig fristende å bruke han. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 tv2 sumo nede? fml. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Sumo funker fint her Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Kom inn nå, men får opp "unable to read settings from server" når jeg går inn på kampen. Stresser godt nå. Faen da, alle nettsider funker bra utenom Sumo. Kom inn på Fulham-kampen, men ingenting skjer nå når jeg trykker inn på PL søndag. Endret 7. oktober 2012 av OKMarius Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Forpulte drittlag, og forpulte drittdommere Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Vi opplever for tiden ustabilitet med tjenesten, og jobber med å løse problemet.Vi beklager dette, og gjør alt vi kan for å begrense problemenes varighet. For ytterligere informasjon - følg med på våre Hjelpesider eller følg oss på Facebook TV 2 Sumo Ballefrans Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Vi spiller alt for slapt. Ser veldig ukomfortable ut og spiller ball tilbake gang på gang. Skjerpings nå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg hater virkelig alt med Stoke, laget(minus Crouch), mentaliteten, Tony Pullis, supportene og taktikken. A-L-T (minus Crouch) Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Fy faen for noen taklinger de Stokespillerne kommer med Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Endret 7. oktober 2012 av Termo 5 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Skittent lag. Håper vi ikke får noen skader. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg måtte le høyt av det der. Katastrofalt forsvarsspill. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Håpløst bytte. Prove me wrong, Cole. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg hater virkelig alt med Stoke, laget(minus Crouch) Crouch? Ekkel. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Det er nå vi skulle hatt Carroll. Hele Stoke-laget står som en mur foran eget mål. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Fy faen Joe Cole Nærmere kommer vi ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå